Vofsitofsi Skrevet 13. mai 2012 Forfatter #1001 Del Skrevet 13. mai 2012 Nå, hvordan er formen? Er det elgroping på gang? Og hørt noe fra svensken? Nysgjerrig ja Nokså redusert og sliten, men ingen elgroping heldigvis Var moro i går! Fikk danset litt, og det var visst en som kyssa meg på dansegulvet. Ingen big deal, men en moro kveld! Ikke hørt noe fra partysvensken nei. Men jeg er egentlig ganske care på det, hadde jeg vært kjempeinteressert, hadde jeg jo sendt melding selv. Gått tur og vært på kafe med venninne nå. Ikke særlig varmt ute! Ble ganske gjennomfrossen, så nå er det middag og sofaen med pledd resten av kvelden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 14. mai 2012 #1002 Del Skrevet 14. mai 2012 Det er veldig kaldt ute for tiden! Hvorfor kan ikke mai være en varm & fin måned? Jeg vil ha sol!! Håper du får en fin mandag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elissima Skrevet 16. mai 2012 #1003 Del Skrevet 16. mai 2012 Endelig 16.mai! Plans for i kveld og i morgen? Jeg så fulle folk på t-banen istad, og klokka var ikke fire en gang Kos deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 16. mai 2012 Forfatter #1004 Del Skrevet 16. mai 2012 Sliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiten! Utrolig stress på jobb i dag. Så stress at jeg var fysisk kvalm. Føler meg fortsatt som en skikkelig rookie i den nye jobben, og må stadig spørre masse, samtidig som ting haster og må fås unna. Og typisk at alle må sende forespørsler sånn tre-fire-tida på en dag før helligdag, med hastesaker ... Så det ble overtid seff, og ingen trening som jeg hadde planlagt. Var hjemme rundt seks, og etter litt mat hev jeg meg rundt og satte på klesvask, dro på butikken og satte i gang med å bake muffins, som jeg skal ha med på frokost i morgen. Det tok også sin tid, så det er først nå jeg endelig kan slappe av litt. Så absolutt ingen fest på meg i kveld, heller husmoraften! Men det er greit, fikk festet nok i helga og trenger litt avslapning og ro nå for tida, kjenner jeg. Får i det minste sove litt lenger i morgen, selv om jeg uansett må pynte muffinsene i morgen før jeg drar :gjeiper: Så venter det nok en like hektisk dag på fredag igjen ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 17. mai 2012 #1005 Del Skrevet 17. mai 2012 Ha en riktig fin 17.mai feiring!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 17. mai 2012 #1006 Del Skrevet 17. mai 2012 Gratulerer med dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 17. mai 2012 Forfatter #1007 Del Skrevet 17. mai 2012 Gratulerer med dagen, alle sammen! Jeg har vært på en lang frokost hos ei venninne. Dro til byen rundt fem, og skulle egentlig møte noen andre, men tenkte meg hjemom først. Og her ble jeg visst ... Er så trøtt og sliten om dagen. Alle andre skal jo ha fri i morra og trenger ikke tenke på morgendagen, men det må jeg! Egentlig har jeg lyst til å legge meg snart :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 18. mai 2012 #1008 Del Skrevet 18. mai 2012 Av og til orker man rett og slett ikke. Helt greit det. Sikkert godt å slappe av hjemme igår kveld. Kjenner veldig mange som har tatt seg fri idag. Men bare jobbe idag, så er det helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 18. mai 2012 Forfatter #1009 Del Skrevet 18. mai 2012 Da var det helg igjen - hipp hurra! Mye stress på jobb i dag også. Men jeg tror jeg kan like å være prosjektleder. Har jo mye mer kontakt med kunder og har sånn sett en viktigere og mer ansvarsfull rolle enn før, og det tror jeg at jeg liker! Så selv om dagene er stressende og flyr av gårde, tror jeg dette kan bli bra etter hvert. Må bare ha litt tid på meg til å lære meg alt og venne meg til en ny måte å jobbe på. Men fikk meg en joggetur selv om det var en slitsom jobbdag i dag, og nå har jeg spist middag og har satt på The Voice Ingen store planer denne helga, men det ble nevnt grilling og øl om været blir bra. Får se det an litt, blir ingen fyll på meg i alle fall, jeg skal gå tur med venninner på søndag, og på mandag har jeg en prøve jeg må lese litt til. Så jeg gleder meg mest til å ta en rolig helg og lade batteriene til en ny og stressende jobbeuke. Ha en flott helg, alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 19. mai 2012 Forfatter #1010 Del Skrevet 19. mai 2012 Jøss, fikk melding av turdaten min i går. Altså han jeg gikk tur med søndag for to uker siden. Siden jeg ikke hadde hørt noe, trodde jeg vi begge tenkte at det ikke var noe mer å hente der. Men så fikk jeg plutselig melding i går, han lurte på om jeg ville finne på noe i helga. Trodde jeg skulle slippe å avvise han siden det hadde gått så lang tid, men neida ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 19. mai 2012 #1011 Del Skrevet 19. mai 2012 Da er det bare å ta av silkehanskene og si det rett ut dessverre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 19. mai 2012 #1012 Del Skrevet 19. mai 2012 Da er det bare å ta av silkehanskene og si det rett ut dessverre Mhm Du slipper nok ikke unna nå. Bare si det som det er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 20. mai 2012 Forfatter #1013 Del Skrevet 20. mai 2012 Må innrømme deg er digg å våkne ufyllesyk på en søndag! Skal snart ut på tur med noen venninner, håper været holder seg. Ellers blir det bare hjemme og drive husarbeid i dag. MÅ MÅ MÅ vaske opp i alle fall ... God søndag, alle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 20. mai 2012 #1014 Del Skrevet 20. mai 2012 Ha en fin søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 22. mai 2012 Forfatter #1015 Del Skrevet 22. mai 2012 Elsker været om dagen! Det ble en flott tur i marka på søndag. Gikk opp til en utsikt og var der flere timer, slikket sol og kosa oss skikkelig. I dag har jeg imidlertid jobbet overtid, så fikk bare et kort møte med sola i dag. Tror heller ikke det blir så mye bedre de neste dagene, siden ei skal ha fri, slik at det blir mye mer for meg å gjøre :gjeiper: Har i alle fall en avtale om is i sola med ei venninne i morgen kveld, så det skal jeg i alle fall få til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 23. mai 2012 #1016 Del Skrevet 23. mai 2012 Elsker været om dagen! Har i alle fall en avtale om is i sola med ei venninne i morgen kveld, så det skal jeg i alle fall få til! Ble det is på deg idag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 23. mai 2012 Forfatter #1017 Del Skrevet 23. mai 2012 Det ble is, ja! Jobbet overtid i dag også, men fikk møtt venninna mi, så vi kjøpte is og satte oss i sola. Etterpå tuslet vi litt rundt og skravlet. Deilig at det er så godt og varmt, og det såpass sent på kvelden! Virkelig herlig sommervær! Ser ut til at det også blir en venninnedate i sola i morgen, og det passer meg fint Vurderer å stå opp tidlig for å få trent før jobb i morgen faktisk, sånn at jeg har kvelden fri. Får jeg til det tro? Det kreves viljestyrke og ingen sen kveld i kveld, men det er utrolig hva jeg kan få til om jeg virkelig vil! Så tror jeg skal prøve på det. Men får gjøre opp ny status i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 23. mai 2012 #1018 Del Skrevet 23. mai 2012 Begynner du sent imorgen da? Eller må du opp ekstra tidlig for å trene før jobb? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elissima Skrevet 24. mai 2012 #1019 Del Skrevet 24. mai 2012 Høres ut som du koser deg i sola Det er deg vel unt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 24. mai 2012 Forfatter #1020 Del Skrevet 24. mai 2012 Hot hot hot!! Stressa på jobb i dag, men ble ingen overtid i alle fall. Møtte ei venninne og spiste middag i solsteiken før vi tok oss en yoghurtis på Yoghurt Heaven. Nammenam! Og gjett hva! Jeg kom meg opp og jogget før jobb i dag - litt stolt av det Var oppe cirka seks, og var på jobb kvart på ni, så det går egentlig veldig fint å trene på morgenen! Sikkert lurt nå som det er så varmt ute resten av dagen. Skal sies at det var døkti varmt før halv sju i dag også, men ... Snart helg igjen også nå! Den skal tilbringes i sola Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå