Vofsitofsi Skrevet 6. mai 2012 Forfatter #981 Del Skrevet 6. mai 2012 Kom igjen vofsi, we want details Hehe, dere får nok ikke så mye mer detaljer enn at jeg møtte en flott svenske på dansegulvet i går, danset og snakket og bla bla bla, og ble deretter med han hjem :gjeiper: Veldig søt og koselig fyr! Han fikk nummeret mitt, så tiden får vise om det var en engangsforeteelse eller om jeg treffer han igjen - hadde ikke vært meg i mot i alle fall Og nå snart skal jeg møte Sukker-duden ... Føler meg ikke helt klar for det egentlig, har ikke sånn kjempelyst, men har bestemt meg for at han skal få en sjanse til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 6. mai 2012 #982 Del Skrevet 6. mai 2012 Hehe, dere får nok ikke så mye mer detaljer enn at jeg møtte en flott svenske på dansegulvet i går, danset og snakket og bla bla bla, og ble deretter med han hjem :gjeiper: Veldig søt og koselig fyr! Han fikk nummeret mitt, så tiden får vise om det var en engangsforeteelse eller om jeg treffer han igjen - hadde ikke vært meg i mot i alle fall Og nå snart skal jeg møte Sukker-duden ... Føler meg ikke helt klar for det egentlig, har ikke sånn kjempelyst, men har bestemt meg for at han skal få en sjanse til! Me want details Men ok da. Må si du er bisi vofsi... men godt du lar han få en sjanse til da. Alle gode ting er 2 eller 3 eller noe Og da slipper du å tenke what if, hvis det ikke går så bra i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 6. mai 2012 Forfatter #983 Del Skrevet 6. mai 2012 Me want details Må si du er bisi vofsi... Haha, etter en lengre tørkeperiode må jeg da få unne meg litt jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 6. mai 2012 #984 Del Skrevet 6. mai 2012 Haha, etter en lengre tørkeperiode må jeg da få unne meg litt jeg også Enjoy!!! Håper du hører fra han da!!! Kos deg på gå turen med sukker-duden!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 7. mai 2012 #985 Del Skrevet 7. mai 2012 Nå vofsi, hvordan gikk det med sukkerduden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elissima Skrevet 7. mai 2012 #986 Del Skrevet 7. mai 2012 (endret) Enda mer breaking news! Vofsi ble visst med en svenske hjem i går WHAAAT? Spill the beans chick Vil vite størrelse, lengde. Hehe nei men si det da. Nå ble vi alle nysgjerrige her! Oops, jeg var litt for kjapp, så ikke at du hadde svart. Hørt noe fra han? Når skal du på sukker date? Endret 7. mai 2012 av Elissima Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 7. mai 2012 Forfatter #987 Del Skrevet 7. mai 2012 WHAAAT? Spill the beans chick Vil vite størrelse, lengde. Hehe nei men si det da. Nå ble vi alle nysgjerrige her! Oops, jeg var litt for kjapp, så ikke at du hadde svart. Hørt noe fra han? Når skal du på sukker date? Haha! Ikke hørt noe fra han nei. Får se om jeg gjør det. Kanskje kl ett på lørdagen eller noe, haha :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 7. mai 2012 Forfatter #988 Del Skrevet 7. mai 2012 Nå vofsi, hvordan gikk det med sukkerduden? Det var en koselig tur, vi gikk opp til Maridalsvannet og tilbake igjen. Han er jo veldig koselig å snakke med, men det er ingen gnist der. Blir fort litt sånn pjattete - "Jammen er det fint vær om dagen" - "Ja, vi får håpe det holder seg" - "Ja, jeg har ikke sett noe værmelding ennå, men" - så jeg føler vi har en slags kjemi som venner, men ikke noe mer. I dag hadde han lagt meg til på Face, og det er nå greit, men jeg kommer nok til å si hvis/når jeg får melding av han at jeg ikke føler noe mer enn vennekjemi med han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oLava* Skrevet 7. mai 2012 #989 Del Skrevet 7. mai 2012 Hei på deg! Leste bare raskt gjennom dagboka di og så du også leter på sukker Jeg finner bare nye kamerater der jeg.. Ha en fortsatt fin kveld! (Håper forresten du hører fra svensken ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elissima Skrevet 8. mai 2012 #990 Del Skrevet 8. mai 2012 Høres ut som en koselig date, men once you know you know! Samme greia med meg og han chilenern, kjempehyggelig og kjekk men jeg er ikke interessert. For lav! Guttevenner blir det amnge av men ikke så mye mer.. Plans i kveld da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 8. mai 2012 Forfatter #991 Del Skrevet 8. mai 2012 Sushidate med venninne i dag! Hun har egentlig litt sperre for sushi, og jeg har heller ikke vært så glad i det tidligere, men det var veldig godt i dag! Så kommer nok til kjøpe meg sushi en gang i blant fremover, det ga mersmak. Ikke for venninna mi da - hun ble matforgiftet av sushi en gang tidligere og prøver å venne seg til det igjen, men det fungerer fortsatt ikke helt, så det ble jeg som spiste mesteparten :gjeiper: Ellers skjer det masse på jobb om dagen. Skal jo lære masssse nytt til den nye stillingen, og akkurat nå går det ganske rundt for meg. I går ga jeg fra meg flere av prosjektene jeg har hatt hittil, og det var faktisk ganske vemodig :gjeiper: Men nye utfordringer venter! Jeg er livredd, men samtidig kjempespent og glad Te foran TV-en nå! Snart Paradise og Grey's, så blir det senga. Ikke akkurat så varmt om dagen nå! Da er det godt med te og pledd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 9. mai 2012 #992 Del Skrevet 9. mai 2012 Merkelig vær for tiden! Sol, regn, sol og regn! Bare krysser fingerne for fint vær på 17.mai!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 9. mai 2012 Forfatter #993 Del Skrevet 9. mai 2012 Har jeg lov til å være sliten nå? Jeg håper det! Har hatt veldig mye opplæring i dag, og det krever masse konsentrasjon. Prøver å suge til meg altså godt jeg kan, men det er grenser for hvor mye hjernen klarer å registere for senere bruk :gjeiper: Utrolig hvor sliten man kan bli fysisk når man man bruker huet! Uansett, selv om jeg var veldig sliten da arbeidsdagen var over, dro jeg likevel på trening, og tok meg like godt en dobbelttime. Merket kroppen ikke var heeeelt med på hele den andre timen, men jeg fullførte jo så klart. Nå har jeg satt på klesvask, skal en tur på butikken, og SÅ blir det slakt på sofaen før jeg stuper til sengs. Venter visst en ny dag i morgen! Heldigvis er det ikke lenge til helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 9. mai 2012 #994 Del Skrevet 9. mai 2012 Så flink du er som tok to økter med trening idag!! Håper du fikk slappet av ikveld!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 11. mai 2012 Forfatter #995 Del Skrevet 11. mai 2012 Sliiiiiiiiten! Jammen godt det er fredagskveld! Skal bare lækse på sofaen hjemme i kveld. Spår at jeg kommer til å sovne under fredagsfilmen. Driver jo med opplæring til den nye stillingen om dagen. Utrolig hvor sliten jeg blir av det, utrolig mye nytt å ta inn og prosessere. Håper det snart føles litt enklere! Hadde egentlig planer om en fullstendig rolig helg, men så ble jeg plutselig bedt på fest i morgen, og da klarte jeg ikke si nei :gjeiper: Men kvelden i kveld er det i alle fall kun moi! Gleder meg til en god natts søvn også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 11. mai 2012 #996 Del Skrevet 11. mai 2012 Du får nyte en rolig fredagskveld!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 12. mai 2012 Forfatter #997 Del Skrevet 12. mai 2012 La meg ca klokka tolv i går, og sov til halv 9 i dag. Hadde tenkt jeg skulle sove så lenge jeg klarte og hadde egentlig håp om at jeg skulle sove enda lenger, siden jeg tror jeg trenger mer søvn om dagen, men kroppen hadde tydeligvis fått nok søvn da. Slumret til ca 10 da, så rundt 10 timers søvn er vel greit I dag skal jeg en tur på senteret og kjøpe gave til ei venninne som hadde bursdag for et par dager siden og som leverer masteroppgaven på tirsdag, så da blir det feiring. Også planer om en joggetur (kanskje jeg blir helt alene på ruten, siden sikkert nesten hele Oslo er nedi sentrum og løper Holmenkollstafetten?) før det blir fest i kveld. So much for rolig helg :gjeiper: Jaja, neste helg blir nok rolig. Tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elissima Skrevet 12. mai 2012 #998 Del Skrevet 12. mai 2012 Ha en fin fest! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 12. mai 2012 #999 Del Skrevet 12. mai 2012 Kos deg på fest ikveld!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elissima Skrevet 13. mai 2012 #1000 Del Skrevet 13. mai 2012 Nå, hvordan er formen? Er det elgroping på gang? Og hørt noe fra svensken? Nysgjerrig ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå