Vofsitofsi Skrevet 18. april 2012 Forfatter #941 Del Skrevet 18. april 2012 Pannekaker til middag! My fave - nesten i alle fall God og sliten i kroppen nå, var på trening etter jobb. Tror det bare blir soffan og et blad i kveld. Samt Luksusfellen og Paradise da, så klart :gjeiper: Senvakt i morgen, da kan jeg sove heeeelt til klokka åtte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 19. april 2012 #942 Del Skrevet 19. april 2012 1 dag igjen til helg! Store planer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elissima Skrevet 20. april 2012 #943 Del Skrevet 20. april 2012 Håper du får en superduper helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 21. april 2012 Forfatter #944 Del Skrevet 21. april 2012 Lørdag! Var ute en liten tur med jobben i går. Spiste middag og tok et par øl. Veldig koselig! I dag må jeg få kjøpt bursdagsgave til ei venninne, før jeg sitter på med ei venninne hjemover til hjembygda, der det blir jentebursdagsfest. Blir nok veldig koselig Eneste minus er at jeg har fått noen store kløende merker på kroppen. Omtrent som myggstikk, så jeg tror det må være noen bitt av noe slag. Synes jeg merket det etter kurset forrige helg, så jeg tenkte på om det kanskje kunne være noe med sengetøyet, men etter at jeg hadde hatt på meg en ullbolero i går, ble det mye verre, så jeg vet ikke riktig hva det kan være. Håper bare det går over, for det klør og er kjempestygt! Må nok ha langermet kjole i kveld ja Ha en fin helg folkens! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 22. april 2012 #945 Del Skrevet 22. april 2012 Hatt en fin helg? Klar for en ny uke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 22. april 2012 Forfatter #946 Del Skrevet 22. april 2012 Ble en morsom bursdagsfest i går, men jeg drakk for mye og ble dårlig At man aldri lærer! Var hjemom hos mamma og pappa en snartur og spiste middag i dag før de kjørte meg tilbake til byen. Veldig greit, siden jeg da fikk med meg litt ekstra ting og tang som jeg ikke har fått flyttet ennå. Straks senga nå - trøtt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 24. april 2012 #947 Del Skrevet 24. april 2012 Alltid greit å være hjemme hos mor og far. Få en god middag. Jeg burde invitere meg selv på middag hos foreldrene mine snart jeg og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elissima Skrevet 24. april 2012 #948 Del Skrevet 24. april 2012 Uffda, fyllesyke er noe dritt. Måtte rope på elgen jeg og, og var ikke spes full en gang Håper du hadde det morsomt iafall da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 24. april 2012 Forfatter #949 Del Skrevet 24. april 2012 Da var joggeturen unnagjort og middagen fortært! Har en kveld helt til meg og mitt foran meg, planer om å se på TV og rydde. Fikk med meg en del saker fra mamma og pappa på søndag, og har enda ikke somlet meg til å rydde vekk alt :gjeiper: Lønningsdag i morgen! Woho! Men blir nok ikke så mye woho på meg, når regninger er betalt, går det meste av det som er igjen, til sparing til ferietur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 25. april 2012 #950 Del Skrevet 25. april 2012 Fikk lønning selv igår!! Veldig godt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elissima Skrevet 26. april 2012 #951 Del Skrevet 26. april 2012 (endret) Kjipt med lønning når alt går ut igjen haha! Hvor skal du på ferie hen? All reisingen er også årsaken til at jeg er blakk. Må betale Canada-turen snart, da ryker ca 6000 spenn.. Har du noen spenstige plans i kveld da? Skal du se paradise? UT med Christina sier jeg bare. Endret 26. april 2012 av Elissima Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 26. april 2012 Forfatter #952 Del Skrevet 26. april 2012 Snart helg igjen! Herlig altså. Dette tror jeg blir en bra helg. Får besøk av ei venninne og vi skal på fest med mange ukjente folk. Hvis været holder, blir det grilling også! Var på date i går. Med han jeg har nevnt her. Må innrømme at jeg ble litt skuffa eller hva jeg skal kalle det når jeg så han - var ikke sånn han så ut på bildet, og jeg hadde på en måte forventet meg noe annet. Men vi dro nå på kafe og praten gikk fint og lett. Men som alltid: Ingen supergnist. Koselig fyr, men jeg merker jeg får litt hetta av denne datingsituasjonen. Jeg vil bare møte en fyr som jeg kan bli betatt av uten at det skal være så veldig "Nå skal vi møtes og se om vi kanskje kan bli kjærester", for det stresser meg! Jaja. Fikk melding av han bare kort etterpå da, og han sa han hadde kost seg veldig. Så det er jo hyggelig. Spurte om jeg ville treffes i helga, men da er jeg jo opptatt. Får heller se i neste uke. Bør vel sikkert gi han en sjanse til uansett? Uff, jeg er redd jeg er skikkelig kresen ... Ellers har jeg hatt leamus på øyet i nesten to dager nå. Irriterende? Nei, du sier ikke det ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elissima Skrevet 26. april 2012 #953 Del Skrevet 26. april 2012 Typisk nettdating det.. synd det ikke var noe kjemi da. Du kan jo bli med meg på lønningspils i morgen haha. Kollegaen min skulle ringe masse gutter jeg kunne møte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 26. april 2012 #954 Del Skrevet 26. april 2012 Dating er ikke lett. Forstår veldig godt at du bare vil møte noen som du har kjemi med. I stedet for å ikke være sikker på om du vil møte han igjen eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 27. april 2012 Forfatter #955 Del Skrevet 27. april 2012 Endelig helg! Ikke noen fridag på meg på mandag, men drar på hyttetur med en gjeng mandag ettermiddag, så en liten utflukt blir det i alle fall. Rolig hjemmekveld i kveld. Ble bedt med ut og spise med ei venninne og kjæresten, men følte ikke helt for det i kveld. Litt redd for å bli femte hjul på vogna sånn. Synes det er litt synd, hun er jo min kanskje beste venninne, og jeg føler jeg aldri før sett henne uten at kjæresten hennes er der. Misforstå meg rett, han er en kjempebra fyr, men føler ikke akkurat at jeg kan snakke med henne så fritt og om alt mulig når han er der. Føler at jeg savner henne litt, og siden hun også bor i en annen by til vanlig, ses vi ikke så ofte, og når hun er i byen, bor hun jo hos han. Det er jo så klart naturlig, men synes bare det er litt synd at jeg ikke får sett henne mer. Er det sånn det alltid blir når man får kjæreste? Fikk et innfall om å bake i kveld, så nå står deig til kanelboller til heving Får som nevnt besøk av ei venninne i morgen, og siden jeg hadde bursdag har vi hatt planer om kakedate, derfor passer det jo bra Føler også det er litt riktig av meg å slappe av i kveld - kjenner jeg meg rett er jeg sovneklar ved mindnatt i morgen da vi skal på fest om jeg ikke tar det rolig og sover godt i natt :gjeiper: Klarer ikke like mye festing som jeg klarte før, gitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 27. april 2012 #956 Del Skrevet 27. april 2012 Rolig hjemmekveld i kveld. Ble bedt med ut og spise med ei venninne og kjæresten, men følte ikke helt for det i kveld. Litt redd for å bli femte hjul på vogna sånn. Synes det er litt synd, hun er jo min kanskje beste venninne, og jeg føler jeg aldri før sett henne uten at kjæresten hennes er der. Misforstå meg rett, han er en kjempebra fyr, men føler ikke akkurat at jeg kan snakke med henne så fritt og om alt mulig når han er der. Føler at jeg savner henne litt, og siden hun også bor i en annen by til vanlig, ses vi ikke så ofte, og når hun er i byen, bor hun jo hos han. Det er jo så klart naturlig, men synes bare det er litt synd at jeg ikke får sett henne mer. Er det sånn det alltid blir når man får kjæreste? God helg! Har du sagt det til henne? Hvis noen av mine venninner synes at jeg er sånn rundt M, så ville jeg at hun/de skulle si det til meg. Men det er sjelden jeg har med meg M for å møte ei venninne. Med mindre det er andre par der. Jeg skjønner at du synes det er trist og at du savner henne. Ofte følt det sånn selv med venninner. Siden jeg ofte har vært den single venninna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 28. april 2012 Forfatter #957 Del Skrevet 28. april 2012 Lørdag! Nå venter en treningsøkt før jeg får besøk av venninna mi. i kveld! Og ute skinner soooola Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 28. april 2012 #958 Del Skrevet 28. april 2012 Håper du har fått nyte sola idag!! Kos deg ute ikveld!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elissima Skrevet 29. april 2012 #959 Del Skrevet 29. april 2012 Så flink du er til å bake Håper du kosa deg i sola i går. Kjip venninne du har, som alltid tar med kjæresten. Jeg har også hatt sånne venninner (som nå er dumpa), som alltid skulle ta med kjæresten hvis vi skulle møtes. Det er ikke noe gøy! Man kan ikke snakke om mensen og neglelakker og sko på samme måte foran menn.. de må jo synes det er drittkjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 29. april 2012 Forfatter #960 Del Skrevet 29. april 2012 Da var det snart leggetid og opplading til ny arbeidsuke. I morgen drar jeg på hyttetur med en gjeng etter jobb, blir til tirsdag. Blir bra! Var morsomt på fest i går. Ble også en tur ut, og vi tok bussen hjemover i fire-tida. Koselig å ha besøk av venninna mi, men samtidig er hun en sånn venninne som er best i små doser :gjeiper: Vi snakker veldig bra sammen og sånn, men hun er samtidig litt spesiell og tar seg kanskje litt vel til rette hos meg, så derfor var det litt godt når hun dro i dag, selv om vi har hatt det gøy sammen. Tror kanskje jeg ble bedt på date av han ene vi var på fest hos i går ... Venninna mi lånte en genser av han som nå er her hos meg. Da jeg sa det, spurte han om vi skulle gå på kafe en dag og at jeg kunne ta den med da. Og at han synes det var synd at han ikke fikk snakket mer med meg i går. Vet ikke om det skal tolkes som en dateinvitasjon? Jeg føler egentlig ikke at jeg har lyst til det i det hele tatt, så jeg har ikke svart på den siste meldingen hans på face ... Han er en koselig fyr, men absolutt ikke noe jeg kunne blitt interessert i, og jeg tror ikke vi har så sinnsykt mye å snakke om. Og uansett om han mente der mer som en vennedate, har jeg fortsatt ikke lyst ... Får se om jeg klarer å prate meg vekk fra det om han spør på nytt :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå