Gjest Elissima Skrevet 25. mars 2012 #901 Del Skrevet 25. mars 2012 Gøy i går? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 25. mars 2012 Forfatter #902 Del Skrevet 25. mars 2012 Ble en bra fest i går Og alle cupcakesene ble fortært, hurra! I dag er det jo den internasjonale vaffeldagen, så jeg har sittet på balkongen hos ei venninne og spist vafler og nytt sola. Herlig vær i dag altså! Håper det bare fortsetter og fortsetter og fortsetter og fortsetter og fortsetter! Kjempetrøtt kjenner jeg. Mista jo en time i natt også. Ikke lenge før det blir senga. Spist så mye søtsaker denne helga at det er helt perverst. Da er det like greit at det er hverdag med bra kosthold og trening igjen i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elissima Skrevet 25. mars 2012 #903 Del Skrevet 25. mars 2012 Spiste du vafler med brystmelk eller Leste noe her på kg om en som hadde fått det. Nasty! Deilig vær i dag ja! ELSKER sol Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 25. mars 2012 Forfatter #904 Del Skrevet 25. mars 2012 Spiste du vafler med brystmelk eller Leste noe her på kg om en som hadde fått det. Nasty! Deilig vær i dag ja! ELSKER sol Ehm, nei, ikke så vidt jeg vet! Og må jeg få legge til: ÆSJ. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 26. mars 2012 #905 Del Skrevet 26. mars 2012 Ble en bra fest i går Og alle cupcakesene ble fortært, hurra! I dag er det jo den internasjonale vaffeldagen, så jeg har sittet på balkongen hos ei venninne og spist vafler og nytt sola. Herlig vær i dag altså! Håper det bare fortsetter og fortsetter og fortsetter og fortsetter og fortsetter! Godt å høre at festen din var bra!! Jeg spiste også vafler igår. Det var godt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 26. mars 2012 Forfatter #906 Del Skrevet 26. mars 2012 Ble visst plutselig litt overtid i dag også ... Typisk nok skjedde det noe feil på linjene til hovedkontoret, som da påvirker alle forbindelser for andre kontorer, så mailkontoen min stoppet helt opp. Og det skjedde selvfølgelig akkurat da jeg skulle levere et stort prosjekt ... Så da utgikk treninga i dag ... Tok meg i alle fall en lengre gåtur i kveld, så litt flink har jeg nå vel vært likevel Ble en enkel middag i form av havregrøt i dag. Sparer meg til i morgen, for da skal vi ha felleslunsj på jobben, med mye god mat! Og som om ikke det var nok, så er mamma i byen på kurs i morgen, så da skal vi møtes og spise middag ute Blir nok nok mat i morgen ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 26. mars 2012 #907 Del Skrevet 26. mars 2012 Sitter fortsatt på jobb jeg :gjeiper: Trodde jeg skulle være ferdig tidlig i dag, men må skylde på meg selv, for jeg hadde lest feil på planen Fint med gåtur da, selv om det er kjipt når trening utgår! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 27. mars 2012 #908 Del Skrevet 27. mars 2012 Tok meg i alle fall en lengre gåtur i kveld, så litt flink har jeg nå vel vært likevel Sparer meg til i morgen, for da skal vi ha felleslunsj på jobben, med mye god mat! Og som om ikke det var nok, så er mamma i byen på kurs i morgen, så da skal vi møtes og spise middag ute Blir nok nok mat i morgen ja! Ikke dumt med en gåtur. Kos deg med både lunsj på jobb & middag med moren din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elissima Skrevet 27. mars 2012 #909 Del Skrevet 27. mars 2012 Kos deg med moren din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 30. mars 2012 Forfatter #910 Del Skrevet 30. mars 2012 Endelig fredag! Ligger lettere henslengt på sofaen nå, stappmett etter middag - laksewok Men tror jeg skal få plass til litt is senere også ... Blir en rolig helg dette. Skal få trent en del, og må få begynt å forberede meg på et helgekurs jeg skal på etter påske. Tipper det blir nok mat og drikke i påsken uansett, så sånn sett er det greit å være litt asketisk denne helga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 30. mars 2012 #911 Del Skrevet 30. mars 2012 Helt enig! Endelig fredag! På tide med helg! Du skal jobbe mandag, tirsdag og onsdag du og? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 30. mars 2012 Forfatter #912 Del Skrevet 30. mars 2012 (endret) Helt enig! Endelig fredag! På tide med helg! Du skal jobbe mandag, tirsdag og onsdag du og? Jepsi pepsi! Gleder meg veldig til torsdag da, da har jeg fri frem til mandag 26. april Edit: liten skrivefeil der, jeg mente jo 16. april :gjeiper: Endret 31. mars 2012 av Vofsitofsi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 30. mars 2012 #913 Del Skrevet 30. mars 2012 Jepsi pepsi! Gleder meg veldig til torsdag da, da har jeg fri frem til mandag 26. april Samme her. Gleder meg til onsdag kl 13. Da har jeg påskeferie! Har du noen planer i påsken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elissima Skrevet 31. mars 2012 #914 Del Skrevet 31. mars 2012 Misunner deg lang påskeferie. Noen spenstige planer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 31. mars 2012 #915 Del Skrevet 31. mars 2012 Misunner deg lang påskeferie. Har ikke du fri de røde dagene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 31. mars 2012 Forfatter #916 Del Skrevet 31. mars 2012 Misunner deg lang påskeferie. Noen spenstige planer? Skal hjem til mamma og pappa på torsdag og blir til tirsdag. Blir vel å treffe litt venner og bare slappe av. Satser på bra vær! Hitover igjen på tirsdag, før jeg drar på kurs på torsdag til søndag. Ikke jobbrelatert, men fritidrelatert (sier ikke så mye, er litt redd for anonymiteten her inne) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 31. mars 2012 Forfatter #917 Del Skrevet 31. mars 2012 Når jeg har hjemmekvelder sånn som i kveld, blir det av og til at jeg kikker innom Sukker. Er ikke så veldig aktiv der om dagen, men det er jo gøy å kikke innom av og til. Men seriøst, flere av meldingene jeg får, er så intetsigende! Går det ikke an å skrive noe som er litt interessant i det minste? Her er noen av de jeg fikk i dag og i går (folk jeg aldri har skrevet med før, som tok kontakt): 1. "Flørte flørte " 2. "Tjena snygging! Va händer i kvell?" 3. "Hei! Står til?" 4. "Du var pen da. Hva skjer?" Er det bare jeg som synes det er kjedelig å få sånne meldinger? Svarer veldig sjelden på slike, da må karen være megakjekk i så fall. Har skjedd at jeg har svart (hvis han var superkjekk), men da har det gjerne vist seg etter et par meldinger at fyren er like kjedelig å skrive med som den første meldinga han sendte, så da gidder jeg ikke mer. Er det jeg som er kravstor eller? Tenker bare at det må gå an å skrive noe som er litt morsomt eller interessant, hvis man vil ha interessen til en person. Jaja, jakten fortsetter ... :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 31. mars 2012 #918 Del Skrevet 31. mars 2012 Ikke bare du som er kravstor, jeg synes også det er utrolig kjedelig å få slike meldinger. Hvor skal man begynne å bli kjent liksom, hvis det er det beste du kan komme opp med. Ikke engang jeg klarer å være så intetsigende, og jeg eier ikke fantasi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elissima Skrevet 1. april 2012 #919 Del Skrevet 1. april 2012 Jeg har fri de røde dagene, jobber mandag, tirsdag og halve onsdag. Så er det påskeferie. Heeeelt enig når det gjelder sukker! Har skrevet litt med en på sukker, han var veldig entusiastisk til å begynne med, ååå du er så vakker bla bla. Og veldig keen på å møte meg, men da jeg sa jeg ikke kunne så svarte han ikke noe mer. Mange desperados på sukker! Hvorfor skrive ting som: å, du var en pen og deilig kvinne. når kan vi møtes? Ikke akkurat en turn on når man ikke kjenner vedkommende. Gudene vet hvor man møter bra mannfolk.. Håper ellers du koser deg hjemme hos familien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 1. april 2012 #920 Del Skrevet 1. april 2012 Er det jeg som er kravstor eller? Tenker bare at det må gå an å skrive noe som er litt morsomt eller interessant, hvis man vil ha interessen til en person. Jaja, jakten fortsetter ... :gjeiper: Du er ikke kravstor. Mange menn som ikke gidder å prøve så hardt. Da kan de heller ikke forvente å få svar. Hatt en fin søndag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå