Gå til innhold

Vofsitofsis singeldagbok

Vofsitofsi

Anbefalte innlegg

Løsnet det litt idag? Ikke så mye stress?

Så ingenlunde :gjeiper:

Ble en og en halv time overtid i dag. Og enda har jeg masse å gjøre i morgen. Men i morra vil jeg trene, ikke jobbe overtid! :kjefte:

Har nettopp slukt middagen nå - mett! Lagde curry med laks, kokosmelk, wokgrønnsaker og nudler. Ikke verst på en overtidstirsdag :)

Kjennes ut som det kan bli tidlig kveld i kveld ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har fleksitid, med kjernetid 9-15, så da må vi være på jobb. Arbeidstiden er 8 timer inkl. lunsj. Så er kjekt å kunne styre arbeidstiden noe selv.

Det samme har jeg. Synes det er digg. Første mnd tror jeg at jeg jobbet 8.30-16.30 hver dag men nå er det heller 7.45-15.45. Mye bedre. Bedre å komme på jobb tidlig og kunne gå tidlig. Hvis det ikke er mye å gjøre da..... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldigvis ikke overtid i dag, så da ble det trenings :)

Liker virkelig ikke været i dag! De siste dagene har det jo vært supert, så måtte det begynne å snø igjen i dag :kjefte:

Jeg var optimist og tok på meg Converse (det har jo funket to dager nå!), men det ble fort glatt og vått gitt ... Må vel fram med vinterstøvlene igjen.

Har så torsdagsfølelse i dag! Irriterende, siden det ennå er to dager til helga ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satan for en dag. Føler jeg stresser som en idiot på jobb om dagen. I dag ble jeg nesten på gråten på et tidspunkt, trodde jeg hadde gjort en alvorlig feil, men heldigvis fant jeg ut at alt var i orden likevel. Uansett, jeg er involvert i veldig mye på jobb nå, og jeg får forespørsler fra alle kanter, og det skal litt tid å få organisert alt og få gjort alt, og det på en god nok måte.

Puh ...

Satser på at det kanskje roer seg litt til uka i alle fall.

Skulle egentlig henge med noen kompiser i kveld, men jeg har ikke ork. Burde egentlig, for jeg tror jeg hadde hatt godt av det, har vært eremitt denne uka - bare trent og dratt hjem etter jobb. Men skal til ei venninne i morgen kveld i alle fall, så blir det vors hos ei venninne på lørdag. Skal trene både lørdag og søndag da, så altfor mye fyll blir det vel ikke :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjer med å våkne så tidlig på en lørdag da? Jeg pleier jo å sove minst til 10, i dag våknet jeg halv åtte ...

Tror egentlig jeg fortsatt tenker og bekymrer meg litt for mye om jobb. Innmari teit, egentlig, for jeg får uansett ikke gjort noe mer med det før på mandag! Må bare prøve å slappe av, nyte helga og tenke på helt andre ting.

Skal en tur på senteret og se om jeg finner noe på Mammutsalg i alle fall! Det er visst siste dag i dag, så spørs om det er igjen så mye. Så bærer det på trening!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjer med å våkne så tidlig på en lørdag da? Jeg pleier jo å sove minst til 10, i dag våknet jeg halv åtte ...

Tror egentlig jeg fortsatt tenker og bekymrer meg litt for mye om jobb. Innmari teit, egentlig, for jeg får uansett ikke gjort noe mer med det før på mandag! Må bare prøve å slappe av, nyte helga og tenke på helt andre ting.

Skal en tur på senteret og se om jeg finner noe på Mammutsalg i alle fall! Det er visst siste dag i dag, så spørs om det er igjen så mye. Så bærer det på trening!

Bra kveld igår? Med kompisene?

Jeg kjenner igjen den. Å tenke på jobb. Hater sånt! Håper du ikke bruker hele helgen på å tenke på det.

Er det siste dagen med Mammutsalg idag? Hm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra kveld igår? Med kompisene?

Jeg kjenner igjen den. Å tenke på jobb. Hater sånt! Håper du ikke bruker hele helgen på å tenke på det.

Er det siste dagen med Mammutsalg idag? Hm...

Var venninnekveld med tapas i går :) Kjempekos! Så på The Voice og gassa oss i digg mat.

Fant visst ikke noe på Mammutsalget. Men jeg fikk kjøpt meg en bilderamme på Nille :) Kanskje på tide å få opp noe på veggene her, har jo bodd her over et halvt år nå! Er så treg med sånt. Får se om jeg finner noen koselige bilder på PC-en som jeg kan få fremkalt.

Herlig vær i dag! Er så godt med sol - herlig å se at snøen og isen smelter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elissima

Kjenner så altfor godt til jobbstress! Man må bare prøve å tenke på noe annet ettter jobb, ellers blir man gæren. Håper du får slappet av i helgen iafall. Å lese bok er avkoblende, fant du noe på mammutsalget? Jeg holder på med boken til Snooki fra Jersey Shore. Enkel underholdning :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner så altfor godt til jobbstress! Man må bare prøve å tenke på noe annet ettter jobb, ellers blir man gæren. Håper du får slappet av i helgen iafall. Å lese bok er avkoblende, fant du noe på mammutsalget? Jeg holder på med boken til Snooki fra Jersey Shore. Enkel underholdning :)

WTF - har HUN skrevet bok? Nå står ikke verden til påske ... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holder på med boken til Snooki fra Jersey Shore. Enkel underholdning :)

Har hun skrevet bok? hva heter den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliiiten. Skulle nok fått slappet av og sovet mer i helga, etter den tunge trenings- og arbeidsuka jeg har hatt. Ble ut en tur i går, og jeg var en tur på trening i dag. Skal i alle fall slappe av godt resten av kvelden nå, selv om jeg egentlig burde ryddet og vasket her hjemme ...Får se hva jeg orker.

Var ganske artig på byen i går, vi danset en hel del. Men jeg merker at jeg begynner å bli ferdig med å drive og fly ut på byen i helgene. Setter mer pris på å drikke litt hjemme sammen med gode venner, og har absolutt ingen tro på at jeg skal finne drømmemannen på byen - alle fyrene der er jo gjerne bare veldig fulle og usjarmerende. Akkurat hvor jeg da skal finne HAN, vet jeg ikke, men jeg stresser ikke med det - det får komme når det kommer, så får jeg drive med mitt i mellomtiden :)

Til helga skal jeg hjem til hjembygda, gleder meg masse til det! Har jo ikke vært hjemme siden jul, så jeg tror gamlingene også gleder seg :)

På lørdag skal jeg til venninna mi for siste del av 4-stjerners middag i denne omgang, tror det blir sykt koselig og bra! Hun skal ha spansk aften, blir spennende å se hva menyen blir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gøy å gå ut og danse. Kan ikke huske sist jeg gjorde det. Men forstår den at man gjerne skulle være litt mer uthvilt. Jaja..

Finne MANNEN? Ingenting som haster. Viktig at man har det bra og trives i sitt eget selskap. Så dukker han nok opp.

Ha en fin mandag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt mye frustrasjon og stress på jobb om dagen. Jeg håper det snart roer seg ned - blir så utrolig sliten. Merket veldig i dag at jeg fortsatt er sliten, på tross av at det nettopp har vært helg.

Tror kanskje jeg skal hive innpå med litt C-vitaminer, synes det murrer litt i halsen, og det kan vi ikke ha noe av.

Er premieren på Paradise i kveld - jeg hater meg selv litt for det, men er redd jeg kanskje blir nødt til å se på likevel ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elissima

Om ikke annet så er det avslappende å se på ræl som Paradise :) Hvertfall når man har stress på jobb! Viktig å ikke gjøre for mye i helgene kjenner jeg, pass på å slappe av litt og. '

Møte menn på byn? hah! Møter bare gærninger hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er premieren på Paradise i kveld - jeg hater meg selv litt for det, men er redd jeg kanskje blir nødt til å se på likevel ...

Me too! Me too! Me too!

Klarer ikke å la være og se på det! :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elissima

Skal innrømme at jeg så premieren på Paradise. Og litt i går. For entertainment purposes only. Hun Iselin assa.. gawd.. sier mye rart. Er ikke akkurat mensa-klubben som er med der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til helga skal jeg hjem til hjembygda, gleder meg masse til det! Har jo ikke vært hjemme siden jul, så jeg tror gamlingene også gleder seg :)

På lørdag skal jeg til venninna mi for siste del av 4-stjerners middag i denne omgang, tror det blir sykt koselig og bra! Hun skal ha spansk aften, blir spennende å se hva menyen blir.

Kose deg i hjembygda til helga!! Regner med at det blir godt å se familie og venner igjen!! God helg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...