Vofsitofsi Skrevet 27. februar 2012 Forfatter #841 Del Skrevet 27. februar 2012 Hjemme igjen fra Bergen! Flyet var en og en halv time forsinket fra Flesland. Irriterende! Men så jo at det lå tjukt med tåke da jeg kom til Oslo, så kan skjønne det. Hatt det kjempefint i Bergen! Ble en del regn (no shit!), men var antydning til sol et par ganger. På fredag tuslet vi i byen og shoppet litt, med god middag, øl og gullrekka på kvelden. På lørdag tuslet vi på bryggen og gikk litt i butikker, og så så vi The Artist på kino på kvelden. Fin film, men jeg ble ikke overbegeistret, slik som flere anmeldere har vært. I går var vi oppe tidlig og dro på hundeutstilling, siden søstra til hunden til venninna mi skulle stilles ut. Var kjempekos for meg, som er tidenes hundeelsker! Masse fine vofser og kose med og se på. Holdt meg mest ved ringen for bamsehunder jeg da, siden det er mest min type. Og ble ikke nooooe mer hundesjuk av det da. Nei da. Siden venninna mi er et sovedyr, har jeg også fått sovet veldig godt ut denne helga. Kjennes veldig godt, føler ikke alltid at jeg får sovet godt nok ut på vanlige helger. Satser på at jeg våkner våken og uthvilt i morgen nå. Føler meg ganske klar for jobb og trening igjen i morgen nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 28. februar 2012 #842 Del Skrevet 28. februar 2012 Høres ut som du hadde en bra helg i Bergen!! Klar for å starte en ny uke på jobb? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elissima Skrevet 29. februar 2012 #843 Del Skrevet 29. februar 2012 Virker som Bergen gjorde deg godt! Kan tenke meg det var mange søte hunder på utstillingen. Jeg vil og haaaa.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 29. februar 2012 Forfatter #844 Del Skrevet 29. februar 2012 Vært ute og spist med venninner i kveld. Kjempekoselig! Var på meksikansk (eller egentlig tex-mex) restaurant. God mat, men synes egentlig det kunne vært enda bedre. Ble enige om at vi skal prøve å møtes og gå ut og spise en gang i måneden heretter, og prøve nye restauranter og ny mat. Det blir nok godt for både mage og sjel Har jo begynt å få litt mer ansvar på jobb om dagen, så det er litt som skjer der. Håper det ikke blir altfor mye som skjer i morgen, for i morgen SKAL jeg på trening, siden det ikke ble i dag. Ellers er det duket for sosiale sammenkomster hele helga. Fredag stikker jeg til ei venninne i Ås som fristet med en fest med GRATIS øl! Ingen kan vel si nei til slikt. Får bare håpe på at vi klarer å oppføre oss begge to :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elissima Skrevet 1. mars 2012 #845 Del Skrevet 1. mars 2012 Ble det noe trening? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 1. mars 2012 #846 Del Skrevet 1. mars 2012 Så gøy med litt mer ansvar på jobb da! Gleder deg til helg? Imorgen er det fredag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 1. mars 2012 Forfatter #847 Del Skrevet 1. mars 2012 Så gøy med litt mer ansvar på jobb da! Gleder deg til helg? Imorgen er det fredag!! Ja, det er jo veldig moro, så klart, men jeg jobber nok dessverre ikke lenger enn åtte timer, slik vi alle gjør, så jeg har egentlig litt for mye å gjøre til at jeg skal få det inn på disse timene Men men, hvis det fortsetter i det tempoet det gjorde det i dag, må jeg jo bare si fra at jeg holder i for mye, og sjefen har jo også sagt at jeg skal si fra hvis det blir tilfelle. I morgen MÅ jeg gå halv fire, banna bein i alle fall! Gleder meg veldig til helg nå, akkurat som jeg alltid gjør :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 2. mars 2012 #848 Del Skrevet 2. mars 2012 (endret) Hva er planen for helgen? Edit: GOD HELG!! Endret 2. mars 2012 av MissStiles Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elissima Skrevet 2. mars 2012 #849 Del Skrevet 2. mars 2012 Hva skjer i helgen da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 3. mars 2012 Forfatter #850 Del Skrevet 3. mars 2012 Kom hjem fra en tur i Ås for ca en time siden, dro dit og besøkte ei venninne etter jobb i går. Skulle på studentfest i går, men så var det laaaaang kø, så vi stakk hjem igjen og så på film i stedet. Det vil si, venninna mi så på film, og jeg sovna. Sov faktisk helt til halv ett i dag. Så tuslet vi og så på universitetet og dro på kafe, før roomiene hennes lagde raspeballer til middag. Veldig godt, og veldig mektig! Bare satt og skravla lenge før jeg stakk på toget tilbake til byen igjen. Var bedt på bursdagsfest til typen til venninna mi i kveld, men orket ikke, så nå er jeg plassert i sofaen i joggebuksa og ser på film. Planer om å trene i morgen i alle fall, selv om jeg er styggstøl etter treninga på torsdag! Har hatt skikkelig vondt og har hatt småproblemer med å gå i dag :gjeiper: Men liker at jeg har brukt musklene godt, selv om det ikke er så behagelig akkurat nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elissima Skrevet 4. mars 2012 #851 Del Skrevet 4. mars 2012 Høres ut som du fikk sovet godt i helga iafall Kan jeg spør hva i all verden du har trent siden du er så støl? Jeg var på sats i går men kjenner ingenting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 4. mars 2012 Forfatter #852 Del Skrevet 4. mars 2012 Høres ut som du fikk sovet godt i helga iafall Kan jeg spør hva i all verden du har trent siden du er så støl? Jeg var på sats i går men kjenner ingenting. Ta en titt i treningsdagboka mi Var på kombinert intervall og bevegelighetstrening, trolig førstnevnte som er skyld i stølheten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 4. mars 2012 #853 Del Skrevet 4. mars 2012 Høres ut som om du har hatt en bra helg!! Kos deg med film hjemme idag!! Nyt resten av søndagen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 4. mars 2012 Forfatter #854 Del Skrevet 4. mars 2012 Hjælp, helga er jo snart over allerede! Frykter jeg får masssse å gjøre på jobb i morgen. Men jeg blir sur om jeg ikke får dratt på trening! Laget pølsegrateng til middag etter trening i dag. Nam! Nå ser det ut til å bli sofaen foran TV-en resten av kvelden. Orker ikke røre meg så veldig mye mer i dag ... :gjeiper: Ha en fin søndagskveld, folkens! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 5. mars 2012 #855 Del Skrevet 5. mars 2012 Håper du ikke får altfor mye å gjøre på jobb idag og rekker trening. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elissima Skrevet 5. mars 2012 #856 Del Skrevet 5. mars 2012 Jobber du til faste tider eller varierer det? Jeg blir og irritert om jeg ikke får trent. Men nytter ikke denne uka, med all overtid. Håper du ikke er helt nedlesset i arbeid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 5. mars 2012 #857 Del Skrevet 5. mars 2012 Ble det trening i dag? Uka er i gang nå, bare fire dager igjen til helg :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 5. mars 2012 Forfatter #858 Del Skrevet 5. mars 2012 Jobber du til faste tider eller varierer det? Jeg blir og irritert om jeg ikke får trent. Men nytter ikke denne uka, med all overtid. Håper du ikke er helt nedlesset i arbeid! Vi har fleksitid, med kjernetid 9-15, så da må vi være på jobb. Arbeidstiden er 8 timer inkl. lunsj. Så er kjekt å kunne styre arbeidstiden noe selv. Noen ganger er det imidlertid så mye å gjøre at det må bli overtid og planene mine går i vasken, men som oftest får jeg gått når jeg skal. Var ganske nedlesset i dag, siden to medarbeidere var borte og jeg hadde deres prosjekter, men hun ene er tilbake fra i morgen, så da håper jeg det løsner litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elissima Skrevet 6. mars 2012 #859 Del Skrevet 6. mars 2012 Fleksitid høres bra ut. Men er vel ikke alltid det er så stas å sitte å jobbe om kvelden heller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 6. mars 2012 #860 Del Skrevet 6. mars 2012 Løsnet det litt idag? Ikke så mye stress? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå