Vofsitofsi Skrevet 12. januar 2012 Forfatter #741 Del Skrevet 12. januar 2012 Jeg er med! Lenge siden vi har sett hverandre nå Noe gøy på kino for tiden da? Ja, hadde vært koselig altså! Vet ikke riktig hva som går på kino for tiden jeg? Jeg er opptatt denne helga, men hva med neste? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 13. januar 2012 #742 Del Skrevet 13. januar 2012 Ja, hadde vært koselig altså! Vet ikke riktig hva som går på kino for tiden jeg? Jeg er opptatt denne helga, men hva med neste? Jeg kan ikke neste helg. Når reiser du, Elissima? Kan jo ta det en ukedag og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elissima Skrevet 14. januar 2012 #743 Del Skrevet 14. januar 2012 Jeg kan ikke neste helg. Når reiser du, Elissima? Kan jo ta det en ukedag og. Jeg reiser lørdag 28. januar. Så vi kan godt ta det dagen før, eller på en ukedag. Hadde vært koselig Virker ikke som det er så veldig mange bra filmer, men er en som heter Shame: http://www.oslokino.no/incoming/article434940.ece Hva tror dere om den? Eller andre forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 14. januar 2012 #744 Del Skrevet 14. januar 2012 Shame har vist fått bra anmeldelser. Eller hva med Marilyn Monroe filmen: http://www.oslokino.no/incoming/article424255.ece Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 14. januar 2012 Forfatter #745 Del Skrevet 14. januar 2012 Shame har vist fått bra anmeldelser. Eller hva med Marilyn Monroe filmen: http://www.oslokino.no/incoming/article424255.ece Synes begge ser bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 14. januar 2012 Forfatter #746 Del Skrevet 14. januar 2012 Ah, jeg blir så matvrak dagen derpå. Kan spise hva som helst når som helst! Ikkje bra! Var fest med jobben i går, firmaet fylte 20 år! Så vi fikk pizza og en hel del å drikke. Dro på konsert med en kollega, men var der ikke lenge, dro videre til ei venninne og drakk litt mer der før jeg dro hjem. Merker at jeg fort får mer fylleangst nå enn jeg gjorde før, uten at jeg vet hvorfor. Blir så bekymret for at jeg skal ha sagt eller gjort noe teit kvelden før. Særlig når det har med folk fra jobben å gjøre. Men tror ikke egentlig jeg hadde nokså greit med kontroll i går. Jeg trooor at han kollegaen min kyssa meg på et tidspunkt ... Han har dame, men det var jo ikke min feil. Bare et sånn kjapt kyss, sånn in the moment fordi vi var så happy akkurat da. But still. Snålt. I kveld får jeg besøk av ei venninne, så kommer det noen flere venninner hit på vors før vi stikker videre til en avskjedsfest for en kompis, som reiser tilbake til hjemlandet. Blir nok bra! Skulle bare ønske at jeg ikke hadde drukket fullt så mye i går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elissima Skrevet 14. januar 2012 #747 Del Skrevet 14. januar 2012 Hehe fyllesjuk i dag du?! Føler med deg, og kjenner til den fylleangsten! Dårlig av han kollegaen din å kysse deg da. Herre min hatt, så mange uærlige menn der ute. Ang kino så ser også Marilyn-filmen grei ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 14. januar 2012 #748 Del Skrevet 14. januar 2012 Sender PM ang kino. Fyllesjuk? Misunner deg ikke som skal drikke 2 dager på rad? Men men.. Høres ut som om du hadde en bra kveld igår. Og at det blir en bra kveld idag og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 15. januar 2012 Forfatter #749 Del Skrevet 15. januar 2012 Ble en koselig kveld i går. Jeg drakk en del vin, men ikke nok til å bli fyllesyk i dag - hurra! Hadde jentevors hos meg før vi stakk på fest til en kompis. Ble ikke veldig sent, for venninna mi måtte tidlig opp for å reise hjem i dag. Men hadde det veldig koselig. Etter at jeg hadde fulgt venninna mi på toget, dro jeg hjem og sov mer. Så jeg var ikke oppe igjen før halv to. Men kjente det var DEILIG å sove såpass. Ingen store planer for dagen i dag, er så godt bare å slappe av. Skal få satt på klesvask i alle fall, kanskje gå meg en tur. Hadde først planer om trening, men det sov jeg bort ... Skal uansett trene i morra da Ha en fin søndag, jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 15. januar 2012 Forfatter #750 Del Skrevet 15. januar 2012 Nå fikk jeg akkurat melding fra ei venninne om kino i kveld. The girl with the dragon tatoo, har ikke sett den ennå, så det blir bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 15. januar 2012 Forfatter #751 Del Skrevet 15. januar 2012 Haha, ble visst ikke kino likevel, var ikke flere billetter! Jaja, får satse på jeg får sett filmen ved en senere anledning. Nå har jeg fortært en pizza til middag, og vurderer å rusle ut en tur snart. Men sofaen er deilig i dag den også ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 15. januar 2012 #752 Del Skrevet 15. januar 2012 Sofaen er veldig deilig ja Jeg skal også ha pizza i dag, deilig på en søndag det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 15. januar 2012 #753 Del Skrevet 15. januar 2012 Nå fikk jeg akkurat melding fra ei venninne om kino i kveld. The girl with the dragon tatoo, har ikke sett den ennå, så det blir bra! Den filmen tenkte jeg at jeg skulle få sett neste uke. Hørt veldig mye bra om den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 15. januar 2012 Forfatter #754 Del Skrevet 15. januar 2012 Kom meg da i det minste ut en liten tur, men det var kaaaldt og glatt, så ble ikke ute mer enn rundt 40 min. Jaja, bedre enn ingenting! Fikk så lyst på noe godt til kvelds, så nå sitter jeg her stappmett etter å ha laget scones og spist appelsin med vaniljekesam som dip. Satser på god energi på joggeøkta mi i morgen tidlig Har senvakt i morgen, så skal trene FØR jobb for en gangs skyld. Så blir det nok bare TV-kveld i morgen kveld. Både 4-stjerners middag og dette nye programmet Brille begynner jo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 16. januar 2012 Forfatter #755 Del Skrevet 16. januar 2012 En god dag i dag! Trente før jobb, veldig greit å ha senvakt innimellom slik at jeg kan gjøre det. Hadde en prat med sjefen i dag, der vi snakket om at jeg nå snart skal få enda mer ansvar, denne gangen på prosjektledersiden. Alltid spennende med nye oppgaver, og jeg liker at de har tro på meg og dermed vil gi meg mer ansvar Blir vel tvilsomt om det kommer til å synes noe særlig på lønnsslippen ennå, men det er nå uansett positivt! Nevnte jeg at jeg bedt i bryllup i California i august? Tremenningen min som skal gifte seg. Jeg fikk jo umiddelbar lyst til å svare JAAAAA, men skal da sjekke hvor billige billetter og hotell man kan få. Ser uansett ut til at jeg får fri fra jobb et par uker rundt datoen, så ser ikke ut til at det blir noe problem i alle fall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 16. januar 2012 #756 Del Skrevet 16. januar 2012 Nevnte jeg at jeg bedt i bryllup i California i august? Tremenningen min som skal gifte seg. Jeg fikk jo umiddelbar lyst til å svare JAAAAA, men skal da sjekke hvor billige billetter og hotell man kan få. Ser uansett ut til at jeg får fri fra jobb et par uker rundt datoen, så ser ikke ut til at det blir noe problem i alle fall Så gøy da!! California er utrolig kult!! Forstår veldig godt at du har lyst til å dra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 18. januar 2012 Forfatter #757 Del Skrevet 18. januar 2012 Whaaaat, hva skjer? Klokka er snart fem, jeg har vært hjemme nesten en time og middagen er spist? Ikke har jeg vært på trening, ikke har jeg planer med noen, og leiligheten er i tilnærmet vasket tilstand? Har jeg hele kvelden foran meg uten noen som helst slags planer???? Virkelig ikke hverdagskost, altså! Hvis jeg trener, er jeg som oftest ikke hjemme før tidligst i seks-tida, og hvis jeg ikke trener, er det fordi jeg må vaske eller ordne hjemme eller skal finne på noe med noen. Men ikke i dag nei! Var ferdig på jobb halv fire, og droppet trening siden det murrer litt i skinnleggen i dag. Men utrolig deilig å være hjemme så tidlig og ikke ha noen planer i det hele tatt, egentlig! De eneste planene er å legge sammen klesvask, vaske opp og stikke på biblioteket og hente en film jeg har reservert. Hvis jeg orker å gå ut igjen da - litt av et vær ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 18. januar 2012 #758 Del Skrevet 18. januar 2012 Whaaaat, hva skjer? De eneste planene er å legge sammen klesvask, vaske opp og stikke på biblioteket og hente en film jeg har reservert. Hvis jeg orker å gå ut igjen da - litt av et vær ... Så deilig da!! Jeg trodde jeg skulle være hjemme samme tid som igår og mandag. Men nei.. Plutselig ble det stille på jobb. Digg! Hvilken film da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 18. januar 2012 Forfatter #759 Del Skrevet 18. januar 2012 Så deilig da!! Jeg trodde jeg skulle være hjemme samme tid som igår og mandag. Men nei.. Plutselig ble det stille på jobb. Digg! Hvilken film da? Har reservert Black Swan! Så på lørdag blir det skikkelig venninnekveld her med digg mat og film, gleder meg Har nemlig ikke sett den før, men jeg har skyhøye forventninger! Egentlig redd jeg bare blir skuffa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 18. januar 2012 #760 Del Skrevet 18. januar 2012 Har reservert Black Swan! Så på lørdag blir det skikkelig venninnekveld her med digg mat og film, gleder meg Har nemlig ikke sett den før, men jeg har skyhøye forventninger! Egentlig redd jeg bare blir skuffa! Så filmen når den gikk på kino. Da skal jeg ikke si noe. Vente til du har sett den og høre hva du synes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå