Gjest Elissima Skrevet 1. januar 2012 #721 Del Skrevet 1. januar 2012 Godt nytt år! Ble det gøy i går eller? Dårlig form her og. At man aldri lærer.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 1. januar 2012 #722 Del Skrevet 1. januar 2012 Sofa og TV høres ut som en god start på året, ikke minst når man ikke er helt frisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 2. januar 2012 #723 Del Skrevet 2. januar 2012 Klar for en ny dag i det nye året? Håper du fikk slappet av igår og føler deg bedre!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 2. januar 2012 Forfatter #724 Del Skrevet 2. januar 2012 Årets første arbeidsdag er foreløpig ganske rolig, og det er godt med en chill start Gleder meg til å trene etter jobb i dag, kjenner mye på nyttårsmotivasjonen om dagen! Og så må jeg bare nevne at mamma og pappa har 30 års bryllupsdag i dag! Er jammen meg godt gjort å holde ut med hverandre så lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 3. januar 2012 #725 Del Skrevet 3. januar 2012 Foreldrene mine hadde sølv bryllup for et par år siden. Ikke verst!! Ganske bra gjort!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 3. januar 2012 #726 Del Skrevet 3. januar 2012 Imponerende med de foreldrene våre altså, mine har også vært sammen i over 30 år og jeg klarer fortsatt ikke å fatte at det er mulig Nyttårsmotivasjon er bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 6. januar 2012 #727 Del Skrevet 6. januar 2012 Her har det vært stille denne uka. Vært mye å gjøre på jobb? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 6. januar 2012 Forfatter #728 Del Skrevet 6. januar 2012 Her har det vært stille denne uka. Vært mye å gjøre på jobb? Har vært en god del ja, ellers har det liksom ikke vært så mye å fortelle :gjeiper: Ikke skjedd så mye spennende! Nå er jeg ferdig som teamleder i denne omgang i alle fall, så det skal bli greit å komme tilbake i min vanlige rolle på mandag igjen. Hadde jeg blitt teamleder på fulltid, hadde nok ikke det gjort noe, men når jeg bare er backup, synes jeg det er greit at teamleder kommer tilbake på jobb Kjenner jeg er sliiiiiten i kveld. Hadde først planer om å trene i dag, men så rakk jeg ikke timen jeg hadde planer om, så da dro jeg hjem og lagde middag i stedet. Fått satt på en klesvask i alle fall. Godt å bare sulle hjemme litt også Så i kveld blir det bare meg, sofaen og TV-en, men det gjør egentlig ingen verdens ting I morgen har jeg planer om en tur på trening, samt en tur på nyttårssalg - må jo se om jeg finner noe nyttig! Kunne trengt både jakke, sko og bukser egentlig, men får først se an om det finnes noen kupp på markedet. I morgen kveld kommer noen venner på pizza og brettspill til meg. Ser ut til å bli en rolig helg, med andre ord! Passer både meg og lommeboka bra Neste helg er det jubileumsfest på jobb på fredag, og lørdag kommer høyst sannsynlig ei venninne på besøk til meg, så da blir det girls night out på byen Gleder meg allerede til det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elissima Skrevet 7. januar 2012 #729 Del Skrevet 7. januar 2012 God shopping! Jeg skal og sjekke om jeg finner noe på salget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 7. januar 2012 #730 Del Skrevet 7. januar 2012 Jeg vil også shoppe!! Spesielt på Oasis!! De har så mange fine kjoler der!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 7. januar 2012 Forfatter #731 Del Skrevet 7. januar 2012 Ahhh, nå har dere fått i gang reiselysten hos meg, jenter! Sitter og sikler på Norwegian.no nå. Håper på å få til noen turer snart, jeg har jo ikke hatt ferie siden før påske i fjor, så jeg føler det er vel fortjent! Ellers har jeg spist arme riddere til frokost i dag - det er så digg! Driver og lader opp til en liten treningsøkt nå, før jeg håper jeg finner noe på salg. Så blir det hjem til pizzabaking Ha en fin lørdag, girls! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 7. januar 2012 #732 Del Skrevet 7. januar 2012 Ahhh, nå har dere fått i gang reiselysten hos meg, jenter! Sitter og sikler på Norwegian.no nå. Håper på å få til noen turer snart, jeg har jo ikke hatt ferie siden før påske i fjor, så jeg føler det er vel fortjent! Hvor kunne du tenke deg å reise da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 8. januar 2012 Forfatter #733 Del Skrevet 8. januar 2012 So much for rolig helg Det ble altfor mye å drikke i går, selv om vi bare var hos meg. Masse øl, og så begynte vi plutselig å shotte tyrker i en drikkelek ... Huff! Det endte som det måtte - meg over doskåla. Ikkje bra! Sovet masse i dag og har ikke vært ute av pysjen. Ugh. Bare se på TV resten av kvelden og lade opp til ny uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 8. januar 2012 #734 Del Skrevet 8. januar 2012 Isj da, kjipe greier det Jaja, ikke noe annet å gjøre enn å slappe av nå da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 9. januar 2012 Forfatter #735 Del Skrevet 9. januar 2012 Æsj, så mye snø det har kommet i dag. Kunne vi ikke bare hoppet over vintern nå og fått vår og sommer i januar? :jepp: Var hos ei venninne og spilte spill etter jobb og trening i dag. Spilte Settles, ikke lett altså! Er ikke sånn veldig fan av sånne strategispill, det blir så mye tenking og taktikk, og det tåler ikke hjernen min :gjeiper: Men var godt med taco da! Dessverre flytter hun og kjæresten snart, tilbake til hjembygda, og det synes vi andre at er veldig kjipt ... Man trenger de man har i denne byen! Men jeg skal nå på date på onsdag da! Med en fra Sukker. Har jo ikke hatt så veldig mye hell med det tidligere, men jeg nekter å gi opp! Ei venninne av meg har funnet typen sin der for ikke så lenge siden, så jeg har fortsatt trua. Er jo selvsagt spent, men begynner å bli dreven på denne dejtinga nå :gjeiper: Og hvis han snakker like mye som han skriver i meldingene, tror jeg i alle fall ikke det blir noen pinlige stillheter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 9. januar 2012 #736 Del Skrevet 9. januar 2012 Du får jo bare si fra hvis du trenger noen å ta en kaffe med en dag da vofsi Oh, ny spennende date. Hva gjør man når man har kommet gjennom lista over aktuelle kandidater egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 10. januar 2012 Forfatter #737 Del Skrevet 10. januar 2012 Du får jo bare si fra hvis du trenger noen å ta en kaffe med en dag da vofsi Oh, ny spennende date. Hva gjør man når man har kommet gjennom lista over aktuelle kandidater egentlig Ja, det hadde jo vært koselig! Må prøve å få til det en gang Når man har kommet gjennom lista med aktuelle kandidater, ja, da finner man flere aktuelle kandidater å føre opp på lista Det er alltids flere fisk i havet! Men hvis det plutselig kommer på nyhetene at alle single menn i denne verden plutselig er opptatt, da skal jeg begynne å se meg om etter andre muligheter ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 10. januar 2012 #738 Del Skrevet 10. januar 2012 Var hos ei venninne og spilte spill etter jobb og trening i dag. Spilte Settles, ikke lett altså! Er ikke sånn veldig fan av sånne strategispill, det blir så mye tenking og taktikk, og det tåler ikke hjernen min :gjeiper: Det spillet har jeg alle delene av. Men jeg vinner sjelden når jeg spiller det med mine venner. Så gøy med en ny date!! Kanskje ta en kino igjen snart? Med Elissima? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 11. januar 2012 Forfatter #739 Del Skrevet 11. januar 2012 Blæh, jeg fortsetter jakten :gjeiper: Tenkte med en gang at han var veldig kjekk, men han viste seg å være ganske snål. Snakka veldig mye om seg selv og lange historier om filosofer og masse svada. Da faller jeg av lasset, for jeg er ikke SÅ intelektuell. Hørtes ikke ut som at han var så veldig interessert i å treffes igjen han heller :gjeiper: Vi var nok bare veldig ulike, selv om praten gikk nokså greit! Jaja, det er da fortsatt fisker i havet (tror jeg). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elissima Skrevet 12. januar 2012 #740 Del Skrevet 12. januar 2012 Det spillet har jeg alle delene av. Men jeg vinner sjelden når jeg spiller det med mine venner. Så gøy med en ny date!! Kanskje ta en kino igjen snart? Med Elissima? Jeg er med! Lenge siden vi har sett hverandre nå Noe gøy på kino for tiden da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå