Gå til innhold

Vofsitofsis singeldagbok

Vofsitofsi

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Litt over en time igjen nå, så skal jeg hjem og fetche tingene mine før det bærer HJEM TIL JUL! Å herlighet som jeg gleder meg.

GOD JUL, alle sammen! Kos dere masse! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilbake i byen igjen nå. Vet ikke helt hvor klar jeg er for jobb i morgen, men!

Det har vært noen koselige, rolige dager. Spist masse, altfor mye! Har ellers bare slappet av hjemme med familien, hatt julenøtter og quiz og ligget mye og slappet av på sofaen. Var godt etter alt stresset som har vært på jobb!

I går var det jo været fra helvetet, så strømmen gikk i 22-tida og ble borte til rundt 20-tida i dag. Da gjorde det heldigvis ikke så mye å reise inn igjen i dag :P

Håper dere alle har hatt en fin jul! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at du har hatt en fin jul! Litt av et vær vi har i Norge om dagen. Bra strømmen kom tilbake igår kveld da!

Forresten, god morgen!! Åssen er det å være på jobb idag? Blir det en rolig uke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp, bare det som mangla. Blitt syk også nå.

Kjente det litt i dag tidlig, men så ble det verre utover dagen. Ei på teamet mitt måtte gå hjem fordi hun var syk og hadde feber, så vi trenger virkelig ikke flere som er syke nå. Holdt da ut gjennom dagen, dro hjem og spiste tomatsuppe før jeg slang meg på sofaen. Har drukket ingefærte og spist appelsin nå, så jeg håper at formen bedrer seg til i morgen. Kan virkelig ikke bli syk nå!

Også jeg som hadde planer om å trene i dag. Har jo ikke akkurat vært slankemat nå disse dagene. Men neida, orket selvfølgelig ikke det. Æsh!

:kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke særlig god i formen. Gikk hjem fra jobb klokka ett i dag, har sett på film og sovet resten av dagen. Uff, hater å være syk! Spesielt når jeg veit det er et veldig stort behov for meg på jobb om dagen. Får se det an til i morgen, men prøver bare å tenke at jeg MÅ bli hjemme hvis jeg ikke er i form til å dra. Går jeg på jobb da, risikerer jeg jo bare å bli verre og smitte andre. At man skal ha så samvittighet da gitt :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at du synes det er kjipt å bli syk når du har fått ansvaret på jobb. Men som du selv sier, det er bedre at du blir hjemme og prøver å bli frisk, enn å dra på jobb og smitte kollegene dine.

Håper du føler deg bedre idag! Fortsatt god bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wolfmoon

Samvittighet er ikke en bra ting :riste:

Husk at alle har lov til å være syke da, og det er som du sier bedre å holde seg hjemme enn å smitte noen andre i tillegg og kanskje få flere sykedager selv :jepp:

God bedring :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble så jeg ble hjemme i dag. Hadde nesten ikke noe annet valg da jeg våknet og kjente på formen. Har sovet ganske mange timer i dag, så det har trolig vært nødvendig. Regner med at jeg prøver meg på jobb igjen i morgen, da er det jo også bare en dag til det er helg! Og nyttårshelg! Skal på fest til et vennepar like i nærheten. Blir nok mange par der, så det er litt kjipt, men det er koselige folk, så jeg håper det blir gøy. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig helg!

Gikk greit på jobb i dag, men mye snufsing og hosting. Veldig slapp fortsatt, så i kveld blir det bare sofaen, TV-en og meg! Lade batteriene til i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man skal ikke kimse av en god natts søvn! La meg rundt tolv i går og sov sammenhengende til kl. åtte i dag. Så sov jeg enda noen timer til. Deilig! Kjenner formen er bedre i går enn i dag, selv om jeg ikke er helt bra igjen. Fortsatt litt slapp, og hoster og snufser mye fortsatt. Men den er stigende!

Nå ligger cavaen + en del øl i kjøleskapet. Kjolen er lagt fram, og jeg begynner å bli klar for nyttårsfest! Regner med det ikke kommer til å bli helt hæla i taket, formen tatt i betraktning, men tror det blir koselig og moro likevel. :)

Tenkte å ta ansiktsmaske og lakke neglene nå, før jeg hopper i dusjen og deretter fikser håret. Godt å ha god tid i alle fall. Fasaden gjør seg ikke selv! :gjeiper:

Godt nytt år, alle sammen! Måtte det bli det beste året hittil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nytt år!!

Bra feiring igår? Åssen er formen?

Godt nyttår, Stiles! :)

Veldig moro i går. Formen er noe slitt i kantene, men jeg lever :gjeiper: Blir sofa og TV i dag! Fortsatt ikke hundre prosent frisk igjen heller, så lurt å slappe av slik at jeg kommer meg på jobb i morra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...