MissStiles Skrevet 16. desember 2011 #681 Del Skrevet 16. desember 2011 Her har det vært stille denne uka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 16. desember 2011 Forfatter #682 Del Skrevet 16. desember 2011 Her har det vært stille denne uka. Det har kanskje det! Har vært både mye jobb og annet julestri denne uka, så det er nok derfor I kveld er det dags for julebord med jobben! Skal spise tapas, gleder meg Føler meg ikke hundre prosent i form, litt snufsete og slapp i kroppen. Får passe på ikke å fryse i kveld. Tenker egentlig det blir forholdsvis rolig, er ingen store festløver på jobben min. Men blir sikkert koselig. Kanskje egentlig like greit om det ikke tar av helt, for i morgen skal jeg ha venninnemiddag her, så greit å ha igjen litt krefter til det også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elissima Skrevet 16. desember 2011 #683 Del Skrevet 16. desember 2011 Lykke til på julebord! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 17. desember 2011 #684 Del Skrevet 17. desember 2011 Håper du koste deg på julebord igår! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 17. desember 2011 Forfatter #685 Del Skrevet 17. desember 2011 Veldig bra julebord i går! Maten var kjempegod, og det var god stemning. Ble en liten gruppe av oss som dro ut, og det endte opp med et lite nach hos en kollega. Bare meg, han og en kompis av han, men var veldig koselig. Kjente julebordet godt i hode og kropp i dag for å si det sånn. Men hadde ikke tid til å slappe av og pleie fyllekroppen, for i kveld er det jo duket for firestjerners middag igjen! Jeg skal ha fransk aften, og for å være helt ærlig så tror jeg det blir forbanna bra. Har ordnet fransk musikk, skal ha quiz om Frankrike og skal kle meg ut som franskmann! Bare maten også blir god nå, så tror jeg dette blir perfekt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elissima Skrevet 18. desember 2011 #686 Del Skrevet 18. desember 2011 Så bra at julebordet var vellykket. Ingen skandaler altså? Hvordan ble middagen i går? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 18. desember 2011 Forfatter #687 Del Skrevet 18. desember 2011 Middagen i går gikk kjempebra! Slik så menyen ut: Forrett: Diverse ost og kjeks Hovedrett: Kylling Cordon Bleu med ovnsstekte poteter, bernaise og stekte grønnsaker Dessert: Sjokoladefondant med vaniljeis Forretten kunne nesten ikke feile, men jeg var veldig spent på både kyllingen og sjokoladefondanten. Turte ikke å lage bernaisen fra bunnen av, så der kjøpte jeg ferdig bernaise som jeg bare varmet. Og alt smakte veldig godt og ble veldig bra! Ble kanskje spesielt fornøyd med sjokoladefondanten. Har ikke prøvd å lage det før, og det var jo veldig enkelt, og smakte utrolig godt. En veldig vellykket kveld! I dag har jeg bare sovet masse og har ikke gått ut av pysjen. Ikke sovet så mye disse nettene, så det var godt bare å slappe av. Snart går julefilmen over alle julefilmer på TV3, så jeg skal se den før jeg legger meg og sover enda mer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 18. desember 2011 #688 Del Skrevet 18. desember 2011 Hva skal til for å bli invitert på middag hos deg sa du!? Hørtes ut som en vellykket middag, og en veldig deilig og avslappende søndag Kos deg med søndagsfilmen, her er det håndballkamp for alle penga. Heia Norge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 18. desember 2011 #689 Del Skrevet 18. desember 2011 Kos deg med søndagsfilmen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elissima Skrevet 19. desember 2011 #690 Del Skrevet 19. desember 2011 Virker som du er veldig flink å lage mat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 19. desember 2011 Forfatter #691 Del Skrevet 19. desember 2011 Fy for en dag. Stressa som en gal på jobb i dag, også hadde jeg tannlegetime også oppi denne stressende dagen. Etter jobb var jeg og fikk massasje, det var vondt! Men håper det likevel gjør godt. Klarte nesten ikke reise meg fra benken etterpå og var helt svimmel og rar. Nå har jeg kommet meg hjem og hevet i meg litt mat, spist dårlig i dag. Har mest lyst til å legge meg og slappe av på sofaen, men det er et berg av oppvask som står og venter på meg ... Noen som har lyst til å komme og ta oppvasken for meg? Jeg betaler med julekjeks! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 20. desember 2011 #692 Del Skrevet 20. desember 2011 Noen som har lyst til å komme og ta oppvasken for meg? Jeg betaler med julekjeks! Hihi, jeg skjønner hva du mener..... Skal du ha fri i jula? Eller må du jobbe i romjula? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 20. desember 2011 Forfatter #693 Del Skrevet 20. desember 2011 Hihi, jeg skjønner hva du mener..... Skal du ha fri i jula? Eller må du jobbe i romjula? Skal ikke ha et gram med fri, nei. I tillegg har jeg teamlederansvaret, siden teamlederen vår er i Australia på juleferie ... Er redd det blir mye stress! Skal i det minste slappe av maks lørdag, søndag og mandag da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 20. desember 2011 #694 Del Skrevet 20. desember 2011 Skal ikke ha et gram med fri, nei. I tillegg har jeg teamlederansvaret, siden teamlederen vår er i Australia på juleferie ... Er redd det blir mye stress! Skal i det minste slappe av maks lørdag, søndag og mandag da. Bra det ikke er bare er meg som skal jobbe i jula. Helt enig, lørdag + søndag + mandag skal nytes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 21. desember 2011 Forfatter #695 Del Skrevet 21. desember 2011 Å du hellige jul for et stress på jobb om dagen. Nesten så jeg er på gråten av og til, for det er så altfor mye å gjøre. I dag måtte jeg også stresse på trening og så stresse hjem, fordi jeg måtte rekke posten før den stengte. Jeg blir gal! Tror bare jeg må belage meg på å jobbe overtid i morgen. Hadde egentlig tenkt meg på trening, men må også få pakket og ordnet litt hjemme i morgen, siden det omsider bærer hjemover på fredag. Fy søren, skal bli så godt å slappe av i helga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 21. desember 2011 #696 Del Skrevet 21. desember 2011 (endret) Huff, godt det snart er jul Selv om du bare har noen dager da Endret 21. desember 2011 av Wolfmoon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 22. desember 2011 #697 Del Skrevet 22. desember 2011 Å du hellige jul for et stress på jobb om dagen. Sender du over noen arbeidsoppgaver til meg? Det er såååå utrolig stille på jobb idag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 22. desember 2011 Forfatter #698 Del Skrevet 22. desember 2011 Var heldigvis ikke fullt så stress på jobb i dag, men det ble allikevel overtid. Sånn er det når andre folk tar juleferie, slik at jeg får ansvaret for deres prosjekter ... Og det er et stort prosjekt som vi absolutt bør gjøre mest mulig på før nyttår, og siden det alltid kommer ting som haster mer, får jeg dårlig tid til å konsentrere meg om dette prosjektet. Frustrerende! Nå er det imidlertid bare en eneste dag igjen før det er jul for meg, og i morra kan jeg IKKE jobbe overtid, for jeg må rekke skyssen min hjem! Pakke litt nå, og se på Nissene over skog og hei, så blir det vel ratt senga om ikke så mange timene også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 22. desember 2011 #699 Del Skrevet 22. desember 2011 Hehe, sånn går det!! Merket at flere og flere gikk mellom kl 12-15 idag. Så jeg er spent på hvor mange (eller få) som er på jobb imorgen. Håper dagen imorgen går fort da!! Ha fortsatt en fin torsdagskveld!! Det er trossalt bittelille julaften!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 22. desember 2011 #700 Del Skrevet 22. desember 2011 (endret) God Jul Vofsi (Regner med at det kanskje ikke blir altfor mye henging på kg før i romjula ) Endret 22. desember 2011 av Wolfmoon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå