Gå til innhold

Vofsitofsis singeldagbok

Vofsitofsi

Anbefalte innlegg

Gjest Wolfmoon

Kanskje du kan gi fyren ett hint? Si at du synes det er veldig koselig å snakke med han/sende meldinger, men at det blir litt mye når det skjer hver eneste dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så hadde jeg vært på tredje date. Var på kino og tok en øl etterpå. Og når begynner jeg virkelig å bli usikker ... For å være helt ærlig føler jeg ikke at vi har så veldig mye felles. Synes praten går litt trått, og jeg føler på en måte at jeg gjentar ting jeg har sagt før, fordi vi allerede har snakket om det tidligere, hvis dere skjønner? Da vitner det kanskje om at vi ikke har så mye å snakke om egentlig? Det blir litt stille av og til, og jeg leter rundt i hjernen for å finne på noe lurt å si, og så blir det bare noe småtteri.

Og da han spurte om hva jeg skulle til helga, tok jeg meg selv i å prøve å finne på noe å si som planer, selv om jeg egentlig ikke har noen planer ennå. Han hadde allerede sagt at han skulle på julebord, men det hadde jeg akkurat glemt da. Så jeg lurer på om jeg driver og trekker meg unna dette nå. Og jeg merker at jeg kikker på andre kjekke gutter enn han når vi er ute :sjenert:

Han er tydeligvis fortsatt like interessert da, og han lurte på om jeg ville komme på middag til han neste uke. Jeg klarte ikke å si noe der og da, så jeg sa at ja, det kunne jeg sikkert. Men jeg er redd jeg kommer til å avlyse nå. Eller skal jeg fortsatt gi han en sjanse? Jeg vet ikke om jeg er stressa av hele situasjonen og settingen, at vi liksom møtes med tanke på å finne ut om vi kan bli kjærester (det hadde vært mye bedre om denne bli-kjent-prosessen kunne skje naturlig og uten dette så veldig mye i tankene!). Det også det at han tydeligvis er interessert stresser meg. Jeg blir stressa av tanken på fysisk kontakt, som han begynte å prøve seg på forrige gang. I kveld, da vi skulle sette oss på puben, satte han seg ved siden av meg i stedet for rett overfor meg, og det ble litt for sært for meg. Det ble liksom litt opplagt, og jeg vil jo heller se personen jeg skal snakke med ... Så jeg satte meg overfor han igjen og sa noe dumt som unnskyldning.

Dette får frem mye tanker i meg, for å si det mildt. Skal det virkelig være så vanskelig å finne noen? Når jeg skal liksom jeg klare å klaffe med noen og utvikle følelser og ha skikkelig LYST til å være med og ta på fyren? Denne fysiske tiltrekningen har jeg jo hatt med flere gutter, men da har det gjerne startet med fysisk kontakt, og da har alt det andre liksom bare falt på plass! Skal det ikke være sånn hvis jeg "starter i den riktige enden"? Er det meg det er noe feil med? Er jeg altfor kresen? Jeg har jo veldig lyst til å få meg en kjæreste, men jeg har jo ikke lyst til å bli sammen med hvem som helst og bare for å ha noen ...

Huff, at dette skulle trigge så mye tanker og følelser da, gitt! Jaja, det er min dagbok dette, og det heter jo ikke "singeldagbok" for ingenting! Så litt singelfrustrasjon skal jeg jammen meg få lov til å komme med! :gjeiper:

Tar forøvrig i mot alle tips og råd om hva jeg bør gjøre angående denne fyren, selv om det når alt kommer til alt fortsatt er opptil meg og bare meg .... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wolfmoon

:klemmer:

Råd og tips!? Hm, tror det blir dårlig med det gitt, annet enn å følge magefølelsen nå som du tross alt har gitt han en sjanse kanskje :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elissima

Vanskelig å gi noen konkrete råd, men likevel.. 3 dates og du har fortsatt ikke lyst å bli tafsa på. Jeg hadde ikke klart å date noen jeg ikke følte meg fysisk tiltrukket av. Og nå har du jo gitt han en sjans. Å være singel er noe dritt når det gjelder dating og sånn. Som du sier så vil du jo ikke ha hvem som helst, du vil ha en som er rett for deg. Og da skal du ikke ta til takke med noen som helst! Jeg kan ta med en indianer eller cowboy til deg fra USA :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig å gi noen konkrete råd, men likevel.. 3 dates og du har fortsatt ikke lyst å bli tafsa på. Jeg hadde ikke klart å date noen jeg ikke følte meg fysisk tiltrukket av. Og nå har du jo gitt han en sjans. Å være singel er noe dritt når det gjelder dating og sånn. Som du sier så vil du jo ikke ha hvem som helst, du vil ha en som er rett for deg. Og da skal du ikke ta til takke med noen som helst! Jeg kan ta med en indianer eller cowboy til deg fra USA :)

Haha, du sier det så direkte, men likevel så riktig og treffende! :fnise:

Jeg har i alle fall bestemt meg for å kutte han ut nå. Føler ikke at jeg har lyst til å dra på middag hos han i neste uke. Gleder meg ikke akkurat til å fortelle han det, siden han fortsatt virker veldig keen, men det må til!

Så da er det bare å prøve å finne et nytt prosjekt :gjeiper:

Har akkurat spist middag nå, etter 90 min Middels-trening! Utrolig digg, til tross for at jeg inntok seks øl og et glass rødvin i går :gjeiper: Det beviser bare at det absolutt går an å trene dagen derpå!

Ellers ser leiligheten ut som et bomba horehus, så jeg får vel i gang med støvsugeren og vaskekluten. Har også planer om å bake grove rundstykker etterpå. Og selvfølgelig pynte til advent :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan går uka?

Fått tatt en snakk med fyren forresten?

Hatt en bra uke så langt!

Ble knadd av kiropraktor i går før jeg hadde tacodate med ei av mine beste venninner. Hun bor ikke i byen, men har fått seg kjæreste som bor ca to min unna meg! Elsker det! :)

I dag har jeg fått trent i to timer og er nokså sliten nå. Gleder meg masse til i morgen, for da skal jeg med et vennepar og en kompis og spise middag før vi skal på juleshow på Latter! Det MÅ bare bli fantastisk. :)

Ikke fått snakket med han ennå ... :sjenert:

Ser han er pålogget på facebook nå, så jeg lurer på om jeg bare skal hoppe i det. Tenkte det hadde vært greiest om det var han som tok kontakt, men det drøyer ser det ut til ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hopp i det, og keep me posted :fnise:

Blæ, nå logga han av ... Skal jeg kanskje bare si det på melding? Isj, jeg kjenner jeg gruer meg litt ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wolfmoon

Hopp i det samme søren. Bedre enn å sitte og grue seg iallefall. Og bedre å ta det nå, enn å vente til han spør når du vil komme på date'n!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hopp i det samme søren. Bedre enn å sitte og grue seg iallefall. Og bedre å ta det nå, enn å vente til han spør når du vil komme på date'n!

Nå har jeg sendt han melding. Uff, jeg er pyyyse. Men godt å ha det gjort i alle fall! Regner ikke med at han svarer på den meldinga, og det er isåfall helt OK. Føler meg litt roligere nå! Nå skal jeg se meg om etter et nytt prosjekt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos deg på julelatter ikveld! Si fra hvordan showet var! Lurer på om jeg har lyst til å dra på det!

Fikk du svar av han? Skjønner at det er kjedelig å avvise noen, og spesielt over SMS men best å bare få det overstått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kos deg på julelatter ikveld! Si fra hvordan showet var! Lurer på om jeg har lyst til å dra på det!

Fikk du svar av han? Skjønner at det er kjedelig å avvise noen, og spesielt over SMS men best å bare få det overstått.

Ja, fikk svar, og det virket som at han tok det veldig pent. Glad for det!

Jeg troooor egentlig at showet er utsolgt, men det kan jo hende du er heldig. :)

Jeg gleder meg i alle fall noe helt vilt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg troooor egentlig at showet er utsolgt, men det kan jo hende du er heldig. :)

Jeg gleder meg i alle fall noe helt vilt!

Skal ha et lite julebord med venninnegjengen. Vi har fortsatt ikke funnet ut hva vi skal gjøre. Kanskje se om det er ledig den lørdagen vi har avtalt å ha det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å fy søren for et show.

Ikke nok med at de karene er fantastisk flinke og morsomme - jeg fikk også mine "5 minutes of fame". Hvem var det som ble dratt opp på scena og skulle være med i sketsjen? Joda, det var Vofsi det, så klart. Trodde jeg skulle dø på meg! Absurd situasjon. Men fy søren som jeg lohohohohohoh. Var helt støl i kinnene etterpå. Og jeg som er storfan av Mr. Nilsen. Kommer til å leve lenge på den gitt! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å fy søren for et show.

Ikke nok med at de karene er fantastisk flinke og morsomme - jeg fikk også mine "5 minutes of fame". Hvem var det som ble dratt opp på scena og skulle være med i sketsjen? Joda, det var Vofsi det, så klart. Trodde jeg skulle dø på meg! Absurd situasjon. Men fy søren som jeg lohohohohohoh. Var helt støl i kinnene etterpå. Og jeg som er storfan av Mr. Nilsen. Kommer til å leve lenge på den gitt! :rodmer:

:hoho:

næææææ, så gøy da!! Da skal jeg absolutt overtale venninnegjengen til å dra på Latter. Var det noe kjente komikere med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om jeg er en av de som synker ned i stolen og prøver å unngå og bli trukket ut til sånne ting :sjenert:

Jeg og! Pleier å sitte laaaaaaaaaaaaaaangt bak...... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe! Det var kompisen min som kjøpte billettene, og det var de eneste fire plassene som var ved siden av hverandre, så da ble det sånn. Heeelt fremmerst satt vi.

Har ikke helt landet ennå - begynner å fnise når jeg tenker på det :fnise: En kveld jeg seint vil glemme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...