Gå til innhold

Vofsitofsis singeldagbok

Vofsitofsi

Anbefalte innlegg

Joggedate kl. 6 om morgenen :daane: Så utrolig flink du er! :jepp:

Endret av Wolfmoon
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trøøøtt. Overtid i går og i dag. Jeg har egentlig mest lyst til å legge meg allerede nå ...

Venter ny joggetur i morgen kl. 6 :P

Begynt å ta seg opp på jobb etter sommeren, folk er tilbake fra ferien nå, i stor grad. Merkes på overtiden :P

Ble litt overtid på meg i går og men slapp det i dag.

Og det samme merker jeg. Flere selgere som sa det på tlf i dag og. Folk har tydeligvis glemt å bestille det og det før sommerferien. Men godt å ikke kjede seg på jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rolig lørdag her, faktisk skal jeg snart legge meg.

Sov lenge i dag, så dro jeg med noen venner og plukket bær i skogen. Var massevis, så jeg fikk med meg en liten bøtte bringebær og en med blåbær hjem :) Nam nam!

Bestilte pizza i kveld. Digg! Gjør det nesten aldri, men litt må man jo unne seg av og til.

Har fått noen slags stikk på beina. Det klør noe så infernalsk! Fått låne en slags salve av en venninne, men det klør og klør ... Fins det noen kjerringråd mot slikt? Aner ikke hva det er eller hvor de kommer fra, bare veldig pussig at de er rund begge anklene omtrent akkurat der sokkene går. Merkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag igjen!

Kom meg opp kl 05:30 for å jogge i dag også, og denne gangen alene, siden venninna mi er på ferie. Det er faktisk ikke så ille når man får inn vanen på det, og det er utrolig godt å gjøre unna treninga på morgenen, så har man ettermiddagen fri!

Til for eksempel å jobbe overtid - det ble det i dag. En hasteforespørsel fra en kunde, samt budsjettlevering. Var vel hjemme rundt kl. 19, ikke så veldig ille, men fikk jo ikke gjort noe av det jeg hadde planer om i dag.

Nå ligger jeg på sofaen med middagen innabords. Ble kalkunfilet med rosenkål - har fullstendig dilla på rosenkål om dagen. Så godt!

I morgen blir det to kundemøter etter hverandre, så mye av dagen går til det. Hadde egentlig planer med ei venninne på kvelden, men har "booket om" til onsdag i stedet - blir nok fort overtid i morgen også.

Vurderer å finne frem støvsugeren og ta en runde, fikk ikke vasket noe i helga. Bare ligge litt til først ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er jo rene superwoman med den morgenjoggingen din :) Mye overtid for tiden på deg, høres slitsomt ut.

Det er faktisk ikke så ille når man har fått inn vanen, altså :)

Jogget i dag tidlig også, egentlig veldig deilig!

Så ble det jo så klart overtid i dag også ... :P Hadde først planer med venninna mi i går, som ble utsatt til i dag, men så fikk jeg det ikke til i dag heller. Er da utsatt til neste uke :P Hun har ei datter på ca 2 måneder som var ekstra skrikete i dag, da, så var nesten like greit at det ble utsatt :P

I morgen skal jeg i alle fall bake kanelsnurrer med ei annen venninne. Ikke så mye sosialt liv man får til når det står på som verst med jobb! Hun har fort lett for å jobbe overtid selv i alle fall, så da forstår vi hverandre fint på det punktet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etterlengtede helg! Har jo jobbet overtid hver bidige dag denne uka, helt crazy på jobb. Ikke så ille i dag heldigvis. Men utrooolig godt å ta helg nå.

Blir en nokså rolig helg, ser det ut til. Jeg har et par prosjekter hjemme jeg må få fullført, så har mest fokus på det. Ei venninne får besøk av et par andre venninner og de skal ut, så jeg går ut fra at jeg slenger meg på i morgen kveld. Men blir nok ikke supersent, har en hel del å gjøre på søndag også.

Tror jeg straks skal legge meg jeg ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan har helga vært, Vofsi?

Vært en aktiv og deretter slapp helg, hehe :)

Trente hardt i går, og da ble jeg supertrøtt og sliten på kvelden :P Var hos venninna mi og tok et par glass vin, men ingen av dem følte for å stikke ut, og det var helt i orden for meg, jeg kunne sovnet midt i samtalen, følte jeg ... Var hjemme igjen rundt midnatt og la meg ganske raskt da.

Trodde jeg skulle sove leeeenge i dag, siden jeg var fullstendig ferdig i går, men våknet ikke senere enn rundt kl. 10. Kroppen er imidlertid ganske mørbanket etter trening i går, så i dag blir det lugnt. Tenker Netflix og sofaen.

Skal visst ut en liten tur i kveld da, men det blir maks to øl og hjem igjen rundt midnatt senest. Venninna som jeg jogger med på morgenene, og jeg er enige om at det er OK å skippe morgendagens joggetur, siden vi skal ut i kveld :P Blir joggings igjen onsdag og fredag uansett, jeg tror jeg er blitt småavhengig!

(kanskje jeg også får overtalt henne til tirsdagsmorgenen? ...)

Får besøk fra England neste helg! Ei studievenninne og kjæresten hennes tar turen, så jeg får legge meg i selen for å vise dem Oslo fra sin beste side. Gleder meg til det, blir nok veldig hyggelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anastasia

Hva er det du pleier se på Netflix? Meldte meg ut jeg, syns det er elendig tilbud. Bare gamle filmer.

Ha en fin søndag og kos deg på byen i kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det du pleier se på Netflix? Meldte meg ut jeg, syns det er elendig tilbud. Bare gamle filmer.

I dag begynte jeg å se på en serie som heter The New Girl. Fikk sansen for den! Jeg er egentlig ingen serieperson, men denne tror jeg at jeg skal fortsette med.

Er ikke alltid like fornøyd med Netflix jeg heller, det er mye B- og C-filmer der, har jeg inntrykk av. Men finnes det noe bedre og like billig alternativ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I dag begynte jeg å se på en serie som heter The New Girl. Fikk sansen for den! Jeg er egentlig ingen serieperson, men denne tror jeg at jeg skal fortsette med.

Er ikke alltid like fornøyd med Netflix jeg heller, det er mye B- og C-filmer der, har jeg inntrykk av. Men finnes det noe bedre og like billig alternativ?

Har du prøvd Viaplay?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du prøvd Viaplay?

Har kikket innom, og jeg har egentlig inntrykk av at de har omtrent akkurat det samme som Netflix. Kanskje man ikke kan forvente mer av slike tjenester? Ikke vet jeg ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kikket innom, og jeg har egentlig inntrykk av at de har omtrent akkurat det samme som Netflix. Kanskje man ikke kan forvente mer av slike tjenester? Ikke vet jeg ...

Jeg synea det er bedre utvalg av nyere filmer og flere sesonger av ulike serier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen ble det ikke jogging i dag tidlig også - og det etter en liten tur ut i går!

Skal sies at det ikke ble veldig mye tjo og hei, vi var ute ca kl 21, digget litt til musikken og drakk en øl, og var hjemme igjen rundt 23.30. Likevel synes jeg ikke det er verst å stå opp halv seks og jogge! Venninna mi og venninna hun hadde på besøk, var med. Følte oss veldig flinke :)

Ellers har det vært greit på jobb, men fortsatt mye å gjøre. Var hjemme rundt 18 i dag, så ble ikke så mye overtid.

Sliten nå - er det for tidlig å legge seg kl 20 på en mandag ...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...