Vofsitofsi Skrevet 16. mai 2013 Forfatter #1341 Del Skrevet 16. mai 2013 Kom hjem fra Køben i går tidlig med båten. Var en bra tur! Var jo først og fremst mamma sin tur, siden hun hadde bursdag på tirsdag. Var i zoo, på Nyhavn og Strøget blant annet - mitt fokus var nok først og fremst på shopping. Fikk blant annet kjøpt meg sko, topper, turbukse og regntøy. Klar for fjelltur i juli nå Mye god mat ble det også, tror det blir greit å komme seg på trening igjen i kveld Var supertrøtt da jeg kom hjem i går, så sov en time før jeg dro på barselbesøk hos ei venninne, og deretter på bursdag til ei annen venninne. Sov mange timer i natt, men jeg er fortsatt trøtt. Jaja, får vel få pakket ut og ordna litt her i dag! Må få laget litt mat og kjøpt inn diverse til i morgen også - blir frokost og grilling hos et vennepar. Må finne ut hva jeg skal ha på meg også ... Godt jeg fortsatt har ferie i alle fall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elissima Skrevet 16. mai 2013 #1342 Del Skrevet 16. mai 2013 Welcome back! Høres ut som du har hatt en koselig tur Ble det noe rairai på båten eller? God 17.mai! Du skal vel på Tryvann i kveld heheh. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 16. mai 2013 Forfatter #1343 Del Skrevet 16. mai 2013 Welcome back! Høres ut som du har hatt en koselig tur Ble det noe rairai på båten eller? God 17.mai! Du skal vel på Tryvann i kveld heheh. Blir lite rairai når man reiser med foreldrene sine Og jeg er ikke typen til å shake rundt på dansegulvet alene. Vi satt litt på en bar som spilte gamle slagere fra 60-tallet, så pappa var storfornøyd og klappet med. Det var det meste av rai det ble Tryvann du lissom! Hehe. Jeg har faktisk brukt kvelden på å bake tilsammen 60 cookies som skal med på frokost i morgen. Skal også lage pastasalat, men det får jeg fikse i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 17. mai 2013 #1344 Del Skrevet 17. mai 2013 Cookies? Nam! Ha en fin 17.mai feiring!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 18. mai 2013 Forfatter #1345 Del Skrevet 18. mai 2013 Guri for en varm dag det har vært! Jeg ble vekket da venninna mi ringte kl 12 (ja, det ble ralling, mye alkohol og en sen kveld i går), og vi stakk da ut i parken. Vært der i flere timer, ordentlig sommervarme! Nå skal jeg dusje og spise litt før det blir samling hos venninna mi for Grand Prix-finalen. Må bare si at jeg er vanvittig glad det også er fridag i morgen og på mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 18. mai 2013 #1346 Del Skrevet 18. mai 2013 Ja, det har vært litt av et vær i dag. Blitt solbrent? Kos deg på Grand Prix fest ikveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 21. mai 2013 Forfatter #1347 Del Skrevet 21. mai 2013 Tilbake på jobb etter ferien i dag. Gikk ganske greit. Sov imidlertid forferdelig dårlig i natt, estimerer at det bare ble et par timers søvn. Lå og kasta meg rundt og var så varm. Ulempen med dette været! Men men, jeg håper å få sove bedre i kveld. Var også oppe på do mange ganger i natt. Føler jeg drikker mye og tisser mye om dagen. Da jeg tenkte over det, tenkte jeg først "Tenk om det er diabetes!", men skal nok være forsiktig med å diagnostisere meg selv Er ikke stillesittende, overvektig eller spiser mye dritt, så skal vel noe til at det er det. Får bare se om det fortsetter og eventuelt ta en tur til legen om det ikke gjør det. Bra det ikke er mer enn tre dager igjen til helg igjen! Og om fem uker har jeg ferie igjen, det er jo en gulrot å se fram mot Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elissima Skrevet 21. mai 2013 #1348 Del Skrevet 21. mai 2013 Typisk at det er fint vær i Norge når jeg ikke er i landet! Var kjempekaldt i Spania, burde hatt med ullgenser. Hva syns du om den danske grand prix-sangen da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 21. mai 2013 #1349 Del Skrevet 21. mai 2013 Bra det ikke er mer enn tre dager igjen til helg igjen! Og om fem uker har jeg ferie igjen, det er jo en gulrot å se fram mot Hadde du ellers en fin pinsehelg? 5 uker til ferie her og. Har du noen planer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 21. mai 2013 Forfatter #1350 Del Skrevet 21. mai 2013 Hva syns du om den danske grand prix-sangen da? Synes den var helt OK, ingen høydare. Men morro for Danmark! Hadde du ellers en fin pinsehelg? 5 uker til ferie her og. Har du noen planer? Jepp, fått trent og vært en del i sola, så skal ikke klage på årets pinsehelg Gleder meg til ferie igjen, ja! Jeg skal en tur til London og besøke gamle venner, samt på fjelltur med venninner, til Prekestolen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 21. mai 2013 #1351 Del Skrevet 21. mai 2013 Hva skjer med purreløken da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elissima Skrevet 22. mai 2013 #1352 Del Skrevet 22. mai 2013 Hva skjer med purreløken da? DET lurer jeg også på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 22. mai 2013 Forfatter #1353 Del Skrevet 22. mai 2013 DET lurer jeg også på! Går dårlig. Han er nedgradert til løk igjen. Har ikke noe kontakt med han nå. Sendte han noen meldinger for et par uker siden, så tok han ikke noe mer initiativ til kontakt etter det. Så er nok ikke noe mer å hente der gitt ... Synd, but but. Nå er jeg lei nettdating - skal heller fokusere på meg selv fremover - trene masse og spise sunt, treffe venner og være sosial, uten noe datingstress. Så får vi se om drømmeprinsen plutselig skulle stå der, ellers får jeg vel bare bli nonne, lesbisk eller noe annet mannfolksavholdende ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wolfmoon Skrevet 22. mai 2013 #1354 Del Skrevet 22. mai 2013 Jeg har jo allerede sølibatet inne, så jeg tenker at veien til nonne ikke er så lang, jeg da. Må bare skaffe meg en tro på gud først, men hvor vanskelig kan det være, liksom!? Skjønner godt at du er drittlei nettdating, jeg er drittlei hannkjønn i det hele tatt, jeg, så her blir det forhåpentligvis en strålende sommer uten noen kontakt med sånt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elissima Skrevet 22. mai 2013 #1355 Del Skrevet 22. mai 2013 Jeg er med på mannfolkfri sommer! Har gitt opp troen. Synd han var en løk Vofsi.. Vi klarer oss uten, det er jeg helt sikker på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 22. mai 2013 #1356 Del Skrevet 22. mai 2013 Ånei, så kjipt da!! Drømmemannen dukker nok opp snart!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 26. mai 2013 Forfatter #1357 Del Skrevet 26. mai 2013 Hatt en veldig bra helg! På fredag hadde jeg besøk av et par venninner, vi kjøpte take away, drakk vin og spilte spill og skravla. I går var jeg på trening, og på kvelden var det grilling i parken med venner. I dag har jeg og ei venninne gått tur i marka på ca 17 km, og det var helt nydelig vær! Gikk først rundt tre timer, deretter matpause, gikk deretter i rundt en time til, og vi kom til et vann. Der ble årets første bad foretatt! Var svinkaldt, men forfriskende og digg også. Er sliten, støl, solbrent og fornøyd nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elissima Skrevet 27. mai 2013 #1358 Del Skrevet 27. mai 2013 Høres ut som en bra helg det Vofsi Hvor badet du? Er solbrent selv, går rundt og klør og klør.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violet Hill Skrevet 28. mai 2013 #1359 Del Skrevet 28. mai 2013 Du, jeg tror jeg slenger meg på en sommer uten det evige jaget etter drømmemannen altså har prioritert meg selv de to siste månedene og det er jo bare nydelig!! Men man kan jo alltids håpe på en uskyldig sommerflørt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 28. mai 2013 Forfatter #1360 Del Skrevet 28. mai 2013 Dææææm, jeg er trøtt. Sitter i sofaen og bare dupper med hodet. Sånn var det i går også. Ble sånn etter middag. Sover kanskje litt for lite om dagen? Sovner rundt halv tolv og er oppe rundt halv seks og trener. Ikke hver dag, men blir sjelden 8 timer søvn i hverdagen i alle fall. Tar det ofte igjen i helga da ... En del å gjøre på jobb om dagen, moro at det skjer litt igjen, siden det har vært stille den siste måneden. Blir fort litt overtid da, men det gjør ikke så mye. I juni får jeg 90 timer overtid utbetalt, mesteparten fra høstparten i fjor, er ikke å kimse av det, når ferietider og diverse setter i gang Forresten, var på kundemøte i går, hos en produsent av klær. Ikke så ofte det skjer på kundemøte, men vi fikk handlet klær, og jeg kjøpte en jakke for 400 kr, som egentlig koster 1500! Kjekt med litt fordeler sånn på jobb, selv om det ikke er så mange av dem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå