Vofsitofsi Skrevet 1. mai 2013 Forfatter #1321 Del Skrevet 1. mai 2013 Gjør du noe gøy i dag? Ute og raller? Uff, ble ralling i går ja! Var bursdagsfest hos ei venninne. Reker, cakepops og iskake, masse digg! Og altfor mye vin. Jeg sto opp nå nettopp ... Og har en pizza i ovnen. Blir nok en dårlig dag når det gjelder sunnhet i dag ja ...! Sendte meldinger med purreløken i går. Hørtes ut som han ville møtes ute, men så langt kom ikke vi, jeg tok taxi hjem med noen av de andre på festen. Og da var jeg smådårlig. Tåler visst ikke så mye vin som jeg gjorde før, gitt. Bare fem arbeidsdager igjen før jeg har ferie en uke! Mams, paps, brors og jeg skal til Danmark i anledning mammas 60-årsdag. Blir godt å slappe av og shoppe litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violet Hill Skrevet 1. mai 2013 #1322 Del Skrevet 1. mai 2013 God kveld i stugu (eller god natt, heter det vel nå). Tenker at jeg må henge litt her og hente inspirasjon til datinglivet når den tid kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 2. mai 2013 Forfatter #1323 Del Skrevet 2. mai 2013 God kveld i stugu (eller god natt, heter det vel nå). Tenker at jeg må henge litt her og hente inspirasjon til datinglivet når den tid kommer Hei, Violet - koselig med besøk! Skal oppdatere meg i dagboka di snart også! Hehe, tja, denne datinga mi går vel så som så, men om man kan være til inspirasjon for hvordan det ikke bør gjøres, så er jo det også bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 2. mai 2013 #1324 Del Skrevet 2. mai 2013 Hvordan går det med purreløken? Invitert han til deg på middag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elissima Skrevet 2. mai 2013 #1325 Del Skrevet 2. mai 2013 Ja, hva skjer? Blir det noe løk i helga? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 3. mai 2013 Forfatter #1326 Del Skrevet 3. mai 2013 Helg! Men uten noe form for løk, dessverre Sendte han en melding i kveld, han er hjemme i hjembygda i helga, så han kunne ikke komme på middag. Sa uansett at han gjerne ville komme en annen gang, så det er jo bra Småtregt på jobb i dag. I kveld ble jeg med venninna mi og trente på hennes senter før vi dro hjem til meg og lagde middag. Kyllingfilet pesto, surret med bacon, litt parmesan på toppen, med tagliatelle, fløtesaus og champignon, spinat og tomat. Digg!! Nå skal jeg bare se på Graham Norton før jeg køyer. Ikke at jeg er trøtt, treningsøkta ga energi! Frokost med venninner på kafe i morgen, alltid koselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 4. mai 2013 #1327 Del Skrevet 4. mai 2013 Høres ut som om du hadde en hyggelig fredagskveld! Planer for lørdagen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 4. mai 2013 Forfatter #1328 Del Skrevet 4. mai 2013 God lørdag! Jeg sov lenge, til halv elleve, og kunne veldig godt sovet lenger. Dro på kafe og spiste frokost med venninnner. Føler jeg burde gå mer på kafe, synes det er så utrolig koselig, bare sitte og glo på folk og skravle. Dro så hjem og her har jeg blitt. Hadde egentlig tre sosiale forespørsler i dag, men siden jeg skal trene i morgen, ville det ikke blitt noe veldig fuktig kveld uansett. Og klokka ble jo plutselig åtte før jeg hadde fullført det jeg skullle (fikk ånden over meg og lagde quiche lorraine til middag), og nå orker jeg ikke å gå ut noe. Jaja, hjemmekveld er godt det også, selv om jeg alltid får litt dårlig samvittighet og føler meg litt asosial. Er jo ikke det, jeg treffer jo venner nokså ofte egentlig. Men men. Forresten - fikk melding av han løken jeg var på date med på mandag, i går. Han takket for sist og lurte på om jeg hadde hatt en fin 1. mai. Hadde jo ikke tenkt å høre noe fra han, jeg, siden jeg ikke synes vi klikket så godt. Så sendte han et svar med et så hyggelig avslag som mulig. Synes det er litt kjipt, og vet nesten aldri hva man skal svare, men han tok det fint i alle fall. Drømte om purreløken i natt! Drømte at han begynte å jobbe der jeg jobber, hehe. Må innrømme at jeg tenker en del på han altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 5. mai 2013 #1329 Del Skrevet 5. mai 2013 På trening eller ute i sola idag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 5. mai 2013 Forfatter #1330 Del Skrevet 5. mai 2013 På trening eller ute i sola idag? Begge! Gikk til og fra trening i finværet. Herlig! Men slikt blir man sliten av. Sitter daff i sofaen etter dusj og mat nå. Ikke helt sikker på hva jeg skal gjøre resten av søndagen, men litt husarbeid og andre ting som er "burde burde" er vel ikke å forakte. Ellers kanskje jeg sjekker om noen venner har lyst til å møtes. Får først se om jeg kommer meg opp av sofaen og ta det deretter ... God søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 7. mai 2013 #1331 Del Skrevet 7. mai 2013 Er det denne uka du skal til Danmark? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 9. mai 2013 Forfatter #1332 Del Skrevet 9. mai 2013 God morgen! Og god ferie til meg selv Nå har jeg ferie til over pinse - heeeeeerlig! I går jobbet jeg fra 09-22 ... Var bra sliten etter det, ja. Var noe jeg måtte levere før jeg tok ferie, og det tok tid og var superkomplisert, så det var ikke noe jeg kunne få noen andre til å levere mens jeg var borte. Uansett, nå er det gjort, og utfordringene som kommer mens jeg er på ferie, er det kollegene mine som får ta imot Ikke så ofte det blir såpass mye overtid, men er jo typisk før man tar ferie. Spiste også altfor lite i går. Når jeg sitter sånn og jobber konsentrert med en oppgave, glemmer jeg å spise, ellers blir jeg sulten, men så går det over når jeg da ikke tar meg tid til å spise. Jaja, så lenge det ikke skjer for ofte, går det vel greit. Våknet tidlig i dag, enda jeg hadde tenkt å sove godt ut. Var oppe rundt 8, og det er ikke likt meg på fridager. I dag skulle jeg og ei venninne til ei annen venninne, men hun sendte melding i dag tidlig og avlyste - på grunn av rier Må si det er en gyldig grunn i alle fall! Veldig spennende, vet jo ikke hvor lang tid det kommer til å ta, eller om det kanskje ikke er fødselsrier engang. Termin er på tirsdag, men når det nå er 5 min mellom hver rie, høres det jo kanskje ut som at det er i gang. Så jeg blir nok snart "tante" Og ja, vi reiser til Køben på lørdag! Vi i familien - mams, paps, brors og meg. Mamma fyller 60 på tirsdag, så det er i anledning det. Gave har hun fått, hun og pappa fikk billetter til show av meg, som vi var på for et par uker siden. Gleder meg til shopping, sightseeing, dææænske pølser og FERIE! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violet Hill Skrevet 9. mai 2013 #1333 Del Skrevet 9. mai 2013 Så deilig med ferie, spesielt etter en sånn innspurt i går! og København er jo helt herlig. Hva skal du ellers gjøre i ferien din da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elissima Skrevet 9. mai 2013 #1334 Del Skrevet 9. mai 2013 Så koselig med tur til København Det er nok min yndlingsby. Også har de Topshop, Armani og masse kult som vi ikke har i Norge! Deilig med ferie, vel fortjent etter all overtiden din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 9. mai 2013 #1335 Del Skrevet 9. mai 2013 Gjort noe spennende i dag? Eller ble det en rolig dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 10. mai 2013 Forfatter #1336 Del Skrevet 10. mai 2013 Blir nok en rolig fredagskveld i kveld - var på trening og ble ganske utkjørt, og er alltid greit å begynne å pakke i kveld, så slipper jeg å stresse med det i morgen. Skal besøke slekt rundt kl. 13, og båten drar kl. 17 i morgen. Dessuten er det jo Idol-finale i kveld - jeg heier på Eirik! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 10. mai 2013 Forfatter #1337 Del Skrevet 10. mai 2013 Gjort noe spennende i dag? Eller ble det en rolig dag? Var hos ei venninne i går kveld, og vi så på film - Operasjon Argo. Anbefales virkelig! Jeg holdt på å gå på veggen til tider, var såååå spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elissima Skrevet 10. mai 2013 #1338 Del Skrevet 10. mai 2013 Stemmer det, Idol-finale i kveld. Stemmer på ho jenta jeg. God tur i morgen, kos deg meget i dejlige København Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 10. mai 2013 #1339 Del Skrevet 10. mai 2013 Var hos ei venninne i går kveld, og vi så på film - Operasjon Argo. Anbefales virkelig! Jeg holdt på å gå på veggen til tider, var såååå spennende! Hatt lyst til å se den. Da skal jeg be M om å laste den ned. Vet ikke hvem jeg heier på ikveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 16. mai 2013 #1340 Del Skrevet 16. mai 2013 Hatt det fint i Danmark? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå