Gå til innhold

Vofsitofsis singeldagbok

Vofsitofsi

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Snart mandag igjen ... Liker ikke! Men nå er det bare 12 arbeidsdager igjen til jeg har en ukes ferie, så jeg får holde ut :)

Vært en bra helg. Bare sofa og Idol og Graham Norton på fredag, og i går var det kino, middag og en tur ut. FYI - har du ikke sett The Place beyond the pines ennå, så se den! Navnet Ryan Goslin sier vel sitt, men det var en utrolig bra handling også. Veldig bra!

Og i dag har jeg trent, vasket litt og gått tur i sola. Og slappet av mye med PC-en på fanget ...

Date i morgen. Med Mr. No show fra før påske. Så vi får se åssen det blir.

Date på onsdag også, med Mr. Pratsom og morsom :P Jaja, sånn går nu dagan.

Endret av Vofsitofsi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elissima

Snart mandag igjen ... Liker ikke! Men nå er det bare 12 arbeidsdager igjen til jeg har en ukes ferie, så jeg får holde ut :)

Vært en bra helg. Bare sofa og Idol og Graham Norton på fredag, og i går var det kino, middag og en tur ut. FYI - har du ikke sett The Place beyond the pines ennå, så se den! Navnet Ryan Goslin sier vel sitt, men det var en utrolig bra handling også. Veldig bra!

Og i dag har jeg trent, vasket litt og gått tur i sola. Og slappet av mye med PC-en på fanget ...

Date i morgen. Med Mr. No show fra før påske. Så vi får se åssen det blir.

Date på onsdag også, med Mr. Pratsom og morsom :P Jaja, sånn går nu dagan.

Miss Date! Lykke til! Håper løken dukker opp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Miss Date! Lykke til! Håper løken dukker opp :)

Løken - haha! Jeg tenkte plutselig på en annen type løk nå, som også har med mannfolk å gjøre .... Hahaha!

Han dukket opp, ja! Men det var ingen god date. Vi prata jo, men tenkte fort at vi var ganske forskjellige, og han var ikke min type. Litt i stilleste laget kanskje også. Jeg har jo veldig lett for å spørre mye om folk når jeg snakker med folk, men jeg synes ikke han spurte fullt så mye tilbake. OG han var kortere enn meg (selv om jeg hadde litt hæler). Nei, blikke noe mer der!

Mer spent på onsdagen - han har bedt meg hjem på middag til seg. Har litt angst for hjemmedate så tidlig, det er jo bare andre gangen jeg møter han, men vi har jo sendt masse meldinger og har en veldig tullete tone, så jeg håper det blir koselig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mer spent på onsdagen - han har bedt meg hjem på middag til seg. Har litt angst for hjemmedate så tidlig, det er jo bare andre gangen jeg møter han, men vi har jo sendt masse meldinger og har en veldig tullete tone, så jeg håper det blir koselig. :)

Lykke til på daten!! Husk å fortelle hvordan det gikk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det utrolig hyggelig i går! :)

Han hadde laget skikkelig god mat, og vi bare spiste, drakk vin, skravla og hørte på musikk hele kvelden. Han er en fyr jeg føler meg veldig avslappet med, vi har mye av samme humor (vi fikk begge opptil flere latterkramper), og vi har masse å snakke om hele tiden. Akkurat som vi har kjent hverandre i flere år, og så har jeg altså bare møtt han to ganger!

Har tatt meg selv i å gå og smile og småflire i dag, når jeg tenkte på alt vi lo av og hadde det så moro med i går.

Ikke noe tafsing ennå, bare hei- og hade-klem. Jeg klarer ikke helt å kjenne om jeg er tiltrukket av han enda, men vi har i alle fall veldig god kjemi.

Jeg bare håper at han synes det samme, at han ikke bare går så godt overens med alle, og ikke tenkte noe videre over i går.

Så jeg håper han har lyst til å treffes flere ganger og bli bedre kjent. Ikke hørt fra han i dag, men tenker kanskje jeg sender en melding i kveld om jeg ikke hører noe. Må vel være OK det?

Skal imidlertid på date med en ny fyr mandag ... Jaja, holder flere muligheter åpne! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det utrolig hyggelig i går! :)

Så jeg håper han har lyst til å treffes flere ganger og bli bedre kjent. Ikke hørt fra han i dag, men tenker kanskje jeg sender en melding i kveld om jeg ikke hører noe. Må vel være OK det?

Skal imidlertid på date med en ny fyr mandag ... Jaja, holder flere muligheter åpne! :P

Godt å høre at daten gikk bra! Jeg ville sendt en melding og takket for en hyggelig kveld igår. Også kan du jo invitere han til deg neste gang.

En date med ny fyr?! Why not?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God lørdagskveld!

I dag har mamma og pappa vært på besøk, vi tok trikken ned til byen og dro på hjemmefrontmuseet ved festningen. Etterpå var vi på Amundsen og spiste, før det var show på Latter med Espen Beranek Holm og Are Kalvø. Kjempemorsomt - anbefales!

Hyggelig å ha besøk av mams og paps. De kan være skikkelig irriterende noen ganger, men jeg er veldig knyttet til dem og er veldig glade i dem. Og jeg merker at vi på en måte er litt mer på bølgelengde nå som jeg også er voksen, har bedre samtaler da.

De dro hjemover for rundt en halvtime siden, så nå har jeg tatt plass i sofaen og tenker å bli her til jeg legger meg.

Tenker en del på denne karen fra onsdagsdaten da ... Jeg sendte han melding på torsdag og takket for en hyggelig kveld, og vi skrev et par meldinger frem og tilbake. Jeg vil helst at han skal ta kontakt neste gang nå, synes det blir mest naturlig. Og jeg har ikke hørt noe siden da ... Er litt redd jeg ikke kommer til å høre noe, hvorfor skulle det gå bra denne gangen, når det ikke har gått bra med noen gutter hittil? Huff, dating er slitsomt og plagsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elissima

Koselig med besøk fra foreldrene. Høres ut som dere hadde en bra kveld!

Når det gjelder han fyren så er det faktisk sånn at hvis han er interessert så tar han kontakt med deg også. Enkelt og greit. Ene venninna mi møtte en fyr via nettdating og det var alltid hun som tok kontakt. Det viste seg etterhvert at han ikke var interessert. Og jeg har snakket med mange gutter om dette her, de bekreftet det jeg nettopp skrev til deg.

Men vent noen dager nå, og se om han tar kontakt :)

Hva gjør du i dag da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder han fyren så er det faktisk sånn at hvis han er interessert så tar han kontakt med deg også. Enkelt og greit. Ene venninna mi møtte en fyr via nettdating og det var alltid hun som tok kontakt. Det viste seg etterhvert at han ikke var interessert. Og jeg har snakket med mange gutter om dette her, de bekreftet det jeg nettopp skrev til deg.

Men vent noen dager nå, og se om han tar kontakt :)

Hva gjør du i dag da?

Ja, du har jo rett. Siden det var jeg som sendte melding sist, synes jeg det får være opptil han nå, Det var vel det de sa i "He's just not that into you" også: Om han liker deg, kommer han til å ta kontakt!

Så jeg får bare vente å se. Skjer det ikke, så skjer det ikke - da får jeg bare move on nok en gang!

Ingen store planer for i dag. Skal trene og rydde litt. Er også en kompis som har bursdag, så det var snakk om å stikke innom han med kake. Får se litt, gjør heller ikke noe om det blir en rolig søndag der jeg får tid til det jeg vil heller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så koselig med besøk av familien!!

Sikkert deilig med en rolig lørdagskveld og!!

Når det gjelder han fyren, så er jeg enig. Nå er opptil han å ta kontakt. Håper han tar kontakt igjen snart da!

Ha en fin søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært på date med ny løk i dag (etter at Elissima begynte med det, er heretter alle gutter løker inntil det motsatte er bevist!). Hyggelig fyr, nokså kjekk og med et stort smil, men jeg er nok veldig usikker på om det vil bli noen flere dater. Fikk følelsen av at vi er nokså forskjellige, og jeg merker jeg får delvis spader når noen jeg er på date med må nevne profilen min på Sukker direkte. Kan du ikke bare snakke mer naturlig rundt det, ala "Ja, jeg skjønner at du er interessert i det og det" og ikke si "Ja, jeg leste på profilen din at du er interessert i det og det"! Må vi være så åpne på at vi driver med nettdating??

Uansett, jeg kommer ikke til å ta kontakt. Tar han kontakt, får vi se om jeg vil møte han igjen.

Det avhenger nok også litt av hvordan fremgangen blir med purreløken (ja, han er oppgradert til purreløk, siden jeg har litt mer trua på han her!) fra onsdag i kveld. Fikk melding av han i kveld, woho! Må innrømme at jeg ble veldig glad da, jeg hadde det jo faktisk utrolig hyggelig på onsdag.

Jeg vurderer enten å be ham på middag hos meg på fredag eller ett eller annet på lørdag. Håper han vil! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det avhenger nok også litt av hvordan fremgangen blir med purreløken (ja, han er oppgradert til purreløk, siden jeg har litt mer trua på han her!) fra onsdag i kveld. Fikk melding av han i kveld, woho! Må innrømme at jeg ble veldig glad da, jeg hadde det jo faktisk utrolig hyggelig på onsdag.

Jeg vurderer enten å be ham på middag hos meg på fredag eller ett eller annet på lørdag. Håper han vil! :)

JAAAAAAAAAAAAAAAA!! Inviter purreløken på middag hos deg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elissima

Hehe jeg liker at du er med på løk-snakket :) Purreløken høres lovende ut! Inviter han på middag. Vel fortjent at du møter en bra løk Vofsi, nå er det din tur!! Gjør du noe gøy i dag? Ute og raller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...