Gjest Wolfmoon Skrevet 15. september 2012 #1121 Del Skrevet 15. september 2012 Hvordan går det, Vofsi? Store planer for helga? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 16. september 2012 Forfatter #1122 Del Skrevet 16. september 2012 Hjemme i Oslo igjen etter en kjempefin helg. Etter jobb på fredag satt jeg på med pappa hjem til hjembygda, siden han hadde vært i Oslo og besøkt tanta mi. Så det ble middag, Norske Talenter og Nytt på nytt med mams og paps på fredag. I går dro jeg og et par venninner til ei fjerde venninne i en annen by. Vi er liksom et uadskikkelig firkløver, vi fire. Har flere ganger tenkt på oss som de fire i Sex og Singelliv Vi har sterke vennskapsbånd og kan snakke om absolutt alt sammen. Så vi shoppet litt, laget middag, skravlet og fjaset, før det bar ut på byen. Danset masse, kjempegøy! Også veldig fornøyd med at jeg fikk meg en kjempesøt kjole og et par flotte, svarte ankelstøvletter på H&M, som begge ble med i antrekket på byen! Men nå blir det nok ikke shopping på en stund, nå skal jeg spare penger. Nå har jeg et brett med spinat- og kesammuffins i ovnen! Veldig spent på hvordan de blir, aldri prøvd oppskriften før. Men husmorpoeng er det uansett! Hadde jeg vært en mann, hadde jeg giftet meg med meg på flekken God søndag, alle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elissima Skrevet 17. september 2012 #1123 Del Skrevet 17. september 2012 Høres ut som en bra helg! Man blir alltid i godt humør av litt shopping Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 17. september 2012 Forfatter #1124 Del Skrevet 17. september 2012 Nå ligger jeg på sofaen med skjerf, har kjørt i meg en hel haug C-vitamintabletter og skal snart spise appelsin og drikke te med hvitløk og honning ... Jepp, det begynte å klø i halsen i dag. Og det passer forferdelig dårlig! Jeg må på trening tre dager til denne uka, og har planer resten av dagene. Så jeg må bare kutte det ut i startfasen! Og bank i bordet, det pleier faktisk som oftest å gå når jeg kjører ovennevnte superbehandling heeeelt i starten. Krysser fingrene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 18. september 2012 #1125 Del Skrevet 18. september 2012 Samme som meg det. Klør fortsatt i halsen min idag. Skal innom apoteket senere idag. Hvordan er formen idag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 18. september 2012 #1126 Del Skrevet 18. september 2012 Huff, god bedring til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elissima Skrevet 18. september 2012 #1127 Del Skrevet 18. september 2012 God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 22. september 2012 Forfatter #1128 Del Skrevet 22. september 2012 Lørdag igjen! Uka går fort altså ... Formen holdt seg nokså stabil mandag, tirsdag og onsdag, så da fikk jeg trent. Ble litt dårligere på torsdag, da var jeg på hjertestarterkurs! Veldig nyttig og bra kurs, jeg bare krysser fingrene for at jeg aldri får bruk for den kunnskapen jeg fikk der. En litt tyngre dag på jobb i går, før jeg dro på tacokveld hos ei venninne. Da kjente jeg virkelig hvor sliten jeg var i kroppen, når jeg fikk satt meg ned og slappet av etter uka. Så helt frisk er jeg nok ikke - tett i nesa og hoster en del. Så trening utgikk i dag, og det blir nok i hovedsak avslapning i sofaen i kveld. Skal snart stikke på biblioteket og låne meg et par filmer, tenkte jeg. Prøve å finne på noe digg til middag også - man skal jo kose seg litt ekstra når man er syk? Ikke at jeg er sååå syk da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 22. september 2012 #1129 Del Skrevet 22. september 2012 Fortsatt god bedring, håper du blir ordentlig frisk snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 22. september 2012 #1130 Del Skrevet 22. september 2012 Ta det med ro i helg og pass på deg selv!! Sånn at du ikke blir syk!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elissima Skrevet 23. september 2012 #1131 Del Skrevet 23. september 2012 Håper formen er bedre! Hjelper å skjemme seg bort litt med god mat og drikke + masse søvn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 25. september 2012 Forfatter #1132 Del Skrevet 25. september 2012 Snart Grey's, juhu! Denne gangen får jeg det for en gangs skyld med meg, jeg er egentlig ikke hjemme i tide på tirsdager, men siden jeg er småsyk, er jeg hjemme denne tirsdagen. Så da får jeg sett det Helgen var roooooolig. Jeg så tre filmer i løpet av helga, slappet av og prøvde å bli frisk. Det gikk sånn passe. Søndag var jeg hos ei venninne, vi gikk tur og spiste lunsj. Ble så gjennomkald under den turen at det var helt forferdelig. Ikke bra når man allerede ikke er i superform. I går var det veldig stress på jobb. Ikke bra når jeg allerede ikke er i form ... Noen jeg jobber med som ikke gjør jobben sin slik de skal, og da forsinkes alt, noe som gjør at jeg klikker i vinkel! Hadde time hos massør (kjøpt gjennom Letsdeal, funket bra!) kl. 17, så jeg måtte løøpe halv fem, men sjefen sa det var OK at jeg kom tilbake etterpå og jobbet litt til. I dag var det nemlig kundemøte, og jeg hadde min aller første presentasjon for kunde noensinne! Tror det gikk ganske greit, kjente meg ikke så veldig nervøs, men bablet meg nok bort et par ganger, og etterpå tenkte jeg litt sånn "Uff, så teit at jeg sa det og det". Men sjefen sa ikke noe verken fra eller til på hvordan jeg klarte meg, lurer på om jeg tør å spørre om det, bare redd for å få en negativ tilbakemelding Hun hadde kanskje sagt det hvis det var noe som var veldig dårlig, riktignok. Sen kveld i går, ikke så ikke i dag. Hoster fortsatt mye, men jeg håper formen bedrer seg snart. Legge meg sporenstreks etter Grey's i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elissima Skrevet 26. september 2012 #1133 Del Skrevet 26. september 2012 Du er ikke den eneste som er irritert pga jobb, for å si det sånn! Du får slappe av og sove mye, satser på at det er kuren for å bli bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 28. september 2012 #1134 Del Skrevet 28. september 2012 Håper formen er bedre!! Bare noen timer til helg nå!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 28. september 2012 Forfatter #1135 Del Skrevet 28. september 2012 Usj og fysj. Borte fra jobb i går, og det ble visst det i dag også. Liker det ikke! Jeg er liksom kanskje litt i grenseland for om jeg føler meg bra nok til å gå på jobb eller ikke, derfor er det ekstra ille for samvittigheten, føler jeg ... Men prøver å tenke at det er bedre med et par sykedager nå enn at jeg skal gå på jobb, ikke fungere i det hele tatt og deretter kanskje bli sykmeldt i enda flere dager. Føler jeg likevel må passe på at alt jeg skulle gjort, blir gjort, så "måtte" sjekke mail og sende en oppdatering til backupen min nå på morgenen. Selv om formen var haltende, gikk jeg ut og spiste middag med et par venninner i går. Det var koselig, men fikk fortsatt noen hostekuler som fikk meg til å tenke at jeg ikke burde vært ute blant folk. Tror jeg skal tusle en tur ned på senteret og i alle fall levere noen filmer på biblioteket i dag, bare for å teste hvordan formen egentlig er - formen i liggende tilstand er vel kanskje ikke helt reell. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 28. september 2012 #1136 Del Skrevet 28. september 2012 Det er bedre at du er hjemme et par dager og over helgen, så føler du deg sikkert mye bedre på mandag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 30. september 2012 Forfatter #1137 Del Skrevet 30. september 2012 Guri malla så mye jeg har sovet de siste dagene. Egentlig ganske utrolig at jeg likevel får sove når jeg legger meg igjen, finnes det liksom ingen øvre grense for hvor mye man kan sove? Formen er heldigvis bedre, så jeg er tilbake på jobb igjen i morgen. I dag har jeg hatt en nokså lat dag, men var ute og gikk en tur i høstsolskinnet. Har fått meg den derre Kvikk Lunsj Søndagstur-appen, og brukte GPS til å se hvor lang turen var. Synes ikke det var så ille med 8 km på en søndag! Nå skal jeg snart lage middag. Usikker på hva det blir, jeg er sulten, men har litt begrenset med mat i skapet, og jeg gidder ikke gå på butikken. Blir vel sikkert noe jeg bare soper i hop, da! Jeg mangler litt matinspirasjon om dagen ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elissima Skrevet 30. september 2012 #1138 Del Skrevet 30. september 2012 Du trengte vel å sove ut da Har du virkelig gått 8 km? Alene? Det må jeg si er sprekt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 30. september 2012 #1139 Del Skrevet 30. september 2012 Så flink du har vært idag da.. 8 km? Det er ikke verst! Kos deg med middagen & nyt resten av søndagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 1. oktober 2012 Forfatter #1140 Del Skrevet 1. oktober 2012 Må si jeg synes det var godt å komme tilbake på jobb i dag. Selv om det ble overtid. Nå håper jeg det kanskje blir litt roligere de neste dagene, jeg synes jeg stresset nok i forrige uke egentlig. Hadde tenkt å prøve meg på trening i ettermiddag, men da det heller ble overtid, dro jeg heller hjem etterpå. Lagde middag og er nå godt plassert i sofaen. Har imidlertid funnet ut at jeg må begynne å spise sunnere og mindre ... Synes det kjennes ut som jeg har lagt på meg. Buksene passer fortsatt, men synes jeg har lagt på meg rundt magen, som alltid har vært mitt problemområde. Så nå skal jeg begynne å logge mat igjen, samt fokusere på å spise mindre og sunnere, og samtidig trene så mye jeg kan, selvfølgelig. Vurderer godterinekt fram til desember, men har ikke heeeelt bestemt meg ennå ... I morgen får jeg besøk av ei venninne til middag, da skal jeg lage chili con carne! Forholdsvis sunt i alle fall. Nå blir det litt vask, Asbjørn Brekke og så senga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå