Gå til innhold

Vofsitofsis singeldagbok

Vofsitofsi

Anbefalte innlegg

300 mailer? Og du hadde fri i 2 uker?

Hadde fri i én uke ... :gjeiper:

Kopiert på mye som ikke var direkte til meg, riktignok, og en del automatiske meldinger som sagt, men uansett, tok tid å komme gjennom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Elissima

300 mailer ja, det skjønnber jeg tok tiiid! Bra du har kosa deg med ferie :) Kjøpte meg smart-telefon selv i dag, ble Nokia Lumia 800 i rrrosa. Men får ikke sim-kortet til å funke,grr! Du er heldig som fikk skattepenger. Kommer godt med til USA-turen din :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yay, tirsdag og Grey's er endelig tilbake på TV-skjermen igjen!

:jepp::jepp::jepp:

Helt enig!

Det sto på opptak hos meg - da har jeg noe å se på imorgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva søren er grei med å våkne kl. 6 på en lørdagsmorgen??? :kjefte:

Særlig siden jeg innerst inne er dødssliten og gjerne skulle sovet seks timer til ...

Jaja, fikk ikke sove mer, og var sulten, så jeg sto opp og spiste frokost. Får heller se om jeg blir trøtt senere i dag og tar meg en lur da.

For det har virkelig vært en utrolig stressende uke på jobb. Har jobbet i snitt to timer overtid hver dag. I går sluttet også kollegaen min, som jeg skulle ta over for, så jeg måtte få masse informasjon fra henne samt flytte over til hennes kontor og PC. Fått eget kontor da! Det er jo litt stas.

Selvfølgelig kom det tre-fire hastesaker akkurat når jeg skulle flytte, og da var det ikke tilgang til noe som helst i innboksen. Frust! Ordnet seg imidlertid til slutt - men fortsatt en haug som venter meg på mandag. Fått beskjed om å jobbe det jeg må av overtid de to neste ukene, før en annen kollega kommer tilbake fra ferie - da blir forhåpentligvis arbeidsmengden redusert noe.

Etter jobb dro jeg på indisk restaurant med noen venner. Hadde ikke spist mer enn litt havregryn på morgenen og avskjedskake for kollegaen min, så da smakte det ekstra godt med middag! Etterpå dro vi og så Moonrise Kingdom på kino. Rar, men morsom og søt film!

I dag har jeg planer om å vaske og rydde litt, forhåpentligvis trene (håper været holder seg ...) og prøve å slappe godt av. Skuldrene er limt opptil ørene for tiden - ikkje bra.

Ingen store planer for kvelden, men vet ikke om jeg orker å dra ut, selv om jeg har litt lyst. Tar det som det kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy med eget kontor da!!

Håper du fikk sove igjen da! Og at du får en fin lørdag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Elissima

Grattis med eget kontor :) Sikkert ålreit det. Overtid er aldri gøy, men du får vel betalt så du kan unne deg noe fint etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helga snart over. Liker ikke!

Jeg kjenner at kroppen min er supersliten fortsatt. Sov nokså godt i natt, men skulle nok hatt enda mer søvn. Går rundt og føler meg nesten like slapp som da jeg var matforgitet for en stund siden. Og jeg har grått et par ganger i dag, bare fordi jeg er så innmari sliten ...

Håper dette ikke er sånn jobben min kommer til å være på langvarig basis. Nå er det jo ei som er på ferie, så det er mer å gjøre for meg, men om det kommer til å fortsette sånn etter at hun er tilbake, men overtid hver eneste dag, kommer det ikke til å gå lang tid før jeg blir sykemeldt, er jeg redd. Så jeg får bite tennene sammen i to uker til, og håpe at det løsner etter det.

Et lyspunkt i tilværelsen i det minste: jeg har kjøpt meg smarttelefon! Ble en Samsung S2, og jeg er veldig fornøyd hittil :) Endelig er jeg også litt mer oppdatert på teknologifronten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først en :klemmer: !!!!!

Du må ikke slite deg ut helt nå da!! Høres absoslutt ikke bra ut at du gråter og føler deg slapp. Sikkert vært godt med en rolig helg. Men virker som om du trenger ha slappe av lengre enn en helg. Ikke gøy å gå rundt og være så sliten og slapp!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wolfmoon

Isj, høres ikke bra ut. Det skal jo ikke være slik at man ikke klarer å hente seg inn igjen på en helg heller :klem:

Og jeg tror du gjorde et godt valg, jeg er kjempefornøyd med min :) Anbefaler trafikanten app'n ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobbe i 12 timer uten mat og vann? Ja, jeg gjorde det i dag ...

Utrolig dumt egentlig, men det var så forferdelig mye i dag. Nå har jeg snakket med mamma, som er veldig bekymret for meg. Gråt og hulket på telefonen, bare fordi jeg er så sliten.

Mamma tvinger meg til å ta en prat med sjefen i morgen, det kan jo ikke fortsette sånn. Føler jeg er veldig nærme en sykemelding nå. Sover ikke godt om natten og har vondt i kroppen fordi jeg er så sliten.

Blir ikke noe gøy å ta det opp, jeg føler meg svak som må innrømme at jeg ikke takler det jeg skal gjøre. Jeg vet ikke om jeg burde lære meg noen andre arbeidsteknikker eller noe, noe som gjør at jeg tar én ting av gangen og ikke ti ting samtidig.

Jeg tenker på om det er jeg selv som skaper dette stresset jeg opplever, eller om det er for stor arbeidsmengde totalt. Jeg vil jo ikke at det skal være at jeg ikke klarer å holde hodet kaldt og takle oppgavene jeg får.

Føles litt som et nederlag at jeg føler det sånn bare en uke etter at jeg har hatt en uke fri også. Da burde jeg jo klar å slappe av og være rustet for å klare det meste.

Bare håper jeg får sove i natt ... :trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, er du gal? Du verken drakk eller spiste noe på 12 timer? Igjen, er du gal? Håper du tar en prat med sjefen din om dette idag! Ellers kommer du til å være sykmeldt før helga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elissima

Høres absolutt ikke bra ut, Vofsi! Du MÅ si fra til sjefen din, ellers går du på en smell. Du får bare gjort det du rekker og det er ikke bra at du skal jobbe overtid hver eneste dag. Ikke ditt problem at lederne på jobben din ikke klarer å planlegge bedre, ferie eller ei.

Ta vare på deg selv :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En liten oppdatering fra jobbebikkja :gjeiper:

Ligger langstrakt på sofaen nå, og her skal jeg bli til sengetid. Etter mandagens jobbemaraton ble det heldigvis litt mindre å gjøre i går. Nokså greit også i dag, men det ble plutselig en time i dag også.

Merker det veldig på kroppen nå, så jeg trenger hvile og avslapping.

Har ikke snakket ordentlig med sjefen ennå, men hvis vi kommer innpå det, må jeg vel bare innrømme at jeg er veldig sliten om dagen. De tjener hvertfall lite hvis jeg skulle bli sykemeldt, siden jeg holder i så mye der ...

Tror det er litt selvlæring i det også, jeg må bare tvinge meg selv til å ta det bittelitt roligere når jeg jobber, jeg MÅ ikke svare på ti mailer samtidig og samtidig se på filer og gudene vet hva.

Men tror nok jeg skal være litt på vakt de nærmeste dagene og over helga, og lytte til kroppen. Mandag var jeg svært nære en smell, og jeg kunne IKKE ha jobbet to sånne dager, da hadde jeg gått i bakken, uten tvil.

Denne helgen skal jeg i alle fall nyte - har ingen som helst planer og skal konsentrere meg om å sove og slappe av! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm... synes fortsatt du burde ta en prat med sjefen. Bare for å gi beskjed! Ikke sunt å holde på sånn som du gjør. Men du har nok rett i det at du burde lytte til kroppen litt mer og når den sier stopp, så er det stopp - ikke 5 min til! :fnise: Slapp av ikveld! Kun 2 dager igjen til helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heeeeeeeeeeelg! Noe så forbaskat fortjent også det!!

Funnet plassen i sofaen nå. Hadde lenge tenkt å trene, men så bare ble jeg igjen her. Får heller trene i morgen. Sitter her heller med middagen og til og med et glass rødvin. Som sikkert blir flere etter hvert.

Litt dårlig samvittighet for at jeg ikke har trent, men så har jeg jo jobbet overtid og stresset masse disse dagene, så jeg prøver å legge "snill pike-syndromet" fra meg litt og heller bare slappe av og kose meg. For jeg tror det er det som trengs nå, etter så mye jobbing. Kanskje jeg til og med stikker på butikken og kjøper meg litt godt hvis jeg har lyst på? Gud forby ...

Denne helga blir avslapping på høyt nivå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har hatt en maks avslappende helg. Tror endelig jeg har begynt å få tilbake energien etter forrige ukes jobbemaraton, hurra!

Håper kommende uke blir forholdsvis rolig, jeg håper hvertfall ikke det blir flere 12-timers dager ...

Satser på å få startet godt med treningen igjen, er det noe som har fått lide på grunn av jobbingen, så er det husvasken og treningen. Førstnevnte fikk jeg ordnet litt på i dag, og jeg jogget en tur i går (ble klissvåt, bare så det også er nevnt), så håper snart at ting er tilbake til der det bør være igjen :)

Nå skal jeg nyte litt jordbær før jeg finner senga og lader batteriene til i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...