AnonymBruker Skrevet 29. mars 2011 #21 Del Skrevet 29. mars 2011 Det er nettopp det jeg lurer på, kan jo gå begge veier. Så det er litt fristende å se åssen det går også, hvor lenge han kommer til å ville fortsette. Jeg oppfører meg jo på en måte som er ganske behagelig for han egentlig - vi har det veldig gøy når vi først møtes, jeg er ikke for nysgjerrig, og presser/maser aldri. Selv om det er såå fristende å si at jeg liker han kjempegodt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 29. mars 2011 #22 Del Skrevet 29. mars 2011 Det er nettopp det jeg lurer på, kan jo gå begge veier. Så det er litt fristende å se åssen det går også, hvor lenge han kommer til å ville fortsette. Jeg oppfører meg jo på en måte som er ganske behagelig for han egentlig - vi har det veldig gøy når vi først møtes, jeg er ikke for nysgjerrig, og presser/maser aldri. Selv om det er såå fristende å si at jeg liker han kjempegodt Ja, jeg mener at man skal bruke tid på å se om det skjer en positiv utvikling. Men hvis det ikke skjer, så bør man absolutt gjøre kort prosess. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 29. mars 2011 #23 Del Skrevet 29. mars 2011 Hvorfor tenke på framtiden, og bekymre seg for hva som kan skje, når man har det fantastisk bra med vedkommede i nåtiden? Kanskje blir Madammen lei min "intense" person og trang til å være for meg selv i ny og ne ++++ og dermed sannsynligvis forlater meg om 5 år. Hvorfor skal jeg bekymre meg for slikt, når vi har et helt fantastisk forhold nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Passing by Skrevet 30. mars 2011 #24 Del Skrevet 30. mars 2011 Playere slutter å være playere når de blir skikkelig forelsket er min erfaring fra to kompiser som ble de mest dedikerte kjærester da de traff kvinnene i sitt liv. Inntil da lekte de seg og hadde det moro. En tidligere venninne holdt ut og holdt ut til tross for at hennes livs kjærlighet rotet med andre og kun tok henne med seg hjem når han ikke fant andre. Hun holdt ut og til slutt ble det de to og de har nå vært gift i 15 år, og det uten antydning til utroskap fra hans side, en trofast kar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2011 #25 Del Skrevet 30. mars 2011 Jeg vet med meg selv at jeg kommer til å fortsette å møte han, klarer ikke å motstå. Siden vi har en del felles venner, og har blitt ganske godt kjent, håper jeg i hvertfall at han er real nok til å si i fra hvis han ikke vil mer. Liker på en måte å være sikker på at vi fortsatt holder på eller om det ikke kommer til å gjenta seg. Hittil går det jo bra, så får vel bare nyte det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 30. mars 2011 #26 Del Skrevet 30. mars 2011 Hvorfor tenke på framtiden, og bekymre seg for hva som kan skje, når man har det fantastisk bra med vedkommede i nåtiden? Kanskje blir Madammen lei min "intense" person og trang til å være for meg selv i ny og ne ++++ og dermed sannsynligvis forlater meg om 5 år. Hvorfor skal jeg bekymre meg for slikt, når vi har et helt fantastisk forhold nå? Nei, så lenge man ikke fortrenger problemer så er det sikkert greit nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 30. mars 2011 #27 Del Skrevet 30. mars 2011 Playere slutter å være playere når de blir skikkelig forelsket er min erfaring fra to kompiser som ble de mest dedikerte kjærester da de traff kvinnene i sitt liv. Inntil da lekte de seg og hadde det moro. En tidligere venninne holdt ut og holdt ut til tross for at hennes livs kjærlighet rotet med andre og kun tok henne med seg hjem når han ikke fant andre. Hun holdt ut og til slutt ble det de to og de har nå vært gift i 15 år, og det uten antydning til utroskap fra hans side, en trofast kar. Tviler sterkt på at det er mange som annonserer eget utroskap. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Passing by Skrevet 31. mars 2011 #28 Del Skrevet 31. mars 2011 Tviler sterkt på at det er mange som annonserer eget utroskap. ??? Du misset som vanlig poenget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 31. mars 2011 #29 Del Skrevet 31. mars 2011 ??? Du misset som vanlig poenget. Nei, jeg misset intet poeng. Men jeg så et annet poeng der også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Passing by Skrevet 31. mars 2011 #30 Del Skrevet 31. mars 2011 Nei, jeg misset intet poeng. Men jeg så et annet poeng der også. Ja, det gjorde du vel, et negativt et som vanlig. Se alltid lyst på livet :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 31. mars 2011 #31 Del Skrevet 31. mars 2011 (endret) Ja, det gjorde du vel, et negativt et som vanlig. Se alltid lyst på livet :gjeiper: Ja, det er som regel alltid fornuftig å begrave hodet sitt i sandkassa vettu Men for å moderere meg selv litt her, så er jeg enig med deg i at det lønner seg å prøve å være positiv, forutsatt at man kan tjene noe på det selv. Endret 31. mars 2011 av Steinar40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Passing by Skrevet 1. april 2011 #32 Del Skrevet 1. april 2011 Ja, det er som regel alltid fornuftig å begrave hodet sitt i sandkassa vettu Men for å moderere meg selv litt her, så er jeg enig med deg i at det lønner seg å prøve å være positiv, forutsatt at man kan tjene noe på det selv. Skulle ønsket at du hadde droppet den siste delen av setningen, men du er for redd for å være positiv så du må alltid slenge på en eller annen betenkning. Lykke til med livet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 1. april 2011 #33 Del Skrevet 1. april 2011 Skulle ønsket at du hadde droppet den siste delen av setningen, men du er for redd for å være positiv så du må alltid slenge på en eller annen betenkning. Lykke til med livet. Poenget mitt er bare at det hjelper ingenting å være positiv til en sak, hvis denne saken ikke er liv laga. F.eks å ville ha en såkalt player som ikke er interessert i deg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2011 #34 Del Skrevet 7. april 2011 Verdsett den tiden dere har med ham. Huff, høres tragisk ut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå