Gå til innhold

Forelska i player

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Nå om dagen vet jeg ærlig talt ikke helt hva jeg driver med. I et par måneders tid har jeg truffet en fyr, som i utgangspunktet bare skulle være for gøy. Han har rykte på seg for å være en player, og jeg vet veldig godt at han ikke ser på meg som noe annet enn uforpliktende sex… Problemet er at jeg har blitt forelska i ham. Skikkelig forelska. Når vi er sammen er alt så bra, kjempegod kjemi og masse kosing. Han tar meg også med ut og spiser og sånne ting. Synes det er fryktelig vanskelig å være kald, og interesserer meg ikke for andre menn jeg møter lenger.. Vet bare ikke hva jeg skal gjøre, for jeg VIL så gjerne ha han! Klarer ikke tenke på annet, og det plager livet av meg. Hjelp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet han at du er forelsket i han? Eller tenker du at han er lykkelig uvitende?

Enten vil det utvikle seg fra hans side ellers frykter jeg at du har en seig kjærlighetssorg i vente, desverre.

En venninne av meg var nettopp i samme situasjon. Det snudde seg underveis ettersom hun tok affære, var lettere avvisende og datet andre samtidig som han. De er nå enige om å være ekslusive.Det kan nok bli de to til tross for at oddsene var svært dårlige lenge

Jeg ville ikke klart å holder det der og ville nok sagt det som det var så fikk det briste eller bære. Men vi er alle forskjellige.

Lykke til.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Akkurat gått den runden selv..

Ikke dette du vil høre, men du må bare bryte med han! Jeg har hatt tre ufattelige kjipe mnd med mye grining over fyren..

Jeg har valgt borte mange bra menn underveis fordi jeg ikke klarte å se noen andre enn ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

TS her :) Han vet mest sannsynlig ikke at jeg er forelska i han, har prøvd å skjule det så godt jeg kan.. Men er vel kanskje dumt å holde på sånn, som dere sier vil jeg sikkert bare ende opp med å bli skikkelig skuffa! Jeg har det også sånn nå, synes ingen andre er like tiltrekkende som han..

Enten må jeg bare snakke med han om det, eller droppe han. Men problemet er bare at jeg klarer ikke si nei, har så lyst på han :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Er du heldig, finner han deg såpass god at han selv velger å endre seg til en monogam person. Var det som skjedde med meg og Madammen :)

Du skal dog være veldig heldig, mye tilfeldig som må klaffe.

Husk: ikke prøv å endre ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har jo vært inne på tanken, men vil ikke håpe for mye heller.. Det beste er vel om jeg er kald og klarer å være tålmodig :P Men Katten, jeg blir litt nysgjerrig. Hva gjorde at du ble monogam? Og når det kommer til å ta initiativ, bør jeg la være å spørre om vi skal møtes? Leser bloggen din/deres en del, og virker som dere er litt av samme typen kanskje.. Kjenner meg litt igjen i beskrivelsene ;)

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slik var det i begynnelsen med han jeg er sammen med nå. Han jobber i et PUA-firma og har god drag på damene. Han får det alltid som han vil.

I begynnelsen var vi begge bare interesserte i sex. Etterhvert innså jeg at jeg begynte å få følelser for ham, og sa dette. Vi hadde veldig god kommunikasjon, da han mener ærlighet er noe av det aller viktigste. Han svarte at han begynte å få følelser for meg også, men han kunne ikke gi alt av seg selv, og vi gikk inn i et åpent forhold.

Jeg er en evig romantiker og kunne aldri tenkt meg å ha sex med andre enn den jeg er sammen med, så jeg så for meg at dette aldri kom til å gå bra. Tiden gikk, ingen hadde interesse av å møte noen andre, og i dag bor vi sammen i et monogamt forhold og planlegger barn.

Det kommer helt an på personen, men jeg anbefaler deg ihvertfall å si det til ham. Du får det ihvertfall ikke som du vil om du ikke gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Fant vel bare den optimale jenta for meg. Hun holdt også ut lenge nok til at jeg ikke hadde behov for andre enn henne. Jaktinstinktet mitt er betraktelig dempet, ingen hunger for ny fitte, men gleder meg heller til å bli en familiemann.

Det var rett og slett hun, som person, som fikk meg til å ville endre meg. En stor del av grunnen, tror jeg, er at hun elsket meg som jeg var og dermed ikke trengte at jeg endret meg. Hun spurte aldri om det, la aldri begrensinger på meg - så alt det kom av fri vilje.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant vel bare den optimale jenta for meg. Hun holdt også ut lenge nok til at jeg ikke hadde behov for andre enn henne. Jaktinstinktet mitt er betraktelig dempet, ingen hunger for ny fitte, men gleder meg heller til å bli en familiemann.

Det var rett og slett hun, som person, som fikk meg til å ville endre meg. En stor del av grunnen, tror jeg, er at hun elsket meg som jeg var og dermed ikke trengte at jeg endret meg. Hun spurte aldri om det, la aldri begrensinger på meg - så alt det kom av fri vilje.

Du sier noe der, Katten. Å prøve å forandre en mann er nok den største feilen kvinner gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Helt enig med dere.. Men får prøve å ikke være naiv, og heller se åssen det utvikler seg. Har litt lyst til å sende han melding i dag, over en uke siden sist vi hadde kontakt, så føler ikke at jeg virker masete i hvertfall ;) Dessuten prøver jeg å fortsette å date andre i tillegg, for å få tankene over på noe annet, noe som ikke er så lett merker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS - jeg er i akkurat samme situasjon som deg! Vanskelig å bli interessert i noen andre, når man har en som er så kjekk og trivelig.... av og til! I går skjedde det noe som gjør at jeg nå har bestemt meg for å droppe playeren min - koste hva det koste vil! Dette går ikke lenger. Playere får deg til å føle deg som en prinsesse den ene dagen, mens neste dag driter de i deg - og slik kan vi ikke gå rundt og ha det. Jeg tror det beste bare er å bestemme seg for at nå er det nok, og holde på det!

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Hele greia med en player, er at man må innse at han i utgangspunktet ikke er din. Han er selvstendig, gjør hva han vil og når han vil det. Verdsett den tiden dere har med ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er ikke alltid like lett å forstå seg på playerne heller..

- Jeg hadde en uforpliktende seksuell relasjon med en slik mann. Forholdt meg til dette helt fint.. Han fikk være seg selv fullstendig!

Plutselig så begynte han å blande kortene når han hadde drukket, og fiske etter hva jeg egentlig ville.. Sa han likte meg, at jeg var spesiell, og at det kom til å ende med at det ble oss to.

Etter en del slike tilbakemeldinger så lot jeg meg sjarmere og leke med tanken selv.

Sa dermed til han at jeg forholdt meg til avtalen vår, og dermed ikke hadde noen forventninger, men at jeg likte ham også.

Jeg hørte ikke noe mer fra ham etter dette... hehe..

Lett å forstå seg på var han i allefall ikke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hele greia med en player, er at man må innse at han i utgangspunktet ikke er din. Han er selvstendig, gjør hva han vil og når han vil det. Verdsett den tiden dere har med ham.

Eller bare gi faen i hele fyren. Som vil være det eneste fornuftige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke alltid like lett å forstå seg på playerne heller..

- Jeg hadde en uforpliktende seksuell relasjon med en slik mann. Forholdt meg til dette helt fint.. Han fikk være seg selv fullstendig!

Plutselig så begynte han å blande kortene når han hadde drukket, og fiske etter hva jeg egentlig ville.. Sa han likte meg, at jeg var spesiell, og at det kom til å ende med at det ble oss to.

Etter en del slike tilbakemeldinger så lot jeg meg sjarmere og leke med tanken selv.

Sa dermed til han at jeg forholdt meg til avtalen vår, og dermed ikke hadde noen forventninger, men at jeg likte ham også.

Jeg hørte ikke noe mer fra ham etter dette... hehe..

Lett å forstå seg på var han i allefall ikke..

Du tråkka på egoet hans.

Helt greit for ham at han ikke vil ha deg, men når du ikke vil ha han!! :kjefte:

Da er det selvfølgelig ikke greit eller bra i hans øyne.

Såret og surt EGO. Sånn er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carleigh-Ann

De fleste menn er idioter som bare lyver og bedrar. Selv verdens hyggeligste mann viser seg nok å være en drittsekk etter en stund. TRO MEG. Sølibat er veien å gå.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Jeg burde sikkert droppe han for å unngå å bli skuffa. MEN, så er det en del positive sider som får meg til å fortsette! Får jo med meg mye god erfaring, fordi han vet virkelig hva han gjør. Han får meg også til å føle meg veldig komfortabel når jeg er sammen med han ;) Ingenting er flaut, og han tør mye mer enn de fleste andre jeg har møtt.. Så det blir jo veldig gøy da. Nå har jeg avtalt å møte han igjen ;P Tror det må skje noe negativt for at jeg skal klare å avslutte det, er for fristende det her...

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg burde sikkert droppe han for å unngå å bli skuffa. MEN, så er det en del positive sider som får meg til å fortsette! Får jo med meg mye god erfaring, fordi han vet virkelig hva han gjør. Han får meg også til å føle meg veldig komfortabel når jeg er sammen med han ;) Ingenting er flaut, og han tør mye mer enn de fleste andre jeg har møtt.. Så det blir jo veldig gøy da. Nå har jeg avtalt å møte han igjen ;P Tror det må skje noe negativt for at jeg skal klare å avslutte det, er for fristende det her...

TS

Det er bare snakk om tid. Altså før det skjer noe negativt. Tro meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Det er bare snakk om tid. Altså før det skjer noe negativt. Tro meg.

Eventuelt noe positivt. Dess lengre tid en player bruker på deg, dess større sannsynlighet for at han kan endre seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eventuelt noe positivt. Dess lengre tid en player bruker på deg, dess større sannsynlighet for at han kan endre seg.

Det kommer helt an på om det er en utvikling eller ikke.

Skjer det ingen endring så vil jeg anta at sannsynligheten er lik null.

Endret av Steinar40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...