Mia.Helen Skrevet 27. mars 2011 #1 Skrevet 27. mars 2011 (endret) Jeg hadde en liten blødning idag, det er nesten 1,5 måned siden forrige mens, jeg aner ikke om den driver og hopper over. Den har alltid komt hver måned etter 28 dager og vart en uke. Igår hadde jeg to bittesmå striper med litt rødt friskt blod på papiret, ikke noe mer verken igår eller idag. Er dette tante rød som er rundt hjørnet og tenker besøke meg eller tror dere dette kan ha vært en festeblødning? Er utrolig spent :D Noen som vet hvor mye man blør og hvor lenge en festeblødning varer? Har googlet en god stund nå og lurer på om noen har opplevd noe eller vet noe? Endret 27. mars 2011 av Mia.Helen
Athene Skrevet 27. mars 2011 #2 Skrevet 27. mars 2011 Enkelte blør ferskt blod, andre spotter. Hos enkelte er det kun et-par dråper, andre blør et-par dager. De fleste har ikke festeblødning i det hele tatt. Har du tatt en test? Dersom det er 1,5 mnd siden sist mens kan de virke som om syklusene dine er litt på tur. Egget fester seg ca 7 dager etter eggløsning, ca 7 dager før ventet mens. Da har man skjeldent en skikkelig eggløsning. Kroppen begynner å produsere HCG i det egget fester seg, deretter tar det 2-3 dager før de mest sensitive testene slår ut. Ikke så mye annet å gjøre enn å vente en liten uke og ta en test.
Mia.Helen Skrevet 27. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 27. mars 2011 Enkelte blør ferskt blod, andre spotter. Hos enkelte er det kun et-par dråper, andre blør et-par dager. De fleste har ikke festeblødning i det hele tatt. Har du tatt en test? Dersom det er 1,5 mnd siden sist mens kan de virke som om syklusene dine er litt på tur. Egget fester seg ca 7 dager etter eggløsning, ca 7 dager før ventet mens. Da har man skjeldent en skikkelig eggløsning. Kroppen begynner å produsere HCG i det egget fester seg, deretter tar det 2-3 dager før de mest sensitive testene slår ut. Ikke så mye annet å gjøre enn å vente en liten uke og ta en test. Takk for svar Nei jeg har ikke tatt test enda, jeg tok en for ca 3 uker siden, men har jo hatt ubeskyttet samleie etter den tid, så håper jo på det beste :D Ja det virker slik, den har aldri vært slik før
Rumleskaft Skrevet 27. mars 2011 #4 Skrevet 27. mars 2011 1,5 mnd siden sist mens? Det er jo ganske lenge siden da, og ganske sent for en evt festeblødning. Jeg hadde festeblødning når jeg ble gravid, og det var bare lys-lys rosa på dopapiret når jeg tørket meg èn gang etter det hadde jeg en liten blødning ca rundt tiden jeg skulle ha mensen i uke 8 (var sikker på SA), men alt gikk fint. Det kan jo hende det er noe sånt du har hatt?? ta en test!!!
Bened Skrevet 12. april 2011 #5 Skrevet 12. april 2011 Hei, "vekker" denne posten litt Vi har prøvd i måneder og år, vinter og vår og bli gravide... Eller kanskje ikke så lenge, men det er over 1 år... Min syklus er veldig lang, 63 - 73 som regel, en gang for lenge siden hadde jeg 42 dager, men dette var eneste gang. Har alltid hatt lange sykluser. MEN denne gangen kom TR plutselig på 36 dager og varte bare 3 dager, jeg har alltid 5-7 dagers... Ellers merker jeg at jeg har gått opp i vekt (3-5 kg, sambo sier han ikke ser det, men han er vel bare snill ) Har merket det litt i og på magen, ømme bryster (ømme bryster har jeg bare merket en gang før, det var også lenge siden)... Vet vel svaret deres - "ta en test", men jeg tenkte bare å høre litt her... Takk
Gjest Alabama Skrevet 12. april 2011 #6 Skrevet 12. april 2011 Vet vel svaret deres - "ta en test", men jeg tenkte bare å høre litt her... Kanskje syklusen begynner å stabilisere seg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå