AnonymBruker Skrevet 27. mars 2011 #1 Skrevet 27. mars 2011 Heisann Jeg har hatt et godt øye til en fyr som jeg omgåes jevnlig gjennom andre felles bekjente. Når vi møtes i disse settingene, så virker han interessert, og jeg vet at har spurt litt om meg.. Vi var nylig på en felles fest og det endte med at han overnattet hos meg.. Det var superfint, men han virket veldig opptatt av at jeg skulle vite at han ikke pleide å bli med damer hjem på den måten. Vi har ikke sett hverandre i etterkant, og våre felles venner har sagt til meg at jeg må ta kontakt dersom jeg vil se han igjen fordi han er feig når det kommer til dette. Sendte dermed mld og spurte om vi skulle gjøre noe sammen, og han svarte at det kunne vi gjøre. Men, jeg kjenner at jeg sliter litt med å være den som er selvsikker og tar initiativ... -Jeg begynner å tolke ordlyden i meldingene, og synes at han ikke virket spesielt ivrig.. Til tross for at han sa ja til og møte meg, og spurte om når det passet. Før brukte jeg å ta den type utfordring på strak arm, mens jeg den senere tiden tar sorgene på forskudd. Nå sitter jeg nesten igjen med tanker om at han føler at han må, siden vi har felles venner o.l Jeg blir litt sprø av meg selv.. Hva gjør man for å bryte slike negative tanker?
Sunchild Skrevet 27. mars 2011 #2 Skrevet 27. mars 2011 Tja, vet ikke om det er noen måte å slutte å tenke negativt på... Men hopp i det, sørg for å holde alle negative tanker for deg selv, dersom noe KAN tolkes positivt, så sørg for å alltid tolke det positivt og reagér i forhold til det. Ingenting er så turn-off som negative og klagende mennesker. Og så går tankene fort over av seg selv, når du etterhvert ser at han blir mer interessert
Rotemor Skrevet 27. mars 2011 #3 Skrevet 27. mars 2011 Enig med over :-) Vær positiv. trekk pusten og bring fram styrken og selvtilliten du har ift å invitere han på noe. Bruk evt. vennene dine til å møte han f.eks. Ring - ikke SMS. Da slipper du å sitte å tolke svarene. Man kan virke avvisende når man ikke utdyper sms`ene sine slik menn ogte ikke gjør.
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2011 #4 Skrevet 27. mars 2011 Tja, vet ikke om det er noen måte å slutte å tenke negativt på... Men hopp i det, sørg for å holde alle negative tanker for deg selv, dersom noe KAN tolkes positivt, så sørg for å alltid tolke det positivt og reagér i forhold til det. Ingenting er så turn-off som negative og klagende mennesker. Og så går tankene fort over av seg selv, når du etterhvert ser at han blir mer interessert TS her Takk for svar Jeg vet jeg er ganske flink til å skjule usikkerheten min så det skal jeg nok klare.. Og jeg skal bevisst forsøke å fokusere på de positive signalene. Håper du har rett i at han vil gi meg noen signaler på at han er ineterssert. Hvis ikke, vet jeg at jeg kommer til å slite med å ta inititiv videre..
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2011 #5 Skrevet 27. mars 2011 Enig med over :-) Vær positiv. trekk pusten og bring fram styrken og selvtilliten du har ift å invitere han på noe. Bruk evt. vennene dine til å møte han f.eks. Ring - ikke SMS. Da slipper du å sitte å tolke svarene. Man kan virke avvisende når man ikke utdyper sms`ene sine slik menn ogte ikke gjør. Nå har vi avtalt en dag, men jeg aner ikke hva vi skal gjøre.. Hørte ikke noe etter at vi landet på dag. Jeg burde kanskje ringt, men jeg turte ikke.. :gjeiper: Litt håpløs, men skal prøve å være selvsikker! Jeg er vanligvis veldig selvsikker helt frem til jeg begynner å like noen..
Rotemor Skrevet 27. mars 2011 #6 Skrevet 27. mars 2011 Ja, jeg vet... Den selvsikkerheten kan svikte når man trenger den mest. Da sender du en SMS dagen før da vet du og tar kontroll på tid og sted. ??
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2011 #7 Skrevet 27. mars 2011 Ja, jeg vet... Den selvsikkerheten kan svikte når man trenger den mest. Da sender du en SMS dagen før da vet du og tar kontroll på tid og sted. ?? Ja, det høres fornuftig ut.. Sitter med et inntrykk av at han liker at det skjer noe, så er foreløpig veldig usikker på hva jeg skal foreslå.. Tips mottas med takk Takk for støtte og oppmuntring
Rotemor Skrevet 27. mars 2011 #8 Skrevet 27. mars 2011 Gokart, kino, invitere hjem lage hjemmelaga pizza sammen? Lage mat så skjer det jo noe liksom... Spille bilrace på Xbox?? Ett eller annet litt orginalt fra en jente slår an. Møt gutta på deres arena så scorer du høyt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå