Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde IKM på fredag, og pleier å ha rimelig stabil syklus. Testa negativt både fredag og søndag morgen, med billigtester.

Er disse testene vanligvis veldig sikre, slik at jeg bare kan legge håpet til side, og be om at TR vil kjappe seg?

Blir snart sprø av denne ventingen... :murvegg:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akkurat like sikre som de dyre testene. Basert på to års erfaring.

Skrevet

Æsj :sjenert:

Skrevet

Dagbladet kunne også raportere for noen dager siden at billigtester er akkurat like sikre som alle andre...

Gjest Emo Fisk
Skrevet

I min erfaring er faktisk billigtestene (billige strimler og staver) bedre enn en del av de dyrere tingene. Eksempelvis har jeg nesten alltid falsk positiv når jeg bruker CB med strek.. Får 25 strimler for prisen av en CB på ebay. Og de har jeg ikke fått falsk strek med ;)

Men det er ikke alltid at man får resultat til tiden, uansett hvilken test du bruker. Når jeg var gravid med datteren min, testet jeg positivt etter en liten uke. Denne gangen fikk jeg ikke positiv test før IKM. Så det varierer veldig. Vent noen dager og ta en ny test. Og lykke til.

Skrevet

Men det er ikke alltid at man får resultat til tiden, uansett hvilken test du bruker. Når jeg var gravid med datteren min, testet jeg positivt etter en liten uke. Denne gangen fikk jeg ikke positiv test før IKM. Så det varierer veldig. Vent noen dager og ta en ny test. Og lykke til.

Det kommer ann på når egget har festet seg, hvor raskt man produserer hcg og hvor effektive nyrer man har. De aller, aller fleste vil etter dette teste postitivt rundt IKM.

Billigtester er blant de mest sensible på markedet, og vil være positive allerede 2-3 dager etter at egget har festet seg, opp til flere dager før IKM.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...