Sulosi Skrevet 27. mars 2011 #1 Skrevet 27. mars 2011 Jeg slo på pc`n på fredag og alt var som normalt, tilsynelatende. Jeg koblet opp internett og skulle inn på firefox. Firefox ville ikke starte, heller ikke eksplorer så jeg forsøkte words og de andre programmene men ingen av dem vil starte opp. Jeg forsøkte å slå av maskinen og starte den opp igjen men det hjalp ikke. Så forsøkte jeg å starte den i sikkerhetsmodus men der ble skjermbildet så flytende at jeg ble helt svimmel med tanken på å sitte i flere timer med oppgaver. Noen som vet hvordan jeg kan få fikset dette? Evt hva som er galt?
Heart Skrevet 28. mars 2011 #2 Skrevet 28. mars 2011 Siden maskinen virker i sikkermodus, må det være et program som er installert og som kjører automatisk ved oppstart. Det kan f.eks. være et virus. Har du prøvd å stille tilbake til et tidligere gjenopprettingspunkt? Du får det valget når du starter opp i sikkermodus. Du kan også prøve å kjøre Malwarebytes' Anti-Malware eller SuperAntiSpyware for å se om de finner noe som ikke burde være der. Jeg tror begge to kan kjøres i sikkermodus.
Sulosi Skrevet 28. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 28. mars 2011 Takk, jeg skal forsøke det. Litt rart om det er virus, installerte Bull Guard for ikke så lenge siden.
Sulosi Skrevet 28. mars 2011 Forfatter #5 Skrevet 28. mars 2011 Det kan jeg ikke svare helt 100% på men det burde være ledig, kjøpte pcn i sommer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå