@lfa Skrevet 10. mai 2002 #21 Del Skrevet 10. mai 2002 Hvorfor tror enkelte at det å vaske klær, er noe som stjeler all fritid? Det er faktisk fort gjort å sette på en maskin med klær til vask. Og man må ikke sitte ved siden av å se på, vet dere... Jeg skjønner meg ikke på folk som mener forefallende husarbeid er såå slitsomt og såå tidskrevende? Det er jo bare å lage seg gode rutiner, eller innse det fakta at det faktisk ikke er så veldig tidkrevende... Hilsen ei som liker å ha det rent og ryddig, men som absolutt ikke er fanatiker heller.... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 10. mai 2002 #22 Del Skrevet 10. mai 2002 ...foressten så mener jeg at tenåringer er såpass store at de godt kan hjelpe til med både klesvask og husvask... En tre-åring er det derimot ikke så veldig mye hjelp i.... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Perser* Skrevet 10. mai 2002 #23 Del Skrevet 10. mai 2002 helt enig @lfa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småbarnsmor Skrevet 10. mai 2002 #24 Del Skrevet 10. mai 2002 Håndklær som vi bruker til å tørke oss med etter dusj/bad, går rett i skittentøyet etterpå. Håndklær til ansikt og hender blir byttet ut 1-2 ganger pr uke.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småbarnsmor Skrevet 10. mai 2002 #25 Del Skrevet 10. mai 2002 Turte Vaskemaskinen med håndklær går toppen 1-2 ganger i uken, men for det meste bare 1 gang pr uke til tross for at jeg tar nye håndklær hver gang. Så her går den ikke flere ganger om dagen når det gjelder håndklær.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 10. mai 2002 #26 Del Skrevet 10. mai 2002 Vi har vaskekjeller her vi bor, og ingen egen vaskemaskin. Det betyr at vi prøver å få klemt oss inn en gang i uken, og da tar det faktisk 3-4 timer å vaske. Og det er mange trapper å gå med skittentøyet, og det rene tøyet... Mange av oss bor i blokk vet dere... og ja, jeg ønsker meg egen vaskemaskin, men det går ikke nå.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 10. mai 2002 #27 Del Skrevet 10. mai 2002 Hei Tusenfryd! Det er ikke mange månedene siden jeg bodde som deg! Hadde 5 trapper opp og ned til vaskeriet. Men da hadde vi faktisk ikke noe problem. På 5 timer var hele vasken ferdig. Det er verre når man ikke setter av tid til slike ting. Med 2 voksne som har 2 og 3 jobber hver er det ikke mye vi er hjemme. Setter på en maskin før vi går om morgenen og får tøyet i trommelen før vi legger oss. Kjøkkenet blir vasket mens middagen koker og jeg tørker over do og vask mens ansiktsmasken virker. Hvis dere tror at jeg sitter hjemme og skriver innlegg her på KG så tar dere feil. Er på jobb stort sett hele tiden. En av jobbene mine er av det avslappende slaget. Skjønner dere nå dette med de 2 ekstra timene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 12. mai 2002 #28 Del Skrevet 12. mai 2002 nytt håndkle hver gang. greit nok at jeg er ren når jeg er ferdig med å dusje, men når jeg frotterer kroppen blir jo håndkleet fullt av små hudrester, og om de er aldri så rene er det likevel namnam for bakteriene som koser seg i et fuktig håndkle på det varme badet. samboeren, derimot, skifter 'aldri' håndkle, så jeg hiver hans i skittentøykurven hans et par ganger i uka, ellers blir det bare hengende til det begynner å lukte... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå