Serpica Skrevet 27. mars 2011 #1 Skrevet 27. mars 2011 Jeg er tenkt å søke ved kunsthøgskolen, og ser at det er på tide å få gjort oppgavene som skal sendes inn. Men sitter bom fast. Spesielt den andre oppgaven, jeg forstår ikke hva det bes om... http://www.khib.no/index.php/khib/layout/set/print/Media/03-Studiedokumenter/Soekerinformasjon-2011/Oppgaver-for-soekere-til-fagomraadet-visuell-kommunikasjon-2011 Det står: Visualiser verdighet ved hjelp av "søppel". Hvorfor har de satt "søppel" i hermetegn...? Huff... er det noen her som klarer å tolke oppgaven? Skal en lage et bilde, og bruke søppel?
Jill Skrevet 27. mars 2011 #2 Skrevet 27. mars 2011 Jeg er absolutt ingen kunster, men det første jeg tenkte på når jeg så ordet søppel var gjenbruk eller redesign. Altså at du bruker noe som andre har kastet, og ser på som søppel, men som ved litt miksing og triksing blir noe som viser verdighet. Men hvordan du får inn verdighet har jeg ikke peiling på.
Serpica Skrevet 27. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 27. mars 2011 Jeg er absolutt ingen kunster, men det første jeg tenkte på når jeg så ordet søppel var gjenbruk eller redesign. Altså at du bruker noe som andre har kastet, og ser på som søppel, men som ved litt miksing og triksing blir noe som viser verdighet. Men hvordan du får inn verdighet har jeg ikke peiling på. Ja, kanskje lage noe nytt av noe som en har kastet... og lage et motiv som skal illustrere verdighet... hmm.. vanskelig det her altså. Begynner å lure på om dette er noe for meg i det hele tatt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå