AnonymBruker Skrevet 27. mars 2011 #1 Skrevet 27. mars 2011 Har kjøpt meg noen dritkule høyhælte boots som går litt over ankelen (sånn omtrent der normale strømper slutter), er det "lov" å ha bukser som er trang i beina oppi dem? Hva med å bruke dem til tights eller skjørt? Jeg er veldig i tvil selv, pleier å bruke støvletter til slikt ellers, og med bootcutbukse kommer de liksom ikke helt til sin rett... Og jeg er i 30-årene, dersom alder har noe betydning for hva som er lov eller ikke
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2011 #2 Skrevet 27. mars 2011 Har du bilde av skoene du har kjøpt? Blir kanskje litt lettere å si om det passer eller ikke passer da når man får se skoene.
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2011 #4 Skrevet 27. mars 2011 Jeg har et par boots som ligna på de som du har. Jeg bruker skinny jeans så og si hele tiden, så når jeg bruker sånne sko har jeg buksen oppi. Ser ikke at det er noe problem å ha buksa oppi sånne sko. Skoene syns jo mye mer og det er jo det som er poenget med sånne sko, føler jeg. Er bare å bruke de til tights og skjørt, men pass på at du har noe som dekker rumpa når du bruker tights, ellers så kan det lett se billig ut.
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2011 #5 Skrevet 27. mars 2011 Ta det helt med ro, har jeg tights på skal overdelen rekke nesten ned til midten av låret Takk for innspill! Hilsen TS
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå