AnonymBruker Skrevet 27. mars 2011 #1 Skrevet 27. mars 2011 Hva kan man gjøre for å få de virkelig pene?
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2011 #3 Skrevet 27. mars 2011 Bestille time hos Fred på Jan Thomas salong. Han er en av verdens beste i sitt fag. Jeg har ikke vært der selv, men skal ønske meg til bursdagen Bor ikke i Oslo så det får bli en gang jeg skal til hovedstaden
sinne Skrevet 27. mars 2011 #4 Skrevet 27. mars 2011 Hva kan man gjøre for å få de virkelig pene? hvis du er villig til å legge mye penger i de så vil jeg virkelig anbefale å gå til en som er meget profesjonell , micropigmenter brynene så de får rett form/størrelse og farge til ansiktet ditt, så få en til å vokse de, klipp de hårene som går ovenfor pigmenteringskanten når du børster de oppover ( så slipper de å se buskete ut)
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2011 #5 Skrevet 27. mars 2011 Dersom du må gi de litt mer farge skal du IKKE bruke blyant, men øyenbrynsskygge og kost. Gir et mye bedre resultat. Ikke gjør de for mørke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå