Gå til innhold

Helgeaktiviteter

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva gjør dere i helgene som familier, alle sammen, både foreldre og barn? Må dere finne på noe hver helg sammen som en familie?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det er viktig å bare kunne være hjemme og finne roen en helg, å ikke ha planer hver eneste helg :)

• Liker 1
Skrevet

MÅ ikke finne på noe hele helga, men vi liker å komme oss ut på ivertfall 1 tur om dagen så vi får luftet oss litt. Ungene blir også sure å leie av å gå inne en hel dag.

Ellers bruker vi helgene til å være sammen med venner og deres barn, utflukter, lekeland en gang i ny og ne, besøke familie...

Skrevet

Vi gjør også ting hver for oss i helgene av og til.

AnonymBruker
Skrevet

MÅ ikke finne på noe hele helga, men vi liker å komme oss ut på ivertfall 1 tur om dagen så vi får luftet oss litt. Ungene blir også sure å leie av å gå inne en hel dag.

Ellers bruker vi helgene til å være sammen med venner og deres barn, utflukter, lekeland en gang i ny og ne, besøke familie...

Men holder liksom å leke i hagen når dere er ute? Man må ikke mer enn det?

Skrevet

Klart det held å leike ute i hagen? :overrasket:

Viss ungane krev leikeland kvar helg, er det foreldra som har lagt opp til det...

Eg brukar å ta med ungane ein eller anna plass i alle fall på lørdagar. Ofte blir det ein tur til byen med bibliotek og kafébesøk. No i vinter har det blitt ein del turar til akebakken i nabolaget. Elles drar me på besøk til vener og familie, drar til ein leikeplass i nærleiken eller berre leiker ute i hagen. Leikeland har me vore på ein gong, trur eg. Det er dyrt, og eg likar ikkje å vere åleine med to ungar under 3 år på eit sånt sted. Ganske uoversiktleg. Ungane likar godt å dra i svømmehallen, men sida eg er åleine med dei, er eg avhengig av å ha med ein vaksen til, så det blir ikkje så ofte.

Skrevet

Forresten går ikkje mine ungar i barnehage. Difor tykkjer eg det er viktig at dei får litt aktivitetar. For barnehageungar meiner eg at det er mindre viktig. Trur barnehageungar som har full veke i bhg, har godt av berre å vere heime og ta det med ro i helgene, vere saman med foreldre og anna familie, og leik inne og ute.

Skrevet

Vi bruker helgene til å pleie omgang med venner og familie. Bruker mye tid på barnet vårt, baker sammen, tilbringer noen timer på biblioteket stort sett hver helg, er en del ute i skogen med andre barnefamilier og har ofte lunsjbesøk i helgene. Vi prioriterer familietid siden hverdagene er hektiske.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...