AnonymBruker Skrevet 27. mars 2011 #1 Skrevet 27. mars 2011 Nå trenger jeg mest at noen forteller meg at jeg er teit, tror jeg. :gjeiper: Jeg har lyst til å begynne å jogge. Er ikke så godt trent, og vil dermed bli ganske sliten til å begynne med, regner jeg med. Problemet er at jeg bor midt i tjukkeste Oslo, og jeg kvier meg litt for å skulle drive og jogge ned gater hvor det er folk som går... Noe som er teit, for jeg treffer jo egentlig stadig på joggere i området, og jeg reagerer aldri på dem. Jeg ser for meg at jeg kommer til å bli mye mer anpusten enn alle disse andre, og at folk kommer til å skjønne hvor utrent jeg er. Jeg har en ganske stram tidsplan, så det er liksom ikke noe alternativ å ta buss eller bane til et annet sted for å jogge heller. Kan noen bare fortelle meg at jeg er på bærtur og at jeg ikke kommer til å bli ledd av?
LilleMink Skrevet 27. mars 2011 #2 Skrevet 27. mars 2011 Tror folk har nok med seg selv jeg:) Jeg hadde ikke tenkt noe på det hvis det kom en person joggende som var veldig anpusten. For alt jeg vet kunne denne personen ha løpt langt og at det var grunnen til at han/hun var anpusten. Begynn med å bytte på å løpe og gå i starten, så merker du at du orker å jogge lenger og lenger etterhvert:)
Vera Vinge Skrevet 27. mars 2011 #3 Skrevet 27. mars 2011 Det skal nok veldig mye til for at noen legger merke til deg som jogger (da snakker vi vel om personer som ser ut som de holder på å dø, eller folk i veldig unormalt treningstøy e.l). Du er jo også fort forbi folk du treffer. Den grad folk legger merke til deg, handler det vel heller om at de får dårlig samvittighet for at de selv bare er støttemedlemmer på sats eller noe når de ser deg komme løpende. En annen sak er hvor godt det er for beina dine å løpe mye på asfalt, men det kjenner du vel selv, om det blir for hardt i lengden. Bare husk godt fottøy.
-Fisken- Skrevet 27. mars 2011 #4 Skrevet 27. mars 2011 Hvis jeg møter en jogger som virker "i dårlig form", tenker jeg; godt jobba! Det å ta på seg joggeskoene er første steget 1
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 27. mars 2011 #5 Skrevet 27. mars 2011 Jeg bryr meg virkelig ikke om joggere. Folk ser ikke mer på meg enn på andre, når jeg drasser meg gjennom Bergen sentrum - råd i trynet, svett og pustende. Hva de TENKER kan jeg selvsagt ikke vite
Ethereal Skrevet 27. mars 2011 #6 Skrevet 27. mars 2011 Jeg bor også i Oslo, og reagerer bare positivt når jeg møter jogger, uansett hvor andpuste de er. Du vet jo selv hvor mange joggere det er i Olso. Du kommer bare til å bli en av dem! Selv jogger jeg ute, og er nok i litt dårligere form enn mange av de andre joggerne, men man må jo øve for å bli mestern!
Gjest Rampunge Skrevet 27. mars 2011 #7 Skrevet 27. mars 2011 Hvis jeg møter en jogger som virker "i dårlig form", tenker jeg; godt jobba! Det å ta på seg joggeskoene er første steget Godt poeng! Skal vente til frosten gir seg. Er så himla glatt på kveldstid her, men inspirerende ord.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå