Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

verste sminketabber jeg ser er overnappede bryn,ofte tegnet opp med øyenbryns penn eller kajal med alt for mørk farge

Feil farge på foundation:/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Feil farge på foundation og solpudder i hele trynet, kombinert med lyserosa lipgloss...

• Liker 3
Skrevet

Overlessede fjortisjenter med masse masse sminke og skjolder på siden av ansiktet og nedover halsen.

Skrevet

Feil farge på foundation, altfor sterkt tegnede øyebryn, øyenskygge i en helt vill farge som er lagt på veldig slurvete

Skrevet

For mye solpudder. Det bør ringe en bjelle når fargen i kinnene er dramatisk mørkere enn fargen på leppene (av en eller annen grunn kommer overdreven solpudderbruk ofte sammen med veldig lyse lepper).

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

ja,solpudder gnidd rundt i hele fjeset,pudrer seg flere ganger om dagen for de blir blank i ansiktet,til slutt ser grå oransje ut i ansiktet,rett å slett skitten..huff å huff

Gjest Harriet
Skrevet (endret)

For mye sminke og da spesielt bruk av svart eyeliner under øynene i dagslys ... det er ikke pent.

Endret av Harriet
Skrevet

foundation-tabber!

Skrevet

Enig i det som har blitt nevnt til nå. For å legge til noe: Synlig lipliner.

Skrevet

Feil farge på rouge kan se helt merkelig ut også..for uten om man skal på 80 talls party ser det ikke særlig bra ut å se oransj ut i ansiktet med rosa kinn.. :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

verste sminketabber jeg ser er overnappede bryn,ofte tegnet opp med øyenbryns penn eller kajal med alt for mørk farge

Feil farge på foundation:/

Det var akkurat det jeg hadde tenkt å skrive også :)

Det var en periode der det var veldig stort fokus på at folk ikke var flinke nok til å tone ut foundation/pudderet rundt kjeveområdet, så folk har blitt flinkere på det. Men likevel er det mange som har feil farge på foundation/pudder, og sminker seg alt for gult eller oransje.

I tillegg har det også vært økt fokus på overnappede øyenbryn, som har endt i mange tilfeller at folk bare pøser på med øyenbrynspenn/øyenbrynsfarge i alt for mørk farge. Folk kan være helt platinablonde, og likevel komme med ravnsvarte øyenbryn. Og de blir i det store og hele alt for markerte.

Jennifer Lopez har nydelige øyenbryn, som regel. Folk må lære seg at de ikke skal være for tynne, men heller ikke altfor markerte.

Jeg har fra naturens side nesten helt svart hår, og HELT svarte øyendbryn, og jeg stresser med å tone de NED. Og så ser jeg andre med lysebrunt/blondt hår, som fyller på med svart kajal i brynene. Huff!!!!

Her har klikk.no skrevet en artikkel om vanlige sminkefeil:

Min lenke

Skrevet

Brunt/oransje ansikt og kritthvit hals.

• Liker 1
Skrevet

Og spider-eyes! Må virkelig ikke glemme det.

Skrevet

Så mye solpudder at man ser rød/oransje ut, foundation på leppene med lipgloss over, øyenbryn som er tegnet på med mørk kajal, for mye eyeliner, hvit på halsen, brun i trynet og de som har prøvd seg på sotede øyne men ikke fikk det til!

Gjest Smurfiine
Skrevet

1. Orange founddation i ansiktet, og ikkeno på halsen.. Kjempe pent med tydelig skille... eh..

2. Svarte, tynne, påtegnede bryn!

3. Fjortis beige lepper ( kan funke som en nude leppestift, men ikke på en fjortis med ti tonn brunkrem ;) )

4. Orange/grønn/gul øyenskygge.... Er ikke mange som kler det ;)

Skrevet (endret)

slettet

Endret av soffapute
AnonymBruker
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes at mørke, markerte bryn på blondiner kan være stilig så lenge brynene er pene. Det kan understreke en litt rocka stil som kan være vanskelig å få til med blondt hår. Hun her, f.eks, synes jeg ser flott ut.

Men det er en forskjell på de med sånne bryn og de med bryn som rett og slett er stygge (nappet for tynt, påtegnet rart).

Det "verste" jeg ser er feil foundation i ansiktet og hvit hals/hårfeste.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes at mørke, markerte bryn på blondiner kan være stilig så lenge brynene er pene. Det kan understreke en litt rocka stil som kan være vanskelig å få til med blondt hår. Hun her, f.eks, synes jeg ser flott ut.

Men det er en forskjell på de med sånne bryn og de med bryn som rett og slett er stygge (nappet for tynt, påtegnet rart).

Det "verste" jeg ser er feil foundation i ansiktet og hvit hals/hårfeste.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...