Gjest pooh Skrevet 1. november 2003 #21 Del Skrevet 1. november 2003 Gratulerer så masse.Det er vel ingen ting som er bedre enn å få en slik ærklæring av den man elsker.lykke til med planleggningen. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 1. november 2003 #22 Del Skrevet 1. november 2003 Gratulerer kjempemye!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piñacolada Skrevet 1. november 2003 #23 Del Skrevet 1. november 2003 Grattis, grattis!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jea Skrevet 1. november 2003 #24 Del Skrevet 1. november 2003 GRATTIS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 1. november 2003 #25 Del Skrevet 1. november 2003 Gratulerer så masse Hørtes ut som et herlig frieri Har dere satt dato eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 1. november 2003 #26 Del Skrevet 1. november 2003 Gratulerer ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snorkie Skrevet 1. november 2003 #27 Del Skrevet 1. november 2003 Gratulerer med friere og forlovelse :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 1. november 2003 #28 Del Skrevet 1. november 2003 Gratulerer!!! Så herlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 1. november 2003 #29 Del Skrevet 1. november 2003 Gratulerer så mye, kjære, kjære Skusla!!! Jeg er helt sjelven og rørt etter å ha lest om frieriet...Fikk ikke sove i natt engang jeg, etter jeg fikk høre om herligheten! Jeg ønsker dere all mulig lykke, vennen - og venter spent på å høre om bryllupsplanene!!! Du går en vidunderlig tid i møte - nyyyyt den!!! Kjempeklem fra Kverula Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 1. november 2003 #30 Del Skrevet 1. november 2003 Gratulerer, Skusla! Glad på dine vegne! Klem, Mie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 1. november 2003 #31 Del Skrevet 1. november 2003 Heldiggris... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 1. november 2003 #32 Del Skrevet 1. november 2003 GRATULERER!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ringblomst Skrevet 2. november 2003 #33 Del Skrevet 2. november 2003 Gratulerer så mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 2. november 2003 #34 Del Skrevet 2. november 2003 Har sagt det før, og jeg sier det igjen : GRATULERER SÅ MYE VENNEN :D Kjempekos å høre : - ) Var nesten så tårene trilla hos meg da jeg fikk greie på det og Kooos dere med planlegging og brudekjoleprøving :kgsmil: Klemme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 2. november 2003 #35 Del Skrevet 2. november 2003 Grattis så mye!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 2. november 2003 #36 Del Skrevet 2. november 2003 Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indianlady Skrevet 2. november 2003 #37 Del Skrevet 2. november 2003 Gratulerer så mye fra meg :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå