Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Etter å ha sverget til mine vannavstøtende tursko i alle år, har jeg nå innsett at jeg ikke slipper unna gummistøvler, trenger det på jobb. Siden jeg ikke har brukt det på innmari lenge husker jeg heller ikke hvordan de bør sitte på foten. Jeg bestilte et par på nett, men de virker litt romslige. Passer nok fint på kalde dager når jeg bruker tykke ullsokker, men noe "slarkent" uten.

Er jeg garantert blemmer om støvelen er litt for stor? Finnes det noe smarte greier man kan bruke i støvlene for at de skal sitte bedre?

Ja, godt mulig jeg spør dumt, men er man ikke støvelvant, så må det bare til.

Endret av Askael
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, tykke ullsokker... uten så er det umulig å gå, hele foten rister inni der, og får blemmer og sår. Ellers så må du stappe med papir eller noe.

Ps, i gummistøvler, er det greit å bestille i et par størrelser mindre enn man trenger om en ikke skal ha tykke sokker og slikt alltid :)

• Liker 1
Skrevet

Ja jeg hadde en mistanke om at jeg hadde bomma der. Da pakker jeg ned og ber om en størrelse mindre. Har jo tros alt håp og tro om at det ikke skal være svinkaldt størsteparten av året. :sjenert:

AnonymBruker
Skrevet

Det blir sikkert best for deg. Jeg er str 38, og skikkelige støvler med vernetå i str 38, men egentlig er de mer 40. Og siden jeg kun bruker de om høst og vinter, så kan jeg trygt stappe ned i gode tykke sokker uten at det strammer heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...