AnAngel Skrevet 27. mars 2011 #1 Skrevet 27. mars 2011 Jeg har kjøpt meg en ny printer, men jeg får den ikke til å fungere... Alt ser ut til å være installert riktig, skriveren kommer også opp når jeg ser i programmene mine. Men når jwg prøver å skrive ut noe, vises skriveren nede på oppgavelinjen. Når jeg klikker på skriveren står det "skriver ikke tilgjengelig" ... Noen som har peil på hva som er galt?
Henkie Skrevet 27. mars 2011 #2 Skrevet 27. mars 2011 Jeg har kjøpt meg en ny printer, men jeg får den ikke til å fungere... Alt ser ut til å være installert riktig, skriveren kommer også opp når jeg ser i programmene mine. Men når jwg prøver å skrive ut noe, vises skriveren nede på oppgavelinjen. Når jeg klikker på skriveren står det "skriver ikke tilgjengelig" ... Noen som har peil på hva som er galt? I utgangspunktet høres det ut som skriveren ikke er på, eller tilkoblet men det har du sikkert sjekket. Veldig ofte, når man spør om tekniske spørsmål, er det en lurt å skrive hvilken skriver type/merke/modell det gjelder, samt hvilken Mac og OS versjon det dreier seg om. Da blir det lettere å hjelpe
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2011 #3 Skrevet 27. mars 2011 hvilket MAC os operativsystem har du? Og hvilken skriver?
AnAngel Skrevet 27. mars 2011 Forfatter #4 Skrevet 27. mars 2011 Skriveren er slått på, ja Skriveren er en canon pixma MP495 og versjonen er Mac OS X Snow Leopard.
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2011 #5 Skrevet 28. mars 2011 Jeg har kjøpt meg en ny printer, men jeg får den ikke til å fungere... Alt ser ut til å være installert riktig, skriveren kommer også opp når jeg ser i programmene mine. Men når jwg prøver å skrive ut noe, vises skriveren nede på oppgavelinjen. Når jeg klikker på skriveren står det "skriver ikke tilgjengelig" ... Noen som har peil på hva som er galt? Her er en diskusjon om en med samme problem. Han finner ut av det. Les mer HER
AnAngel Skrevet 30. mars 2011 Forfatter #6 Skrevet 30. mars 2011 Takk Anonym Dessverre fant jeg ingen hjelp der, litt vanskelig siden det var på engelsk :gjeiper: lastet ned et program, men fortsatt funker ikke skriveren Ser at scanneren virker og å kopiere, men utskrift - niks Noen flere som har noen glupe tips?
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 30. mars 2011 #7 Skrevet 30. mars 2011 Sikker på at du velger riktig skriver når du skal skrive ut?
Henkie Skrevet 30. mars 2011 #8 Skrevet 30. mars 2011 ...og du har forsøkt omstart både på Mac og skriver?
AnAngel Skrevet 30. mars 2011 Forfatter #9 Skrevet 30. mars 2011 Jada, det er den eneste skriveren som kommer opp.. Har også forsøkt omstar av både MAC og skriver, men niks og nei..
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 30. mars 2011 #10 Skrevet 30. mars 2011 Har du innstallert printeren? Er det samme greia uansett hva du forsøker å skrive ut, enten det er fra word, internett eller pdf?
Nalla Skrevet 30. mars 2011 #11 Skrevet 30. mars 2011 Finner du skriveren når du går inn på Systemvalg -> Utskrift og faks ? Den skal ligge der. Om den gjør det kan du åpne "Valg og forbruksmateriell" og inn på fanen som heter "Verktøy" og så kan du derifra prøve å skrive ut en testside. Du kan også prøve å ta en programvareoppdatering.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå