Gjest Gjest Skrevet 25. juni 2011 #41 Skrevet 25. juni 2011 Ingenting er feil hvis både han og hun synes er med. Ikke vær så fordømmende. Vil han slikke sæd fra puppene hennes må det være greit for dere, selv om dere ikke ville gjort det selv. 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2011 #42 Skrevet 25. juni 2011 Tok loaden over ansiktet, og så slikket han det av meg. Det var gøy det 1
Ibanez Skrevet 25. juni 2011 #43 Skrevet 25. juni 2011 Skrevet i går, 23:54 Ingenting er feil hvis både han og hun synes er med. Ikke vær så fordømmende. Vil han slikke sæd fra puppene hennes må det være greit for dere, selv om dere ikke ville gjort det selv. Signerer dette. Så bra TS
Gjest Gjest Skrevet 25. juni 2011 #44 Skrevet 25. juni 2011 Jeg spiser min egen sæd i blant. Liker å sprute på dama, gjerne over rumpa, for så å slikke det opp etterpå. Deler gjerne det siste jeg slikker opp med dama. Hun tenner enormt bare på tanken av at jeg gjør det. Stå på, om det faller i smak blir det garantert en ekstra spiss på sexlivet. Om det ikke faller i smak, vel, da har dere prøvd. Jeg mener livet er for kort til ikke å prøve det man har lyst til. Er det noe man er nysgjerrig på, prøv. Man har som regel ikke noe å tape på det så lenge begge er enige om å prøve.
Gjest Gjest Skrevet 26. juni 2011 #45 Skrevet 26. juni 2011 All tenning forsvinner etter utløsning. Jeg syns det i heletatt er ekkelt å kysse dama og at hun er oppå meg etter orgasme. eneste jeg har lyst til da er å løpe min vei, så det der klarer du ikke. Skal du få han til å spise sin egen sperm (hvorfor i helvete vil du det anyway??) må han sprute litt uten å komme. Hender at jeg lekker litt jeg også uten å tømme meg helt, og da er jeg fortsatt like opphisset. Der trikset ligger. Men elsker du han lar du han være i fred etter utløsning, da all avtenning har forsvunnet og alt av intimitet er direkte lidelig og på grensen til voldtekt. Dere aner ikke hvor ille det er å ha en naken kropp mot seg når man ikke er tent.
Gjest CC Skrevet 26. juni 2011 #46 Skrevet 26. juni 2011 Noen ideer om hvordan jeg skal få mannen min til å spise sin egen sperm? Han har lyst, men mister alltid motet med en gang han har sprutet. Få ham til å love dyrt og hellig før han spruter. Riset bak speilet er sexnekt i to uker om han ikke holder det han lover. Han må begynne å slikke med en gang han har sprutet; venter du 10 sekunder er det for sent. Lykke til! Det er utrolig sexy å se mannen sin slikke i seg sæden fra brystene :o)
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2011 #47 Skrevet 26. juni 2011 Typen min er også helt giret på å smake sin egen sæd, men når jeg tvang han til å slikke meg og satt meg oppå han så han fikk slikke det som rant ut, så synes han plutselig at det ikke var noe god smak :gjeiper: Og nå maser han om at han vil gjøre det igjen ???Hva er greia liksom? Han sa jo han ikke likte det??? Er det kun når han er kåt han vil det og når han har sprutet så er han ikke opphisset og vil det ikke lengre? Hadde også en ex som elsket å smake på sin egen sæd. Jeg tok det alltid i munnen og råklinte med han etterpå og gav han litt. Det likte han godt :=) Uh, hvis du har smakt det selv så vet du det ikke er godt?
Gjest rofors Skrevet 26. juni 2011 #48 Skrevet 26. juni 2011 Samboeren min pleier å tømme meg i et glass, og så blander hun ut spermen med baileys. Dette må jeg drikke mens hun koser seg med en sigarett. Når glasset er tomt er jeg alltid klar for en ny runde. Hun elsker dette.
Gjest HunterLady Skrevet 26. juni 2011 #49 Skrevet 26. juni 2011 Samboeren min pleier å tømme meg i et glass, og så blander hun ut spermen med baileys. Dette må jeg drikke mens hun koser seg med en sigarett. Når glasset er tomt er jeg alltid klar for en ny runde. Hun elsker dette. Anbefaler deg å sprute i et shotteglass og styrte det bart. Såååå mye bedre!
Gjest HunterLady Skrevet 26. juni 2011 #50 Skrevet 26. juni 2011 For øvrig hadde jeg blitt avtent om typen skulle drikke/spise sin egen sperm hver gang. Helt greit at han smaker (han har aldri gjort det, så jeg vil at han skal smake på seg selv i det minste), men tror jeg hadde sett på han som mindre maskulin om han skulle begynne å lepje i seg mannesafter. 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2011 #51 Skrevet 26. juni 2011 For øvrig hadde jeg blitt avtent om typen skulle drikke/spise sin egen sperm hver gang. Helt greit at han smaker (han har aldri gjort det, så jeg vil at han skal smake på seg selv i det minste), men tror jeg hadde sett på han som mindre maskulin om han skulle begynne å lepje i seg mannesafter. Enig med deg der ja. Helt klart for homofilt. 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2011 #52 Skrevet 26. juni 2011 Personlig så drømmer jeg om å sprute over rumpehullet for så og slikke det opp for så igjen tungekysse med dama. Har aldri gjort det, men helt klart en nasty fantasi jeg tenner på. Hva syntes dere om det?
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2011 #53 Skrevet 26. juni 2011 Personlig så drømmer jeg om å sprute over rumpehullet for så og slikke det opp for så igjen tungekysse med dama. Har aldri gjort det, men helt klart en nasty fantasi jeg tenner på. Hva syntes dere om det? Joa, det er vel nusselig. <3
Gjest Mann 30 Skrevet 27. juni 2011 #54 Skrevet 27. juni 2011 Alle har vel lyst å få sperm sprutet i munnen. Vi fikk en ekstra type med. Bare mega. Sandwich. Dobbelt så mange sprut osv. Og problemet til mannen min. Mistet lysten til å få sperm i munnen, når han kom. Hva er problemet? Vi har da en mann til. Nå deler vi begge på han, når han kommer. Mye varm herlig sperma i munnen på begge. Ogs så kliner vi med spermen i munnen. Herlig. Det finnes en løsning på alt. Enig. Sugde kompis i 14-års-alderen. Ikke noe særlig, første gangen. Men andre og 3 gangen ble det bare herligere. Fikk dame og det ble ikke noe mer. Men kunne vel tenkt en reprise a la den beskrevet over her. Kysser damen med min gugge i munnen hennes, men blir liksom ikke det samme rett etter at man har kommet. Bedre med en annens manns stenharde i munnen, mens den kommer. Det husker jeg var godt.
Gjest Gjest Skrevet 24. juli 2011 #55 Skrevet 24. juli 2011 Greia er vel at det er veldig tabu og veldig spennende å slikke i seg min egen sæd, helt til rett etter at det har gått. Derfor er jeg veldig kjapp med å gjøre det, men en gang spruten har kommet. Kona mi ber meg om dette regelmessig. I perioder får jeg kun lov å komme hvis jeg slikker rent etter meg, og da får jeg et lite dilemma: Skal jeg sprute ofte/lite eller sjeldent/mye? Har jeg gått en uke uten orgasme spruter jeg ganske mye. Da sliter jeg litt med å slikke opp alt.
Gjest HunterLady Skrevet 24. juli 2011 #56 Skrevet 24. juli 2011 Greia er vel at det er veldig tabu og veldig spennende å slikke i seg min egen sæd, helt til rett etter at det har gått. Derfor er jeg veldig kjapp med å gjøre det, men en gang spruten har kommet. Kona mi ber meg om dette regelmessig. I perioder får jeg kun lov å komme hvis jeg slikker rent etter meg, og da får jeg et lite dilemma: Skal jeg sprute ofte/lite eller sjeldent/mye? Har jeg gått en uke uten orgasme spruter jeg ganske mye. Da sliter jeg litt med å slikke opp alt. Synes du ikke det er litt ekkelt? Eller synes du hele scenarioet er så tennende at du digger smaken av deg selv?
Gjest Gjest Skrevet 24. juli 2011 #57 Skrevet 24. juli 2011 Synes du ikke det er litt ekkelt? Eller synes du hele scenarioet er så tennende at du digger smaken av deg selv? Jo, det er ekkelt, men først etter at jeg har sprutet, for da er tenningen ganske fort borte. Men jeg (og kona) egger meg opp til oppgaven i forkant, slik at jeg får gjennomført det. Spenningen forsvinner hvis jeg vet at jeg slipper unna. De gangene jeg ikke har gjennomført det jeg har lovet har jeg måttet vente lenge på sex.
Gjest Bjørn Skrevet 28. juli 2011 #58 Skrevet 28. juli 2011 Handler vel bare om å være høflig? Egen kugge du har sprøytet utover dama, er da ikke i det minste farlig. Klart lysten til sex dabber av for meg som mann, etter jeg har sprutet, men dama er da fortsatt kåt. Og kan jeg glede henne med å slikke det opp, blir hun glad. Blir hun glad, liker hun meg bedre. Vinn/vinn dette. Rimelig egoistisk å ikke ta sæden i munnen, når man forventer dama skal gjøre det. Enig?
Gjest Benedicte Skrevet 1. august 2011 #59 Skrevet 1. august 2011 Handler vel bare om å være høflig? Egen kugge du har sprøytet utover dama, er da ikke i det minste farlig. Klart lysten til sex dabber av for meg som mann, etter jeg har sprutet, men dama er da fortsatt kåt. Og kan jeg glede henne med å slikke det opp, blir hun glad. Blir hun glad, liker hun meg bedre. Vinn/vinn dette. Rimelig egoistisk å ikke ta sæden i munnen, når man forventer dama skal gjøre det. Enig? Enklere kan det vel ikke sies. Kan du spise kjøttkaker, kan du slikke i deg litt av din egen sæd også. OK "tenningen borte", men hvilken tenning har du på kjøttkaker da? Jeg tror mannen min LIKER meg, han gjør det alltid, etter at jeg bare hintet litt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå