Gå til innhold

Spise egen sperm

Fremhevede innlegg

Gjest SnakeOil
Skrevet

Men hva f.....SPISE?????

SPISER du milkshake?

Drikke, eller slikke, svelge, ja.....men spise????

Høres pokker ta meg ut som man skal sitte der med kniv og gaffel. :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette kan eg ikke forstå vitsen med... Hvorfor skal du absolutt ha han til å gjøre det? Å æsj kor nesty! Eg ville aldri smakt på sæd selv om eg er jente!!! Så eg ville aldri villet at kjæresten min skal svelge sitt eget heller... Synes synd på han når han STAKAR må smake på "safta" mi!!! Æsj!!!

Gjest Caroline
Skrevet

Alle har vel lyst å få sperm sprutet i munnen.

Vi fikk en ekstra type med. Bare mega. Sandwich. Dobbelt så mange sprut osv.

Og problemet til mannen min. Mistet lysten til å få sperm i munnen, når han kom.

Hva er problemet?

Vi har da en mann til. Nå deler vi begge på han, når han kommer.

Mye varm herlig sperma i munnen på begge. Ogs så kliner vi med spermen i munnen.

Herlig.

Det finnes en løsning på alt.

Skrevet

Synes det høres ut som en hod ide. Har selv prøvd etter suging og kuss med min sperm. Fikk lyst på mere!

Skrevet

Noen ideer om hvordan jeg skal få mannen min til å spise sin egen sperm? Han har lyst, men mister alltid motet med en gang han har sprutet.

Slik:

Natural Harvest :fnise:

Skrevet
Noen ideer om hvordan jeg skal få mannen min til å spise sin egen sperm? Han har lyst, men mister alltid motet med en gang han har sprutet.

Dette skjønner jeg ikke. Hvis han har lyst, hva er det som hindrer ham? Det er jo ikke akkurat slik at han skal kaste seg ut fra et hustak... Det er jo bare hans egen gugge.

Skrevet
Jepp. Man må ikke komme for å sprute ser du.

Jasså? Fortell.

Skrevet

Jasså? Fortell.

Sprut og orgasme er to forskjellige ting. Det er bare at de vanligvis inntreffer samtidig (skjønt orgasmen varer lenger enn spruten). Den enkleste måten å ejakulere uten orgasme er å stoppe når man har passert "the point of no return". Dette medfører i en ødelagt orgasme: man pumper ut sæd (ikke like hardt som ved en orgasme, men dog), men orgasmen uteblir. Enkelte kvinner i femdom-forhold gjør dette som en slags orgasme-kontroll. Det tar like lang tid å bygge opp til neste sprut som med en vanlig orgasme, men man er fullstendig utilfredsstilt.

AnonymBruker
Skrevet

Samboer hadde veldig lyst til å sprute meg på ansiktet. Gjorde dealen at det var greit så lenge han SLIKKET det av meg etterpå. Han spiste sin egen sæd :) Det var en positiv engangsgreie for oss begge.

Gjest Jente 18
Skrevet

Jeg skjønner godt at han synes det er tennende. Jeg synes også det er tennende å smake på meg selv nå og da når jeg er med flørten min, og flørten min elsker å se på det! :sengekos:

Om jeg hadde tent like mye å se han smake på sin egen sæd vet jeg ikke, har ikke prøvd det enda. Men synes nå enhver mann burde smake på sin egen sæd så de i det hele tatt hva de tilbyr oss jenter på godt og vondt. ;)

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Typen min er også helt giret på å smake sin egen sæd, men når jeg tvang han til å slikke meg og satt meg oppå han så han fikk slikke det som rant ut, så synes han plutselig at det ikke var noe god smak :gjeiper:

Og nå maser han om at han vil gjøre det igjen ???Hva er greia liksom?

Han sa jo han ikke likte det???

Er det kun når han er kåt han vil det og når han har sprutet så er han ikke opphisset og vil det ikke lengre?

Hadde også en ex som elsket å smake på sin egen sæd. Jeg tok det alltid i munnen og råklinte med han etterpå og gav han litt. Det likte han godt :=)

• Liker 1
Skrevet

Du får ta tak i hodet på mannen da og instruere han når han har kommet. :goodbye:

Skrevet

Enkelt. Han ligger på ryggen, du presser bena hans over hode og løfter opp rompa hans, da dingler kukken hans rett over ansiktet hans. Viktig at du tar kontroll og ronker kukken og sikter på ansiktet hans. Det har jeg gjort mange ganger og jeg digger det.

Gjest mann på 45
Skrevet

Sprut og orgasme er to forskjellige ting.

Komme og sprut var det du snakket om.

Du har fåt med deg at komme antakelig kommer fra "cum"?

Skrevet

Komme og sprut var det du snakket om.

Du har fåt med deg at komme antakelig kommer fra "cum"?

Å komme vil si å nå klimaks, med eller uten sprut. Kvinner kommer de, også, selv om det ikke er snakk om sprutorgasmer. Du er klar over at "cum" er både verb og substantiv, ja? Substantivet refererer i de fleste tilfeller til ejakulat (men kan også referere til orgasme, f.eks. "a good cum"). Verbet refererer imidlertid til klimaks, og jeg har ennå ikke hørt noen bruke "cum" om det å ejakulere uten orgasme. Om dette gjøres med vilje kalles det gjerne "milking".

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor i alle dager vil han spise sin egen sperm? :/

han kan jo runke på slutten og lene hode over, så spruter det nok litt inn i munnen..

Skrevet

Forstår de som mister lysten etter at det "har gått". Har det litt på samme måten selv, men slikker jevnlig spruten fra konas pupper. Har faktisk planer om å gjøre det akkurat i kveld. Hos oss er det slik at hun truer med sexnekt i to til tre uker om jeg ikke slikker opp etter meg når jeg har sagt at jeg skal. Og etter to til tre uker tar vi opp tråden der vi slapp, med sprengfull pung og sykt mye å gjøre rent.

• 3 uker senere...
Gjest Benedicte
Skrevet

Forstår de som mister lysten etter at det "har gått". Har det litt på samme måten selv, men slikker jevnlig spruten fra konas pupper. Har faktisk planer om å gjøre det akkurat i kveld. Hos oss er det slik at hun truer med sexnekt i to til tre uker om jeg ikke slikker opp etter meg når jeg har sagt at jeg skal. Og etter to til tre uker tar vi opp tråden der vi slapp, med sprengfull pung og sykt mye å gjøre rent.

Sånn skal det være.

Må da rydde opp etter seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...