Gå til innhold

Spise egen sperm

Fremhevede innlegg

Gjest Slikekpott
Skrevet

Noen ideer om hvordan jeg skal få mannen min til å spise sin egen sperm? Han har lyst, men mister alltid motet med en gang han har sprutet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvorfor skal du få han til å spise sperm?

Gjest Gjest
Skrevet

Har det på samme måten,jeg har så lyst å slikke kona etter jeg har sprutet i henne.

Gjest Lacus
Skrevet (endret)

La han sprute i munnen din og kyss han før du svelger ned/spytter ut?

Endret av Lacus
  • Liker 3
Gjest Monica
Skrevet

Skulle bare mangle at ikke gutta også skal måtte smake litt. Finn èn mann som ikke vil at vi skal svelge...

Gjest Lacus
Skrevet (endret)

Skulle bare mangle at ikke gutta også skal måtte smake litt. Finn èn mann som ikke vil at vi skal svelge...

De veier jo opp for det me å slikke oss da. De må jo slikke i seg våres safter.

Endret av Lacus
Gjest Slikkepott
Skrevet

Kanskje det bare er noe han tenner på, uten å egentlig ha lyst? Men jeg skulle like å se at han våget, om så bare for å vite hvordan det smaker. Men det ser ut som om han mister lysten så snart opphisselsen er borte.

Går det an å ta vare på noe til neste gang han vil, slik at han kan smake mens han fortsatt er opphisset?

Noe jeg kan bruke som pressmiddel?

Det er litt morsomt, for jeg tror han egentlig har lyst.

Gjest Lena22
Skrevet

Eksen min hadde dette problemet.

det han gjorde var å runke så han spurta, men ikke kom. Om dere skjønner.. Og da var det bare å sleike det i seg :)

Skrevet

det han gjorde var å runke så han spurta, men ikke kom. Om dere skjønner.. Og da var det bare å sleike det i seg :)

"Problem"?

Gjest Chrizzy
Skrevet

Spruta, men ikke kom? Det var nytt for meg :ler:

• Liker 1
Skrevet

Seriøst? Jeg syns detta hørtes litt ekkelt ut jeg.. hadde ikke blitt tent om typen skulle smake på sine egne greier, heller stikk motsatt. Men for all del - hver sin smak ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Dette er vel kjent stoff. Hvis du holder igjen rett før utløsning vil du sprute, men beholde stivhet og lyst. Lena22 vet hva hun snakker om.

• Liker 1
Skrevet

Noen ideer om hvordan jeg skal få mannen min til å spise sin egen sperm? Han har lyst, men mister alltid motet med en gang han har sprutet.

unnskyld meg,men dette var vel bare kvalmt.hvorfor i alle dager skal han gjøre det?

hva er pointet liksom.

Gjest Johan
Skrevet

Synes det er litt linky, og spendende.

Du kan sette bind for øyene på han, og suge han til han kommer i munnen din.

Så kysse han og la han få satsen.

Hørtes det fint ut.

Gjest Johan
Skrevet

Eller var det meningen at han skulle manne seg opp til å gjøre det selv.

Skrevet

dette blir for dumt!

Skrevet

minst to muligheter her: ta spruten i munn og kyss mannen før du svelger, eller la ha sprute i deg, før han så begynner å slikke fitta di. Personlig liker jeg å gjøre begge deler;)

Skrevet

Det er ikke alle fantasier som skal realiseres, og særlig ikke under noen form for press. Det kan snu seg og bli et turnoff i stedet for noe pirrende.

Gjest Lena22
Skrevet

Spruta, men ikke kom? Det var nytt for meg :ler:

Jepp. Man må ikke komme for å sprute ser du.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...