Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har bestemt meg for å ha slør til brudekjolen min. Ser på budsjettet vårt idag, og der har vi ikkje satt opp pris på slør. Nokon som har ca pris på eit slør med blonder? Prøvde å søke litt. Finn slør, men ikkje pris på dei.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det kommer helt an på kvalitet, lengde, hvor du skal kjøpe det ++ Du kan finne billigere slør på f.eks ebay, alt fra 150 kr og oppover.. Om du skal kjøpe i salong så er det vel 1000 kr og oppover for slør, men med blonder så tror jeg fort du må opp i 1500-2000 i brudesalong..

Skrevet

Hvis du vil ha slør med blonder så er det mye dyrere enn andre slør, kan lett koste 4000,-

Skrevet

Et skikkelig blondeslør fra brudesalong koster nok mellom 2-4000kr, men det kommer selvfølgelig an på kvaliteten.

Jeg har et tolags slør i mykt tyll som når meg til starten av rumpen, og det kostet 1000kr.

Skrevet

Tusen takk for svar. Då har eg ein viss peiling.

Kunne lett kjøpt brukt, men finn ikkje verken på ebay eller finn :snurt:

Skrevet

Jeg kjøpte et på eBay for 150 kr. Jeg syntes det så både flott ut og helt likt ut som mange andre (og dyrere) slør jeg har sett på.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

HER er mange billige slør.

Jeg kjøpte ett slør i går til 12 kr :fnise:

Skrevet

Åh, du fann jo mange nydelige, Lulilelu! :takke: Fann det nydelige, og det er no på vei til meg. Gleda meg sånn til å sjå det. Og velldig greit å spare masse pengar!

Skrevet

Så flott at du fant et slør du likte. Håper du blir fornøyd :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...