Gjest kvinne35 Skrevet 27. mars 2011 #1 Skrevet 27. mars 2011 Jeg er en av de som aldri får orgasme ved sex. Hadde mange partnere før jeg møtte min mann og nærmer meg nå ti år som gift. Ingen orgasme what so ever,-aldri,-med noen. En vibrator som vibrerer veldig hurtig er den eneste grunnen til at jeg klarer å komme,-alene og aldri ved hjelp av fingre eller tunge. Diskuterte dette med min mann her om dagen og spurte han om han kunne se for seg snart 20 års sex liv uten å komme med noen partner. Han kunne ikke forestille seg hvordan det ville vært. Jeg legger på ingen måte skylden for mine manglende orgasmer på andre enn meg selv og mitt behov for hurtig vibrering.Alt annet er prøvd og ingenting fungerer. Men jeg lurer på om det er andre kvinner der ute som er som meg eller om det er menn som lever med kvinner som er som meg og deres syn på saken.... Jeg er alltid kåt og kunne tenkt meg sex flere ganger daglig. Kanskje ikke så rart når jeg aldri får utløsning for kåtheten. kvinne 35.
Gjest Gjest Skrevet 27. mars 2011 #2 Skrevet 27. mars 2011 Ettersom du faktisk KAN komme. Så synes jeg du skal legge mer energi i å jobbe med å komme sammen med mannen din, OG en hardt vibrerende ting. Fremfor å spekulere på de neste ti årene uten orgasme! 1
Gjest kvinne35 Skrevet 27. mars 2011 #3 Skrevet 27. mars 2011 Been there, done that. Min mann behøver strengt tatt ikke flere påminnelser om at den eneste som kan få meg til å komme er mr.rabbit. Å bruke vibrator sammen med min mann er ikke det samme som å komme ved sex, enten det er ved penetrering eller klitoris stimuli. Jeg kjenner ingen andre kvinner som har så store problemer med å oppnå det som de fleste kvinner tar for gitt. Lurer derfor på om det er andre der ute som er som jeg,-kvinner som aldri kommer fordi klitoris ikke reagerer på "vanlig" berøring.
supravect Skrevet 27. mars 2011 #4 Skrevet 27. mars 2011 Selv om jeg ikke har noe problem med å få orgasmer, hadde jeg faktisk glatt gått hele livet uten en eneste orgasme, for har funnet en partner som jeg har så utrolig god sex med! Synes egentlig selve nærheten og sexen er bedre enn orgasmene:)
Rotemor Skrevet 27. mars 2011 #5 Skrevet 27. mars 2011 Signerer flere her. Må også ha vibrator for å få orgasme. Ser det som helt greit.. Ofte er det ikke så viktig for meg med den orgasmen heller. Mannen min (eks) elsket at jeg tok på meg selv under akten. Nyt at du kan, jente! :-)
Gjest HunterLady Skrevet 27. mars 2011 #6 Skrevet 27. mars 2011 (endret) Selv om jeg ikke har noe problem med å få orgasmer, hadde jeg faktisk glatt gått hele livet uten en eneste orgasme, for har funnet en partner som jeg har så utrolig god sex med! Synes egentlig selve nærheten og sexen er bedre enn orgasmene:) Da er du et veldig sterkere menneske enn meg. Sexen er god her å, men ikke faen om de slår orgasmene mine! Jeg trenger mine orgasmer for å være lykkelig. Trenger flere andre ting også, men uten orgasmer (trenger ikke hver dag altså!), så hadde jeg vært ei sur, bitter kjærring! Endret 27. mars 2011 av HunterLady
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2011 #7 Skrevet 27. mars 2011 Been there, done that. Min mann behøver strengt tatt ikke flere påminnelser om at den eneste som kan få meg til å komme er mr.rabbit. Å bruke vibrator sammen med min mann er ikke det samme som å komme ved sex, enten det er ved penetrering eller klitoris stimuli. Jeg kjenner ingen andre kvinner som har så store problemer med å oppnå det som de fleste kvinner tar for gitt. Lurer derfor på om det er andre der ute som er som jeg,-kvinner som aldri kommer fordi klitoris ikke reagerer på "vanlig" berøring. hvilken vibrator bruker du?? er det en sånn: http://shop.erotikknett.no/Vibrator/Hi-tech-vibrator/Bunny-performer-vibrator 1
Gjest Max Skrevet 28. mars 2011 #8 Skrevet 28. mars 2011 Da er du et veldig sterkere menneske enn meg. Sexen er god her å, men ikke faen om de slår orgasmene mine! Jeg trenger mine orgasmer for å være lykkelig. Trenger flere andre ting også, men uten orgasmer (trenger ikke hver dag altså!), så hadde jeg vært ei sur, bitter kjærring! Har du fått tilbake lysten ?
Gjest Katten. Skrevet 28. mars 2011 #9 Skrevet 28. mars 2011 Trenger flere andre ting også, men uten orgasmer (trenger ikke hver dag altså!), så hadde jeg vært ei sur, bitter kjærring! Tydelig at du ikke får nok orgasmer, da. TS, siden du faktisk klarer å oppnå orgasme, vil jeg tro at du har gjort det fysisk, og psykisk, avhengig av vibratoren din. Dette kan være såpass dyptliggende årsaker, at jeg vil anbefale profesjonell hjelp
Gjest gjest92 Skrevet 28. mars 2011 #10 Skrevet 28. mars 2011 Har nesten samme problemet her. Har aldri greid å få orgasme sammen med partner! Hadde en partner i 2 år, vi prøvde alt mulig, men ikkenoe hjalp. Har hatt andre partnere etter han også, men heller ikke de fikk det til. Jeg vet det er min feil, men ved penetrering kjenner jeg ingenting, og det gjør sexen utrolig kjedelig. Tilogmed med en vibrator o.l får jeg det ikke til. Får bare orgasme når jeg gjør jobben selv
Gjest Heloise Skrevet 28. mars 2011 #11 Skrevet 28. mars 2011 Men jeg lurer på om det er andre kvinner der ute som er som meg eller om det er menn som lever med kvinner som er som meg og deres syn på saken.... Jeg er alltid kåt og kunne tenkt meg sex flere ganger daglig. Kanskje ikke så rart når jeg aldri får utløsning for kåtheten. kvinne 35. Høres ut som meg! Finnes flere som ikke kommer med noen Jeg klarer det bare alene, etter veeeldig lang tid med noe som vibrerer noe brutalt. Finner sjelden noe som vibrerer bra nok. Men jeg er veldig glad i sex, trenger ikke orgasme for å være fornøyd. Jeg kan ikke forestille meg hvordan det må være å få orgasme hver gang (stort sett) man har sex. Må jo være helt topp
Gjest Månestøv Skrevet 29. mars 2011 #12 Skrevet 29. mars 2011 Har det samme "problemet", dvs jeg ser ikke på det som noen problem lenger. Sexen jeg har med han nå er myyye bedre enn de orgasmene jeg får på egen hånd, så jeg hadde fint klart meg uten. Elsker fortsatt sex mer enn de fleste, og virker ikke som om partneren min synes det er noe problem heller. Nyt sexen og slapp av du
Gjest Lolo Lolsen Skrevet 29. mars 2011 #13 Skrevet 29. mars 2011 Som flere her har påpekt så er det nok ikke umulig for deg å få orgasme sammen med mannen din, i og med at du klarer det etter heftig stimulering. Kan det være at du har laget en mental sperre? Det er kanskje ikke noe trøst i det, og det er heller ingen løsning, men har du vurdert en MagicWand? Magic Wand Jeg har hørt flere anbefale den fordi den er en vibrerende tornado
Gjest Ratata Skrevet 29. mars 2011 #14 Skrevet 29. mars 2011 Hei, jeg har hatt det på samme måten som deg i 20 år, men da jeg endelig tok i bruk vibrator samtidig med mannen inni meg, hjalp det! Fikk det ikke til hver gang i starten, men nå gjør jeg det. Måtte lissom venne meg til å ha vibratoren litt høyere opp så det blir plass til penis også. Vi ligger i en slags y-stilling, jeg på rygg med ene beinet over ham som ligger litt på siden. Dette gir meg veldig mye mer enn å bare bruke vibratoren alene - får orgasmer da også, men mer vanlige, kjedelige orgasmer på en måte. Ellers hadde jeg et godt sexliv før det også - og ville stadig ha sex, så jeg synes det er godt uten orgasmer også.
supravect Skrevet 29. mars 2011 #15 Skrevet 29. mars 2011 Da er du et veldig sterkere menneske enn meg. Sexen er god her å, men ikke faen om de slår orgasmene mine! Jeg trenger mine orgasmer for å være lykkelig. Trenger flere andre ting også, men uten orgasmer (trenger ikke hver dag altså!), så hadde jeg vært ei sur, bitter kjærring! Haha, tror ikke det handler om akkurat det da, hvor sterk man er i psyken. Er vel mer det at jeg blir automatisk så lykkelig og glad av det å ha selve sexen med kjæresten min:) Synes det er så digg å bli "elsket" av personen jeg elsker mest på den måten:) At det hadde på en måte "veid" opp for orgasmemangel om du skjønner :D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå