Gå til innhold

Må stille klokka..?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Bare mobilen. Urk, jeg trodde det var natt til i går vi skulle stille, og jeg har nettopp begynt på minipiller, så den ble tatt en time for sent :klaske: og i dag er jeg så forvirret at jeg aner ikke om jeg skal ta den 4,5 eller 6! Den ble tatt 5 i går, 4 i forgårs så da blir det 6 i dag? Eller 5? (måtte bare kuppe tråden og spørre om dette!)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Armklokka, drageklokka og komfyren må jeg stille.

Skrevet

Klokka mi (armbåndsuret) måtte jeg stille. Den nye flatskjerm-tv'n og mobilen også, men det viste seg å være fordi de sto innstilt på manuell programmering, så neste gang går det vel av seg selv.

Klokka i bilen er håpløs, man må holde inn to knapper og vente til de digitale kommer seg rundt, og om man holder inne et sekund for lenge må man klikke helt rundt igjen. Den har dessuten dårlig tid og går brått et kvarter for fort selv om den er stilt riktig i utgangspunktet. Så den gidder jeg sjelden stille, vet den går et kvarter for fort halve året og 45 min for sakte andre halvdel.

AnonymBruker
Skrevet

Begge mobilene måtte stilles, klokka på badet, klokka på mikrone og klokka på steikovnen.

Gjest Lacus
Skrevet

pcen stiller seg selv, mobilen måtte jeg fikse. Det er de eneste klokkene jeg har :fnise:

Gjest Lille-pus
Skrevet

Bilen, micro'en, stekovnen, armbåndsuret.... og en liten, gammel klokke jeg har på veggen :)

Gjest Eurodice
Skrevet (endret)

Jeg må le av den siste setningen din :ler: . Jeg har stilt klokken på den ene mobiltelefonen min, en ny Nokia. På min Sony Ericsson trykket jeg bare på sommertid. Jeg har stilt inn på fasttelefonen, på komfyren og mikrobølgeovnen, på et veggur. Armbåndsurene må jeg stille, og i bilen.

PS. Den første setningen min var ment til Spiralis.

Endret av Belladonna

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...