Spiralis Skrevet 27. mars 2011 #1 Del Skrevet 27. mars 2011 .. Laptoppen stiller seg selv, iPhonen, DVD-spillern, TV`n ... ja alt. Det meste stiller seg vel selv. Jeg tror i skrivende stund ikke jeg har noe som må stilles lengre. .. Jo! Klokka i bilen og en vekkerklokke på et gjesterom. Så! hvor høyteknologiske er dere? Stiller alt seg selv eller sitter dere med gjøkur og bestefarsklokker som trenger å stilles. Vet det ikke er mye til tråd å starte, men jeg kjeder meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cardigan Skrevet 27. mars 2011 #2 Del Skrevet 27. mars 2011 Måtte stille pulsklokka selv og bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2011 #3 Del Skrevet 27. mars 2011 Må stille telefonene og ei bestefarsklokke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2011 #4 Del Skrevet 27. mars 2011 iPhonen og klokken på PC'en stilte seg selv Men jeg må selv stille pulsklokken til ny tid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2011 #5 Del Skrevet 27. mars 2011 Bilen, vekkerklokke, 3 klokker jeg har på veggene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mirrmurr Skrevet 27. mars 2011 #6 Del Skrevet 27. mars 2011 En av bilene stiller seg selv, og en må jeg gjøre (men det er mest fordi det er en godbil, som står uten batteriet i når jeg ikke bruker den på en stund). Resten av klokkene fikser seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iah Skrevet 27. mars 2011 #7 Del Skrevet 27. mars 2011 Jeg har to klokker. Mobil og PC, begge stiller seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 27. mars 2011 #8 Del Skrevet 27. mars 2011 Eg må stille armbandsur, vekkarklokke og klokka på bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heloise Skrevet 27. mars 2011 #9 Del Skrevet 27. mars 2011 Ikea-klokka på veggen og 3 armbåndsur jeg ikke bruker, de batteriene er flate uansett, så da blir ddt bare 1 jeg må stille selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2011 #10 Del Skrevet 27. mars 2011 Armbåndsuret og vegguret på kjøkkenet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 27. mars 2011 #11 Del Skrevet 27. mars 2011 vekkerklokka, veggklokkene på stua, kaminuret, klokka på barnerommet, klokka på badet, veggklokka på kjøkkenet, klokka i bilen og armbåndsurene våre må stilles. Klokkene på Mac-ene og mobilene stiller seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop28 Skrevet 27. mars 2011 #12 Del Skrevet 27. mars 2011 (endret) .. Laptoppen stiller seg selv, iPhonen, DVD-spillern, TV`n ... ja alt. Det meste stiller seg vel selv. Jeg tror i skrivende stund ikke jeg har noe som må stilles lengre. .. Jo! Klokka i bilen og en vekkerklokke på et gjesterom. Så! hvor høyteknologiske er dere? Stiller alt seg selv eller sitter dere med gjøkur og bestefarsklokker som trenger å stilles. Vet det ikke er mye til tråd å starte, men jeg kjeder meg. Alt stiller seg selv bortsett fra klokka jeg har på armen. Men ble litt forvirra av det og trodde klokka på mobilen ikke gjorde det så da stilte jeg den for langt fram og måtte sette den på automatisk igjen da jeg fant ut at jo den stilte seg visst selv likevel. Å jo. Veggklokka på kjøkkenet må stilles. Endret 27. mars 2011 av BettyBoop28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2011 #13 Del Skrevet 27. mars 2011 Samboeren min og jeg har telefoner fra samme produsent og begge har stilt inn på automatisk tidsjustering. Min telefon justerte seg selv, men det gjorde ikke hans. Så det er ikke så lett å stole på teknologien alltid. Ellers måtte vi stille klokka i bilen (12 år gammel bil), vegguret på kjøkkenet og klokka på mikrobølgeovnen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ticket Skrevet 27. mars 2011 #14 Del Skrevet 27. mars 2011 Klokka på komfyren, klokka på badet og den i bilen må stilles manuelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 27. mars 2011 #15 Del Skrevet 27. mars 2011 Klokka i bilen, armbåndsuret, vekkerklokka og klokka på komfyren måtte stilles. PC, iPhone og en annen klokke passer seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 27. mars 2011 #16 Del Skrevet 27. mars 2011 Måtte stille vekkerklokka og IKEA-klokka som henger på veggen. Resten stiller seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Consensio Skrevet 27. mars 2011 #17 Del Skrevet 27. mars 2011 Må stille klokka i bilen. Ellers har jeg ingen andre klokker enn den på mobilen og datan, og det gjøres jo av seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hulaboer Skrevet 27. mars 2011 #18 Del Skrevet 27. mars 2011 Husk fotokamera og videokamera! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop28 Skrevet 27. mars 2011 #19 Del Skrevet 27. mars 2011 Husk fotokamera og videokamera! Er ikke så nøye om de viser feil klokkeslett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
antibac Skrevet 27. mars 2011 #20 Del Skrevet 27. mars 2011 iPhonen og PCen stiller seg selv, trenger bare å stille klokka i bilen og på kjøkkenet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå