Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg trenger hjelp til å finne ut hvilken shampoo jeg skal ha. Pr. dags dato bruker jeg Pureology, men tenkte det kunne være spennende å forsøke noe nytt. Jeg bruker også Redken All soft sin hårkur.

Jeg har rødbrunt langt hår. Håret er veldig tykt. For to år siden sluttet jeg å farge håret mitt, noe som har resultert i at de fem-ti cm nederst er veldig tørre og sprø.

Er det noen som har noen tips til hvilken shampoo og balsam som kan være bra for håret mitt? Alle tips mottas med takk. Jeg tenker i retning av Sebastian eller Joico, men andre merker kan også være av interesse.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har langt og veldig tykt hår. Bruker Frank Provost (ja, den man får i dagligvarebutikken for en billig penge!). Var hos frisøren for første gang på 9 måneder i går og hun sa da at håret mitt var i perfekt kondisjon :fnise: . Hverken tørt, slitt eller flisete, og det var FØR jeg sa hva jeg egentlig brukte av hårpleie.

Skrevet

Sebastian uten tvil! Den beste serien for "hærpa" hår:)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har Sebastian, men har lyst å prøve Joico. Er utrolig fornøyd med Sebastian, men har hørt så masse om Joico nå. Billigshampoer og dyre shampoer inneholder masse av det samme, men det er ingen tvil om at der også er noen forskjeller. Og det er de forskjellene som er avgjørende. Det er akkurat som billig og dyrt (mineral)pudder. De inneholder mye av det samme, men det er de ingrediensene som er forskjellige som avgjør. Billigshampoer er helt klart ikke like bra for håret som de som koster litt mer. I tillegg er de som koster litt mer mye drøyere i bruk.

Skrevet

K-Pak hårkuren til Joico er blitt kåret til verdens beste hårkur for ellevte år på rad nå, og det fortjener den! Jeg bruker shampoo, conditioner og hårkur i K-Pak-serien, og håret mitt har ikke vært sunnere på mange år! Jeg striper håret mitt hver sjette uke og retter håret daglig, og slik blir håret mitt svært slitt, men etter å ha brukt dette holder håret seg bra med tanke på all behandling det har fått.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...