AnonymBruker Skrevet 27. mars 2011 #1 Skrevet 27. mars 2011 Sporsmaalstegn blir _ Nest siste bokstav i alfabetet blir ; Siste bokstav blir [ Kolon blir > og saa videre.Hva i all verden har jeg gjort, og hvordan ordner jeg dette_
Fanta Exotic Skrevet 27. mars 2011 #2 Skrevet 27. mars 2011 SÅnn ble PCN min også av seg selv.. Eller, jeg tror egentlig man trykket på noe for at det skal bli sånn.. Men restart maskinen da blir den normal igjen
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2011 #3 Skrevet 27. mars 2011 Restarta den og nå virker den som den skal. Tusen takk
Gjest Delphina Skrevet 27. mars 2011 #5 Skrevet 27. mars 2011 Tror neppe du hadde trengt å restarte pc'en. Kunne godt vært at du uheldigvis hadde greid å gjøre om tastaturspråket til engelsk (US). Det har jeg gjort et par ganger. Til neste gang, om du har Windows 7 (eller windows generelt), bare se på task baren og da skal det gjerne være en liten sak på høyre side der det står NO eller EN. Hvis ikke du har den lille saken i task baren, så går du inn på kontrollpanel, klokke, språk og region, og der vil du kunne endre tastaturspråket også. Er nå ikke sikker på om dette bare gjelder windows 7. Blitt en stund siden jeg benyttet meg av Windows Vista.
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2011 #6 Skrevet 27. mars 2011 Det er godt mulig du har rett der. Skal huske det "neste gang"
Gjest Delphina Skrevet 27. mars 2011 #7 Skrevet 27. mars 2011 Det er godt mulig du har rett der. Skal huske det "neste gang" Never say never
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå