Gå til innhold

Aprilsnarr :)

Gjest sue84

Anbefalte innlegg

Min første bil stod registrert på mine foreldre og jeg har en tendens til å være litt ivrig med høyrefoten...

1 april for en del år siden ringte min mor meg og sa at det var komnmet et bilde i postkassa klistret på en fartsbot... Uff å uff så stressa jeg ble.. Var fra før litt bekymret for om jeg hadde blitt tatt i en fotoboks. Heldigivs var det aprilspøk og de fikk seg en god latter av min reaksjon.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For to år siden ble klassen lurt av engelsklæreren vår. Vi hadde en engelsklekse vi skulle ha gjort til den dagen, men nesten ingen hadde gjort den inkludert meg, så hun sa da at vi ble nedsatt i ordenkarakter. Jeg har så og si alltid hatt god orden, så fikk litt panikk. Ble lettet da det bare var aprilsnarr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eugene Onegin

En jeg kjenner lure kona med og si at han ville skille seg. Dagen etter tok kona ut skillsmisse

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg vurderer litt å sende et brev fra "sykehuset" om at min mann er innkalt til farskapstesting for et barn som er eldre enn vi har vært sammen. Har altså ingen som helst grunn til å tro at han har hatt seg med noen mens vi har vært sammen, men at det liksom ble et resultat av et ons før jeg traff han? ;)

Er det fryyyyktelig slemt!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marenn

Hehehe morsomt mye her :) !

Når storebroren min var liten, sa pappa til han og kompisen hans at på rema 1000, der delte de ut gratis melk til de som kom med bøtter. Han spurte om broren min og kompisen kunne være greie å gå til rema med 2 bøtter hver for å få gratis melk for han. Dette gjorde de, og det var to små hissigpropper som kom tilbake :) De hadde til og med spurt i kassen hvor den gratis melka var! :fnise: Dette har min bror fått høre masse opp igjennom årene :P !

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sue84

Hahahah så mange artige aprilsnarrer :)

synd det er 1 april idag og jeg har ingen gode ideer.. eneste jeg har jort er og skrive på facebook at jeg holder på og bli blond.. woohoo dritmorsomt.. eller ikke! :sjenert:

er mange som har forandret bursdagen sin på facebook til idag, og maange som går på det og gratulerer de med dagen.. jeg fikk min bror til og gjøre det ista, (han har bursdag i desember) fått mange gratulasjoner allerede, tilogmed fra gode venner.. hehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes Rema 1000 (tror det var de) hadde en skikkelig god aprilsnarr et år. De hadde stor annonse i lokalavisa om at det kom til å stå en ku utenfor dere butikker, og at de som tok med egen bøtte fikk gratis melk. Kan tenke meg synes med kundene som kommer løpenede med bøtter. :fnise:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har annonsert på facebook at de må huske å se meg på norske talenter i kveld klokken 19.30 :lur:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

For 2 år siden fikk jeg min gravide venninne til å tisse på en graviditetstest og jeg viste denne til samboeren 31. mars, sånn at han ikke skulle skjønne at det var en spøk.Han trodde selvfølgelig ikke på meg og for at jeg skulle få valuta for pengene jeg hadde brukt på testen, så strakk jeg spøken helt til 2. april.

Det var en dag full av amper stemning i heimen og selv om det var en spøk, så ble jeg irritert over at han var sur. (snakk om å leve seg inn i rollen!)

Fryktelig dårlig gjort av meg, men han var veldig lettet da jeg endelig avslørte spøken og jeg gjorde opp for meg i form av middag til ham hver dag etter jobb i flere uker etterpå. :sjenert:

Det er juks å lure folk 31. mars!

• Liker 5
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest boblebrus

Jeg byttet bursdagsdato til i dag for en times tid siden på Facebook, og det er allerede flere som har ønsket meg gratulerer med dagen! (jeg har ikke bursdag før om to måneder). Så mye vet de om meg, altså :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er juks å lure folk 31. mars!

Jeg vet da det, poenget var jo at han skulle bli lurt og han hadde ikke trodd meg om jeg hadde sagt det 1. april. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg vet da det, poenget var jo at han skulle bli lurt og han hadde ikke trodd meg om jeg hadde sagt det 1. april. :gjeiper:

Da er ikke spøken god nok.

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg (jobber som au pair, fikk kjærste for noen måneder siden) vekte typen med melding om at familien jeg jobber for ikke vil ha meg lengre, og at om jeg ikke finner en ny familie innen neste uke, så må jeg reise tilbake til norge. :lur: Han ble ganske irritert på mine vertsforeldre, før han kom på hvilken dato det er i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Han gikk på spøken, så alt gikk som det skulle. :takke:

men det ER INGEN APRILSPØK når du drar den i mars ! Da vil jeg heller kalle det for loddrett løgn!

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

men det ER INGEN APRILSPØK når du drar den i mars ! Da vil jeg heller kalle det for loddrett løgn!

Herregud :P Skjerp deg, det er ikke verdens undergang. La hun gjøre som hun vil ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen fare, kjære AB, han tok det ikke så tungt da jeg avslørte spøken.

Jeg kan godt kalle det en marsspøk, om det gjør dagen din lettere? :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 11 år senere...

Jeg sprengte fortøylen og skylte ikke ned så gikk kjerringa inn på badet etter meg. 

Jeg holdt igjen døra mens jeg ropte APRILSNARR! 😆 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeffe skrev (Akkurat nå):

Jeg sprengte fortøylen og skylte ikke ned så gikk kjerringa inn på badet etter meg. 

Jeg holdt igjen døra mens jeg ropte APRILSNARR! 😆 

Tar denne som anonym 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...