Gå til innhold

Aprilsnarr :)

Gjest sue84

Anbefalte innlegg

Gjest sue84

Har så lyst og lure noen skikkelig i år.. Men har ingen ideer, For jeg vet selv jeg ikke tror på noe som blir sagt denne dagen :gjeiper:

Noen som har noen artige aprilsnarr historier eller bare gode ideer til en? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skulle ha foreldrene mine over på middag 2.april ett år, og viste at de skulle til noen andre dagen før (altså 1.april). Når tidspunktet var litt over da de skulle komme (men dagen før), ringte jeg mamma og spurte om de var på vei og at maten straks var ferdig. Hun ble jo helt fortvil stakkar og kunne ikke skjønne at de hadde klart å dobbeltbooke. Hun tok det fint når jeg sa aprilsnarr da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en del år siden planla jeg en ganske bisarr spøk for kjæresten min, men det ble ikke til at jeg gjennomførte den.

Hadde ei venninne som på den tiden var gravid. Og planen var at hun skulle tisse på en graviditetstest og jeg skulle si at jeg var gravid :lur:

Kan formelig se for meg sjokkfjeset til kjæresten min + den store lettelsen han ville få når han fant ut av at det hele var en spøk :skratte:

Vi var såpass unge at vi ikke ønsket oss barn enda. Så slik sett hadde det vrt morsomt (men slemt) å sjekke reaksjonen hans. Planen ble ikke noe av. Men kanskje noen andre kan ta denne ideen? Er kanskje noen venner som også vil få litt støkk av noe sånt.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sue84

For en del år siden planla jeg en ganske bisarr spøk for kjæresten min, men det ble ikke til at jeg gjennomførte den.

Hadde ei venninne som på den tiden var gravid. Og planen var at hun skulle tisse på en graviditetstest og jeg skulle si at jeg var gravid :lur:

Kan formelig se for meg sjokkfjeset til kjæresten min + den store lettelsen han ville få når han fant ut av at det hele var en spøk :skratte:

Vi var såpass unge at vi ikke ønsket oss barn enda. Så slik sett hadde det vrt morsomt (men slemt) å sjekke reaksjonen hans. Planen ble ikke noe av. Men kanskje noen andre kan ta denne ideen? Er kanskje noen venner som også vil få litt støkk av noe sånt.

Hahaha den der var slem.. hehe men en artig ide ;)

tenk om han hadde blitt kjeempeglad og så måtte du si det var tull? :fnise:

Den kan ikke jeg bruke vertfall for jeg tok sprøyta sist uke ;) og tror nok ikke han hadde synst det var morsomt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sue84

Jeg skulle ha foreldrene mine over på middag 2.april ett år, og viste at de skulle til noen andre dagen før (altså 1.april). Når tidspunktet var litt over da de skulle komme (men dagen før), ringte jeg mamma og spurte om de var på vei og at maten straks var ferdig. Hun ble jo helt fortvil stakkar og kunne ikke skjønne at de hadde klart å dobbeltbooke. Hun tok det fint når jeg sa aprilsnarr da :-)

Hehehehehe stakkar ;) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har ei venninne som akkurat er blitt gravid, og jeg og typen har snakket mye om at vi er veldig glade det ikke er oss og sånn. Lurer litt på om jeg skal sende han en mms med bilde av graviditetstesten hennes.. Blir vel å skrive noe slikt som "før du freaker helt ut, husk på hvilken dag det er idag" (min mens er forsinka denne gangen, og jeg tror han vet det, så sånn sett passer det jo ekstra "godt"). Men lurer litt på om det er for slemt... :sjenert:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ei venninne som akkurat er blitt gravid, og jeg og typen har snakket mye om at vi er veldig glade det ikke er oss og sånn. Lurer litt på om jeg skal sende han en mms med bilde av graviditetstesten hennes.. Blir vel å skrive noe slikt som "før du freaker helt ut, husk på hvilken dag det er idag" (min mens er forsinka denne gangen, og jeg tror han vet det, så sånn sett passer det jo ekstra "godt"). Men lurer litt på om det er for slemt... :sjenert:

Det hadde vært flott hvis noen gjennomførte planen min. Da vil jeg gjerne vite hvordan det går. :lur: Har angret i alle år etterpå på at jeg ikke gjennomførte den.

Tror kanskje planen er mer slem hvis han ønsker seg barn. For da er det ikke noe særlig skøy å få "aprilsnarr" kastende etter seg...Mens han vil bli garantert lettet hvis det ikke er sant.

På den annen side: Tenk hvis du er gravid på ordentlig, dah... :haar:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det hadde vært flott hvis noen gjennomførte planen min. Da vil jeg gjerne vite hvordan det går. :lur: Har angret i alle år etterpå på at jeg ikke gjennomførte den.

Tror kanskje planen er mer slem hvis han ønsker seg barn. For da er det ikke noe særlig skøy å få "aprilsnarr" kastende etter seg...Mens han vil bli garantert lettet hvis det ikke er sant.

På den annen side: Tenk hvis du er gravid på ordentlig, dah... :haar:

Ja.. Sant nok..

Han spurte i dag om jeg har fått besøk av tante rød enda, og ble tydelig bekymra da jeg sa jeg ikke hadde det. Så tror kanskje jeg dropper det jeg.. Men kunne vært ganske morsomt..! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kusine brukte copy-paste for å lage et brev fra "skatteetaten" om at ligningen var feil, de hadde oppdaget en skjult formue og levert papirene til økokrim. Foreløpig beregnet restskatt før etterforskning var på 372 000kr.

Brevet var signert med Narrestad til etternavn, men den tok ikke min onkel!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kusine brukte copy-paste for å lage et brev fra "skatteetaten" om at ligningen var feil, de hadde oppdaget en skjult formue og levert papirene til økokrim. Foreløpig beregnet restskatt før etterforskning var på 372 000kr.

Brevet var signert med Narrestad til etternavn, men den tok ikke min onkel!;)

:skratte: morsomt. Men det kusinen din gjorde (hvis logo ble brukt) er ulovlig. Så det er bra hun ikke ble anmeldt.

Dette minner meg om en artig historie jeg leste for noen år tilbake. Det var noen gutter som ønsket å lure en fyr. Så de skrev et brev som angvelig kom fra et eller annet departement (husker ikke hvilket), hvor de da begjærte hogstopp i området.

Skogbrukeren som fikk dette brevet aktet ikke å bøye seg for byråkrati. Så han hogde ned da to mål med skog, før spøken ble avslørt...

Og du kan tenke deg at han ikke var blid da han oppdaget at dette var en spøk... :fnise: Guttene endte opp med straff, men jeg husker ikke lenger hva slags straff de fikk. De kom under lovhjemmelen dokumentfalsk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg gravid fra før av og kjæresten min vet det, så jeg kan ikke gjennomføre graviditetsparilspøken :( Skulle gjerne gjort det. Kanskje jeg kan si vi venter tvillinger/trillinger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en kamerat som gikk inn i banken med finlandshette og lekepistol. Han gikk så bort til en av lukene og sa "dette er et ran"

Det hjalp ikke mye da han sa "aprilsnarr", for inn til politiet måtte han likevel. Og ble værende i avhør resten av den dagen.. :fnise:

Edit: Ja, det sto i avisen og om hendelsen..

Endret av BippeStankelbein
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Typen min sa "vi har vunnet 800 000 på skrapelodd!!"

Skuffelsen kan IKKE beskrives... :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har en kamerat som gikk inn i banken med finlandshette og lekepistol. Han gikk så bort til en av lukene og sa "dette er et ran"

Det hjalp ikke mye da han sa "aprilsnarr", for inn til politiet måtte han likevel. Og ble værende i avhør resten av den dagen.. :fnise:

HAHA! Da er man passe dum, gitt :skratte:

Typen min sa "vi har vunnet 800 000 på skrapelodd!!"

Skuffelsen kan IKKE beskrives... :gjeiper:

Fyy, den var slem! :hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

HEHEHEH mange gode her!!

Jeg har en god en, noen uker i forveien så hadde jeg lest at en tobakkstrailer hadde veltet på E39, og masse folk hadde strømmet til for å plukke til seg godsakene.

Jeg ringte kompisen min helt oppgira og sa han måtte komme til et sted da, for her hadde det velta en trailer og folk plukka som gale. Som motivasjon sendte jeg bilde brukt fra artikkelen om den faktiske velta traileren.

Det var èn skuffa storrøyker som kasta seg i bilen og råkjørte mot meg :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et par måneder ut i svangerskapet lot jeg som om jeg fikk en telefon fra legen, der det var oppdaget et veldig høyt nivå av et eller annet (husker ikke hva jeg sa) og at det kunne tyde på tvillinger, eller i beste fall trillinger.

Vi hadde bare vært sammen i et halvt år, så kjæresten min fikk totalsjokk og hele verden raste nok sammen for han.

Han ble rimelig lettet da jeg fortalte han at det var en spøk. :fnise:

For 2 år siden fikk jeg min gravide venninne til å tisse på en graviditetstest og jeg viste denne til samboeren 31. mars, sånn at han ikke skulle skjønne at det var en spøk.

Han trodde selvfølgelig ikke på meg og for at jeg skulle få valuta for pengene jeg hadde brukt på testen, så strakk jeg spøken helt til 2. april.

Det var en dag full av amper stemning i heimen og selv om det var en spøk, så ble jeg irritert over at han var sur. (snakk om å leve seg inn i rollen!)

Fryktelig dårlig gjort av meg, men han var veldig lettet da jeg endelig avslørte spøken og jeg gjorde opp for meg i form av middag til ham hver dag etter jobb i flere uker etterpå. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et par måneder ut i svangerskapet lot jeg som om jeg fikk en telefon fra legen, der det var oppdaget et veldig høyt nivå av et eller annet (husker ikke hva jeg sa) og at det kunne tyde på tvillinger, eller i beste fall trillinger.

Vi hadde bare vært sammen i et halvt år, så kjæresten min fikk totalsjokk og hele verden raste nok sammen for han.

Han ble rimelig lettet da jeg fortalte han at det var en spøk. :fnise:

Takk, den skal jeg ta ;) Vi har og bare vært sammen i 6 mnd. Hvordan klarte du å holde deg alvorlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, den skal jeg ta ;) Vi har og bare vært sammen i 6 mnd. Hvordan klarte du å holde deg alvorlig?

Jeg aner ikke, jeg klarer vanligvis aldri å holde meg alvorlig i slike situasjoner.

Kanskje jeg faktisk så for meg selv at det var trillinger der inne, siden jeg allerede var gravid? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg aner ikke, jeg klarer vanligvis aldri å holde meg alvorlig i slike situasjoner.

Kanskje jeg faktisk så for meg selv at det var trillinger der inne, siden jeg allerede var gravid? :fnise:

Jeg får prøve alt jeg kan å være alvorlig. Hoho, gleder meg til 1.april

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får prøve alt jeg kan å være alvorlig. Hoho, gleder meg til 1.april

Lykke til og kom gjerne med en oppdatering! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...