AnonymBruker Skrevet 26. mars 2011 #1 Skrevet 26. mars 2011 Jeg er hele 160 cm over bakken, så jeg er ikke store jenta. Jeg syns jeg ser slankere og finere ut i høye hæler, men syns det er noe herk å gå på. Hva syns du? Syns du lave jenter burde bruke mer hæler?
Betty2 Skrevet 26. mars 2011 #2 Skrevet 26. mars 2011 synes det er viktigere med comfort og helse (høye hæler er ikke så veldig bra for ankler og rygg over tid) Det finnes mange fine sko med liten eller ingen hel. 3
Gumman87 Skrevet 26. mars 2011 #3 Skrevet 26. mars 2011 Jeg er selv bare 163 høy og jeg synes høye hæler er ett must når jeg skal pynte meg! Føler meg mer rakrygget og slankere. Får så mye finere holdning!
MilliVanilli Skrevet 26. mars 2011 #5 Skrevet 26. mars 2011 Til hverdags da? Jeg synes høye hæler ser utrolig pent ut til hverdags! Ikke like komfortable som et par joggesko riktig nok, men ordtaket sier at man må lide for skjønnheten..
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2011 #6 Skrevet 27. mars 2011 Bruk sko med wedge hæler til hverdags om du vil opp i høyden, eneste typen høye sko som jeg finner komfortable.
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2011 #7 Skrevet 27. mars 2011 Bruk sko med wedge hæler til hverdags om du vil opp i høyden, eneste typen høye sko som jeg finner komfortable. Syns i grunn ikke at det finnes et eneste par med wedges som er fint, så da kan det bli ganske så vanskelig ... 1
hulaboer Skrevet 27. mars 2011 #8 Skrevet 27. mars 2011 Til hverdags da? Da ødelegger du vel kroppen. 1
Gjest Tigress Skrevet 27. mars 2011 #9 Skrevet 27. mars 2011 Eg er også berre 160cmoh, men går ikkje i høge hælar kvar dag, eg er meir glad i knærne mine enn i dei lange blikka. Eg saknar snellehælen, no har det vore umogleg å få tak i noko mellom heilt flatt og drithøgt på lenge, det einaste som lagast i fleire høgder er kilehæl, og det vil eg ikkje bli sett daud i. Så då vekslar eg mellom ballerinasko, flate turnsko eller pumps med låg hæl (som eg har hatt sidan sist det var moderne med variasjon i hælhøgde)... Om ein vil sjå litt lenger ut er det uansett minst like viktig å syte for vertikale linjer, unngå for mange ulike fargar og slikt. Sjekk ut denne lenkja for klestips for kortingar: http://petite.about.com/
The Kitten Skrevet 27. mars 2011 #10 Skrevet 27. mars 2011 Jeg blir irritert hver gang en lav dame er med i en bli-ny-reportasje. For det innebærer alltid tips til hvordan personen kan bli høyere. Som om det er noe galt i å være lav, og det er det ikke.
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2011 #11 Skrevet 27. mars 2011 Jeg blir irritert hver gang en lav dame er med i en bli-ny-reportasje. For det innebærer alltid tips til hvordan personen kan bli høyere. Som om det er noe galt i å være lav, og det er det ikke. Det er absolutt ingenting galt i å være lav! Jeg elsker å være lav, men av og til når jeg skal kle meg ser jeg så utrolig lav og kompakt ut uten hæler. F.eks når jeg skal bruke kjoler.
Gjest Fikira Skrevet 27. mars 2011 #12 Skrevet 27. mars 2011 Bruk hæler hver dag, om du ønsker å ødelegge føttene dine. Selvfølgelig kan man se pyntet ut uten høye hæler. =) MÅ ikke være stilett eller joggesko, finnes mellomting. 1
Miss Desiree Skrevet 27. mars 2011 #13 Skrevet 27. mars 2011 Jeg er lav og ELSKER høye hæler. Skulle gjerne brukt hver dag, men får så j*vlig vondt i beina av de Wedges er et bra alternativ, de er ikke så vond og gå med.
Miss Desiree Skrevet 27. mars 2011 #14 Skrevet 27. mars 2011 Bruk hæler hver dag, om du ønsker å ødelegge føttene dine. Selvfølgelig kan man se pyntet ut uten høye hæler. =) MÅ ikke være stilett eller joggesko, finnes mellomting. Tips?
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2011 #15 Skrevet 27. mars 2011 Hva er det man kan regne som petite da? Fra 165 cm og nedover? Høye hæler er kjempe fint og jeg hadde brukt det så utrolig mye mer om jeg faktisk kunne gått normalt på dem.
Fluffe Skrevet 27. mars 2011 #16 Skrevet 27. mars 2011 Jeg bruker sjeldent høye hæler. Kroppen min er viktigere en å innbille meg at jeg ser bedre ut
Gjest Canis lupus Skrevet 27. mars 2011 #17 Skrevet 27. mars 2011 Jeg er lav og bruker aldri høye heler ("aldri". Bruker på f.eks julaften, konfirmasjoner, nyttårsaften eller andre spesielle ting). Jeg er strålende fornøyd med høyden min, og jeg liker ikke å bruke høye heler. Har også en ødelagt fot så jeg får vondt dagene etter jeg har brukt heler.
Gjest Fikira Skrevet 27. mars 2011 #18 Skrevet 27. mars 2011 Regner med dere som henger på denne delen av forumet vet det bedre enn meg hvor dere finner det. Men har sett det finnes tusen på tusen på tusen på tuuuuusen sko i butikker og på nett. Jeg eier hele 2 par sko. 1 par ballerina, 1 par alfa m77 militær støvler. Holder i massevis.
Gjest Fikira Skrevet 27. mars 2011 #19 Skrevet 27. mars 2011 Pluss...hvem vil ha slike føtter: Link 1 Link 2 Link 3 Det er fremtiden for føttene dine om du bruker høye hæler hver dag...
Fluffe Skrevet 27. mars 2011 #20 Skrevet 27. mars 2011 Pluss...hvem vil ha slike føtter: Link 1 Link 2 Link 3 Det er fremtiden for føttene dine om du bruker høye hæler hver dag... Au! Jeg får vondt inni meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå