AnonymBruker Skrevet 26. mars 2011 #1 Skrevet 26. mars 2011 Vi pusser opp badet og tenkte å ha noen ordtak / sitater på veggen..Det må dreie seg om bad, hygiene, toalett ... har du noen du vil dele?
Sweetpea25 Skrevet 26. mars 2011 #3 Skrevet 26. mars 2011 Bestemora og bestefaren min hadde et hjerteformet skilt utenfor toalettet sitt, der det stod: "Når du går ut av denne dør, er du lettere enn før" 1
Antlers Skrevet 26. mars 2011 #5 Skrevet 26. mars 2011 Vi hadde et lite dørskilt hvor det sto "For verdige trengende" i barndomshjemmet mitt
Gjest Chrizzy Skrevet 26. mars 2011 #6 Skrevet 26. mars 2011 Her kan du sitte i egne tanker helt til noen andre på døren banker.
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2011 #7 Skrevet 26. mars 2011 Hvorfor ikke bare ha se og hør som andre på badet? 1
Parvati Skrevet 26. mars 2011 #8 Skrevet 26. mars 2011 Japansk ordtak: Yakamato Kamatsu Kamito Sumatsuki Yani. På norsk: Hvis du har en paraply i ræva, så ikke åpne den.. Jeg har det i meg, men hva skal det bli av meg? sa kjerringa, hun satt på toalettet med forstoppelse. Alderdom: Først glemmer man navn, så glemmer man ansikter, så glemmer man å trekke opp glidelåsen - og til sist glemmer man å trekke den ned. Kilde: Rosenberg Leo Å stå inne og pisse ut, er dovenskap, men å stå ute og pisse inn er noe svineri. 3
Antlers Skrevet 26. mars 2011 #9 Skrevet 26. mars 2011 Hvorfor ikke bare ha se og hør som andre på badet? Eller kanskje et skilt med samme oppfordring? "Se og hør!". Passer nok best på hotellbad med gjennomsiktige vegger.
Gjest uAnonymBruker Skrevet 26. mars 2011 #10 Skrevet 26. mars 2011 "kan du lese dette bommer du på doskåla" 2
Gjest Raindrops Skrevet 27. mars 2011 #11 Skrevet 27. mars 2011 Foreldrene mine hadde et bilde der det stod "Når aftensolen senker seg, da tisser jeg og legger meg".
Gjest Best Skrevet 27. mars 2011 #13 Skrevet 27. mars 2011 Hva du gjør gjør det helt, ikke stykkevis og delt. 2
Ylvamor Skrevet 28. mars 2011 #14 Skrevet 28. mars 2011 Det er bedre å drite seg ut, enn å dø av forstoppelse
PS_Silli Skrevet 28. mars 2011 #17 Skrevet 28. mars 2011 *Wash-Brush-Floss-Flush* Nice! Enkelt og greit, vittig og ikke vulgært Det likte jeg. Den skal jeg huske på :D
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2011 #18 Skrevet 28. mars 2011 Når døren med hjertet du finner, all din nød og smerte forsvinner. Puss, puss, så får du en suss, puss, så får du en suss. Hver eneste tann med børste og vann. Puss, så får du en suss. Trond-Viggo Torgersen Nyt livet. Husk at livet er som en toalettrull. Jo nærmere du kommer slutten, jo raskere går det. Bob McTeer ... det er mulig å leve uten såpe og tannpasta, men man kan ikke leve uten håp. Cecilia Samartin Å vaske seg - det er slettes ikke godt. Børsten er bustet, og vannet er så vått. Nei, skrubb og børste og såpevann er ikke noe for en røvermann. Thorbjørn Egner Bestemor tok et bad én gang i året, enten hun trengte det eller ei. Brendan Behan Bad to ganger om dagen for å være virkelig ren, én gang om dagen for å være passe ren og en gang i uken for ikke å være en plage for omgivelsene. Anthony Burgess Den mann er virkelig musikalsk som, når han hører kvinnesang fra badet, legger øret til nøkkelhullet. Ukjent Min mann og jeg har funnet et glimrende system når det gjelder husarbeid. Ingen av oss gjør det. Dottie Archibald Nå er dagen din og HER, så sett deg ned og bare vær. La hverdagsstøvet fly i fred, det ramler tidsnok ned et sted! Kjerstin Aune 1
Riskrem Skrevet 30. mars 2011 #19 Skrevet 30. mars 2011 Hvorfor ikke bare henge opp et bilde av kongeparet
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2011 #20 Skrevet 30. mars 2011 Hvorfor ikke bare henge opp et bilde av kongeparet Har noen faktisk gjort det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå