Gå til innhold

Lite innbyende lukt nedentil

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner ikke hva som er galt, eller hva jeg kan gjøre med dette. Det lukter ikke kjempestramt, men det lukter. Jeg vil helst at det ikke skal lukte i det hele tatt!

Jeg bytter truse hver dag, og har normal hygiene, men likevel så lukter jeg nedentil bare få timer etter jeg har dusjet.

Jeg føler meg jo kjempe-ekkel, og blir distrahert mens vi har sex pga at jeg tenker på at "æsj, stakkars mann som må ned i den lukta der". Jeg nevnte det for ham i går, en han sier at "Nesj, jeg syns du smaker godt"... Ehhja. DEN må du lengre ut på landet med! :P

Noen som har peiling på hva det kan være? Bør jeg dra til legen?

Og dere mannfolk; Er det veldig lite innbyende når jenta lukter? Eller tenker dere at det faktisk er normalt å lukte litt?

Videoannonse
Annonse
Gjest SnakeOil
Skrevet

Kommer helt an på, kan hende du har bakteriell vaginose...?

Om det er noe du ikke har hatt tidligere, er nok det sikreste å sjekke seg.

Sikkert noe kvinner som kan svare bedre, men kvinner skal normalt ikke lukte spesielt sterkt om de har normalt hygiene.

AnonymBruker
Skrevet

Det er normalt å ha en odør nedentil, men visst det er slik at du faktisk syns det lukter vondt selv så skader det jo ikke å ta en tur til legen. Bakteriell vaginose lukter ekkelt, og det er ikke alltid det kommer den karakteristiske fiskelukten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...