AnonymBruker Skrevet 26. mars 2011 #1 Skrevet 26. mars 2011 Hei hei! I det siste har det kommet noen røde nupper i ansiktet. Det er ikke kviser, men runde nupper og de er røde. Jeg har ganske sensentiv ansiktshud og den er tørr og fuktfattig, men samtidig som den er litt fet, fordi det glinser i ansiktet mitt. Jeg har begynt å bruke MD formulations facial cleanser eller noe (for sensentiv hud), kan jeg bruke en lotion i ansiktet etter jeg har renset ansiktet da? "Tena - skin lotion for dry & sensentive skin" På baksiden står det "Inneholder naturlige fuktighetsbevarende stoffer som gjør huden myk og smidig. Godt egnet for tørr og sensentiv hud" Setter stor pris på alle svar!
Sulemu Skrevet 26. mars 2011 #2 Skrevet 26. mars 2011 Tror jeg ville droppet den Tena-kremen! Gå på apoteket å kjøp A-krem! Den anbefales virkelig! 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2011 #3 Skrevet 26. mars 2011 Men det står jo at den er for sensentiv hud? men ok, jeg skal rett på apoteket på mandag og teste den ut! Tak kfor svar.
Sulemu Skrevet 26. mars 2011 #4 Skrevet 26. mars 2011 Tja, du kan jo selvfølgelig bare bruke den, men jeg ville gått for noe annet som feks A-krem. (Sikkert fordi jeg forbinder den tena-kremen med gamle rumper, siden vi bruker det på sykehjemmet)
Gjest Skrevet 26. mars 2011 #5 Skrevet 26. mars 2011 (endret) A-cremen funka ikke for meg. Bruk en lett peeling som du kan bruke hver dag (for sensitiv hud). Endret 26. mars 2011 av Kråkesaks 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2011 #6 Skrevet 26. mars 2011 Du bør bruke en toner etter ansiktsrensen, og en ordentlig fuktighetskrem. Matis har en god en for sensitiv hud bl.a.
Wombat Skrevet 26. mars 2011 #7 Skrevet 26. mars 2011 For tørr og sensitiv hud vil jeg anbefale jojoba-olje, den beste oljen jeg har prøvd bestiller jeg fra Shine sine nettsider, og den har gjort underverker for min tidligere plagede hud
Kråkesaks Skrevet 26. mars 2011 #9 Skrevet 26. mars 2011 Tråden er ryddet for avsporing. Kråkesaks, moderator.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå