Gjest Gjest Skrevet 26. mars 2011 #1 Skrevet 26. mars 2011 Jeg fiser endel om natta, noe som resulterer i at rommet mitt stinker hver morgen. Hvordan hadde du som jente reagert å sove sammen med en gutt som feis mye om natta?
sunnyside Skrevet 26. mars 2011 #2 Skrevet 26. mars 2011 Hadde vel ikke syntes det var veldig stas. Hadde kanskje gått inn for å gjøre noe med det? Ofte skyldes slike ting kosthold, og det kan være en enkel sak å gjøre det litt bedre.
Gjest Naenia Skrevet 26. mars 2011 #3 Skrevet 26. mars 2011 Jeg hadde sjekket kostholdet og krevd å få sove med åpent vindu 1
Gjest garnix Skrevet 26. mars 2011 #4 Skrevet 26. mars 2011 Du får finne ei som fiser like mye :gjeiper: 1
Tears.of.the.Sun Skrevet 26. mars 2011 #5 Skrevet 26. mars 2011 Jeg hadde blitt litt sånn .. Men skjekk kostholdet ditt, eller dra til lege. Så mye fising at rommet stinker er ikke normalt.
PS_Silli Skrevet 26. mars 2011 #7 Skrevet 26. mars 2011 Det er nok noe du får i deg som du ikke skal ja.. Sjekk allergi for melk etc - eller bare n realitycheck på hva man får i seg. Jeg for eksempel bør ikke blande akne medising og melkeprodukter (og heller ikke alkohol... ) Så her sitter jeg med ostedip og øl xD
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå