Gå til innhold

Lefkas

livy

Anbefalte innlegg

Hei icon_razz.gif

Noen som har vært på Lefkas?

Vi skal dit på bryllupsreise, og vil gjerne høre hvordan andre har hatt det der, samt gode tips om restauranter og strender..

Koz..

hoppe.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har vært der, sommeren i 99. Vi var først en uke der, og så en uke i Parga. Begge stedene er kjempefine! Vi bodde rett utenfor Nidri, på Hotel Tropicana. Kjempefint hotel. Vi leide scooter og kjørte rundt øya, og selv om det var litt langt, var det verdt det! Dere må dra helt til sørspissen, husker ikke helt hva det heter der... Dødsfin rullestensstrand under klippene, hvor man faktisk må vasse ut til.

Vi var også på en båtetur med grilling og bading... kjempefint, og med dødsgod mat! Gled deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0

Hei!

Ja jeg var der sommeren 2000. Kjempekoslig sted! Jeg var der med en venninne og husker jeg ikke helt feil bodde vi i Nidri. Det er en veldig liten, rolig og koslig by. Jeg anbefaler dere å bli med på båttur. Det er helt fantastisk å tilbringe en hel dag ute på båt med diverse stopp på forskjellige øyer. Vi fikk bla bade i en kjempegrotte som båten kjørte inn i.

Ellers har de veldig god mat og koslige innbygger. Jeg vil tro dette stedet passer veldig bra hvis man kun ønsker å slappe av, det er ikke mye liv der... Vi storkoste oss iallefall!!!

God Tur!!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...